του Νίκου Βιτσιλάκη

To μικρότερο δικύλινδρο ΜΤ αποκτά εμφάνιση αντίστοιχη με τα μεγαλύτερα «αδέλφια» του και ευελπιστεί να γίνει κι αυτό «άγριο» και «σκοτεινό».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από αισθητικής άποψης, σίγουρα ο νέος προβολέας με την εξωγήινη σχεδίαση είναι αυτός που κλέβει τις εντυπώσεις, αλλά στην ουσία το νέο πιρούνι USD των 37mm (έναντι συμβατικού στο σημερινό μοντέλο) είναι η σημαντικότερη αναβάθμιση για το 2020. Παράλληλα, ένα μακρύτερο ασύμμετρο ψαλίδι (μήκους 573mm) και ένα νέο αμορτισέρ με σκληρότερο ελατήριο και νέες ρυθμίσεις σε προφόρτιση και απόσβεση είναι βελτιώσεις που αποβλέπουν στην καλύτερη σταθερότητα του συνόλου και στη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά.

Κατά τα λοιπά, το ρεζερβουάρ είναι παχύτερο και χαμηλότερο, το τιμόνι μεγαλύτερο και ψηλότερο, ενώ, τέλος, νέα είναι και τα LCD όργανα, χωρίς όμως η Yamaha να μας δίνει εικόνα για την ακριβή μορφή και λειτουργία τους (ούτε φωτογραφία τους).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αλλαγές με μια ματιά

  •     Περισσότερο επιθετική σχεδίαση
  •     Aνάποδο πιρούνι 37mm
  •     Μακρύτερο ψαλίδι
  •     Νέες ρυθμίσεις στο μονο-αμορτισέρ
  •     Διπλός προβολέας LED-DRL
  •     Νέα όργανα LCD
  •     Φλας LED

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης