του Νίκου Βιτσιλάκη
Φωτογραφίες Voge, N.B.

Ένα ακόμα όνομα έρχεται στην Ευρώπη και πίσω του κρύβεται ένας κινεζικός κολοσσός. Αυτός δεν είναι άλλος από τον γίγαντα Loncin, ενώ κάπου ανάμεσα εμπλέκεται και η MV Agusta (μπορείτε να δείτε όλες τις λεπτομέρειες αυτής της σημαντικής συμμαχίας εδώ).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τελικά, λέτε να έχουμε μόλις ανακαλύψει τη μορφή των “μικρών και μεσαίων” MV Agusta; Εδώ να θυμίσουμε ότι η Loncin είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής της Κίνας, με ετήσια παραγωγή 2,5 εκατομμυρίων μοτοσυκλετών, τριών εκατομμυρίων κινητήρων και 150.000 ATV, παράλληλα και το Νο 1 στις εξαγωγέςλ, τόσο σε μονάδες όσο και σε τζίρο. Συνεργάζεται με τη BMW από το 2005 και αυτή τη στιγμή κατασκευάζει τους κινητήρες των maxi scooter C 400 X/GT και των δικύλινδρων F 750/850/900 GS/R/XR, οπότε εύκολα αντιλαμβανόμαστε πως δεν πρόκειται για ένα τυχαίο εργοστάσιο. Η Voge Motorcycles αποτελεί την premium πρόταση της εταιρείας, παράγοντας μοτοσυκλέτες με κορυφαία ποιότητα και αισθητική. Αυτή η τακτική μας είναι γνώριμη από το χώρο του αυτοκινήτου, τρανά παραδείγματα οι Honda – Accura, Nissan – Infiniti και Toyota – lLexus. Όπως δείχνουν τα πράγματα, το επόμενο βήμα θα γίνει στις μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού, εξ ου και η συνεργασία με την MV Agusta.

Σε πρώτη φάση, η Voge μπαίνει στην ευρωπαϊκή αγορά με τρεις μεσαίες μοτοσυκλέτες δρόμου, που αφορούν σε μονοκύλινδρες 300cc και δικύλινδρες εν σειρά 500cc. Τα ονόματά τους είναι 300R, 300RR και 500R, ενώ αργότερα θα συνεχίσει και με άλλα μοντέλα, όπως για παράδειγμα με το γυμνό ρετρολούκ 300 AC και τα άκρως ενδιαφέροντα Street Adventure 300 και 500 DS. Όλα διαθέτουν δικάναλο ABS της Bosch, ασύμμετρα ψαλίδια, φρένα της Nissin, ανάρτηση της KYB, φώτα τεχνολογίας LED και τα μηχανικά τους σύνολα χαρακτηρίζονται από 2 ΕΕΚ, τετραβάλβιδες κεφαλές και συστήματα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Στο περίπτερό της στο Μιλάνο, η Voge παρουσίασε και το πρωτότυπο ΕR 10, ένα άκρως εξελιγμένο ηλεκτρικό μοντέλο που σύντομα θα δει -και αυτό- το φως της παραγωγής. Ο υγρόψυκτος ηλεκτροκινητήρας του είναι τοποθετημένος στο ψαλίδι και η απόδοσή του αγγίζει τους 19Hp, προσφέροντας τελική ταχύτητα 100km/h. Το βάρος της μοτοσυκλέτας δεν ξεπερνά τα 115 κιλά και η αυτονομία μπορεί να φτάσει μέχρι τα 120 χιλιόμετρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έρχονται Ελλάδα

Η εντυπωσιακή παρουσία της Voge στην έκθεση του Μιλάνου δεν θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορο το Ελληνικό επιχειρηματικό δαιμόνιο και είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε την εταιρεία που θα την αντιπροσωπεύει στη χώρα μας. Πρόκειται για τη Mototrend SA, γνωστή από την εισαγωγή και διάθεση των μοντέλων της Kymco και της Gemini, με τις κεντρικές εγκαταστάσεις της να βρίσκονται στη Νέα Φιλαδέλφεια της Αθήνας. Επικοινωνήσαμε μαζί της και μας το επιβεβαίωσε, λέγοντάς μας ότι λίαν συντόμως θα έρθουν οι πρώτες μοτοσυκλέτες και πως θα υπάρχει μια πλήρης γκάμα μοντέλων τεστ στη διάθεση των δημοσιογράφων. Αυτά τα ίδια μοντέλα, αμέσως μετά, θα περιμένουν κάθε ενδιαφερόμενο αγοραστή για test ride. Ας δούμε όμως τι περιλαμβάνει η γκάμα της Voge και εμείς θα επανέρθουμε με αναλυτικές παρουσιάσεις μόλις αυτό είναι εφικτό.  

300R: Tο πιο οικονομικά προσιτό μοντέλο της γκάμας. Διαθέτει μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 292cc με απόδοση 29Hp και 25Nm. Είναι γυμνό, με σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, έχει κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, η μπροστινή ανάρτηση είναι ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια 35mm και διαδρομής 100mm. Στον πίσω τροχό συναντάμε ένα αμορτισέρ με συνδέσμους.

300RR: Xρησιμοποιεί σαν βάση το γυμνό μοντέλο, με ίδιο πλαίσιο, φρένα, αναρτήσεις και κινητήρα. Η διαφορά είναι ότι το RR έχει ολόσωμο φέρινγκ και σχεδίαση σαφώς πιο σπορ. Η θέση οδήγησης είναι επιθετική, η σέλα χαμηλότερη και το τιμόνι μικρότερο.

500R: Μοτοσυκλέτα naked με εμφάνιση street fighter, που χρησιμοποιεί υγρόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 471cc. Η απόδοσή του βρίσκεται στους 45 ίππους στις 8.500rpm και στα 40,5Nm στις 7.000rpm. Μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα A2 και σύμφωνα με τη Voge είναι ένας άξιος αντίπαλος του Honda CB500F. Το πλαίσιό του είναι περιμετρικό και όχι χωροδικτύωμα όπως στα 300άρια, το ψαλίδι είναι διαφορετικής κατασκευής από χυτό αλουμίνιο και στη θέση των οργάνων βρίσκεται μια ευμεγέθης έγχρωμη οθόνη TFT.

300 AC: Με εμφάνιση modern classic, είναι κατά βάση ίδια μοτοσυκλέτα με τα υπόλοιπα δύο 300ρια της γκάμας. Μοναδική η αισθητική του, παραπέμπει σε άλλες εποχές και εντυπωσιάζει με τη σημασία στη λεπτομέρεια.  

300 & 500 DS: Σίγουρα τα μοντέλα που θα συγκεντρώσουν το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον, ειδικά στην εγχώρια αγορά. Ανήκουν στην ολοένα και πιο δημοφιλή κατηγορία των μοτοσυκλετών Street Adventure και θα συνοδεύονται από μια σειρά εξειδικευμένων αξεσουάρ, όπως προστατευτικά κάγκελλα και χούφτες, τριπλέτα βαλιτσών κλπ. Τα βασικά τους χαρακτηριστικά (πλαίσιο, κινητήρας, ανάρτηση, φρένα) είναι ίδια με αυτά των γυμνών 300 και 500 R, πλην όμως έχουν δεχθεί όλες τις απαραίτητες τροποποιήσεις προς ενίσχυση του διττού τους χαρακτήρα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης