Η Vespa GTS 300 δέχεται τον κινητήρα των 278cc που κινεί εδώ και χρόνια τα 300άρια της Piaggio και αποκτά περισσότερη δύναμη και καλύτερες επιδόσεις. Παράλληλα γίνεται ένα από τα πρώτα scooter που πληροί τις προδιαγραφές Euro5.

Ο εν λόγω κινητήρας έχει τον κωδικό High Performance Engine (HPE) και είναι τετράχρονος, υγρόψυκτος με έναν εκκεντροφόρο επικεφαλής. Έχει δεχθεί νέα τετραβάλβιδη κεφαλή και πιστόνι, μεγαλύτερες βαλβίδες, νέα κεντρική μονάδα ελέγχου και μεγαλύτερα μπεκ στον ψεκασμό. Αποδίδει 23,8Hp στις 8.250rpm, που σημαίνει αυξημένη ισχύ κατά 12%, με τη ροπή να βρίσκεται τώρα στα 2,65kgm (αύξηση 18%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αλλαγές -σύμφωνα με την Piaggio- έχουν επιφέρει παράλληλα και μείωση της κατανάλωσης στα 29,4 km/h ανά λίτρο. Βελτιώσεις υπάρχουν για το 2019 και στο CVT, με νέα υλικά τριβής, διαφορετική κλιμάκωση και βελτιωμένο ιμάντα. Επίσης, έχει αλλάξει το εξωτερικό κάλυμμα του κινητήρα προκειμένου να μειωθεί ο θόρυβος. Στάνταρ εξοπλισμός στο εξής είναι το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης (ASR) αλλά και το υποχρεωτικό ABS στους δύο δίσκους, μπροστά και πίσω. Υπάρχει επίσης το σύστημα συνδεσιμότητας Vespa MIA, το οποίο μέσω εφαρμογής συνδέει το Smartphone (για λειτουργικό iOS ή Android) με την οθόνη των οργάνων. Υπάρχει επίσης και η special έκδοση  SuperTech, που επιπρόσθετα διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT 4.3″.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν θα μπορούσαν να λείπουν μικρές πινελιές φρεσκαρίσματος στην εμφάνιση, αλλά και στη σέλα έτσι ώστε να γίνει πιο άνετη. Η τελευταία έχει αλλάξει αφρώδες υλικό και κάλυμμα, ενώ κάτω από αυτή υπάρχει αποθηκευτικός χώρος για «δύο demi jet κράνη Vespa», όπως δηλώνει η εταιρεία. Επίσης, στο ντουλαπάκι της ποδιάς υπάρχει θύρα USB. Πάντως, η όλη εμφάνιση δεν έχει αλλάξει έντονα, τέτοια πράγματα δεν αλλάζουν εύκολα, ειδικά όταν έχεις στα χέρια σου ένα πετυχημένο σχήμα.

Η ανανέωση έγκειται στα φωτιστικά σώματα LED μπροστά και πίσω, αλλά και στην ξανασχεδιασμένη γραβάτα στην ποδιά, στο διαφορετικού σχήματος τιμόνι, στο χρωμιωμένο διακοσμητικό στο μπροστινό φτερό και στις γρίλιες στα πλάγια. Τέλος, μικρή ανανέωση έχουν δεχθεί και τα καπάκια της ουράς, με την εξάτμιση να διαθέτει νέο κάλυμμα.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης