Για το 2019 η γκάμα Vespa GTS βελτιώνεται με μια σειρά από αναβαθμίσεις σε ότι αφορά σε επιδόσεις, άνεση και στυλ. Και τώρα, σε πέντε διαφορετικές εκδόσεις απευθύνεται σε ακόμα μεγαλύτερο κοινό.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η νέα γκάμα Vespa GTS του 2019 διαθέτει πλούσιο βασικό εξοπλισμό και διατίθεται στις εκδόσεις GTS, GTS Touring, GTS Super, GTS Super Sport και την τεχνολογικά προηγμένη GTS Super Tech, η οποία διαθέτει έγχρωμη οθόνη TFT που μεγιστοποιεί τη συνδεσιμότητα με smartphone μέσω του συστήματος Vespa Mia. Δύο διαστάσεις κινητήρα είναι διαθέσιμες και στον ήδη γνωστό 125 iget προστίθεται και ο νέος υψηλών επιδόσεων 300 hpe (High Performance Engine, δείτε εδώ ), που είναι το αποτέλεσμα της πιο πρόσφατης τεχνολογίας του Piaggio Group. Στόχος αυτής είναι η δημιουργία ακόμα πιο προηγμένων αποδοτικών κινητήρων που εστιάζουν στη μείωση των ρύπων και της κατανάλωσης καυσίμου. Με ισχύ που ξεπερνά τους 23 ίππους, αυτός είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Vespa.

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Σχεδίαση και παράδοση

 

Η στιλιστική εξέλιξη της Vespa GTS πετυχαίνει μια μοναδική ισορροπία μεταξύ παράδοσης και σύγχρονων στοιχείων στο ατσάλινο σώμα της. Απόδειξη αποτελούν οι πολλές τροποποιήσεις που έγιναν για την ανανέωση της εμφάνισης της νέας γενιάς. Το όχημα ξεχωρίζει από τα προηγούμενα μοντέλα, ενώ παράλληλα διατηρεί τις βασικές σχεδιαστικές του γραμμές: ο προβολέας και τα πίσω φώτα τώρα ενσωματώνουν πλήρη τεχνολογία LED, μια λύση που συμβάλλει στην αύξηση της ενεργητικής ασφάλειας. Στο μπροστινό μέρος τοποθετήθηκε ανασχεδιασμένη ποδιά, η οποία φέρει στο κέντρο της τη χαρακτηριστική «γραβάτα», επιμηκυμένη και τονισμένη με τρία διακοσμητικά στοιχεία. Νέο είναι και το σχήμα του τιμονιού, το επιχρωμιωμένο έμβλημα του μπροστινού φτερού, οι καθρέφτες και οι γρίλιες στις πλευρές της ποδιάς, που χαρακτηρίζονται από ένα νέο κυψελωτό μοτίβο. Στο πίσω μέρος ανανεώθηκαν και τα πλαϊνά καπάκια, ενώ οι εκδόσεις με κινητήρα 300 hpe ξεχωρίζουν από τα νέα καλύμματα του στροφαλοφόρου άξονα και του τελικού της εξάτμισης.

Η νέα γκάμα GTS τονίζει ακόμα περισσότερο την ταξιδιωτική παράδοση που χαρακτηρίζει όλες τις μεγάλες Vespa. Διαθέτει μια νέα σέλα, που εξασφαλίζει μεγαλύτερη άνεση σε αναβάτη και συνεπιβάτη. Αυτό επιτεύχθηκε χάρη στα βελτιωμένα εργονομικά στοιχεία και τη χρήση νέων υλικών στο αφρώδες υλικό και στο κάλυμμα. Ένας μεγάλος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα παρέχει άφθονο διαθέσιμο χώρο, αρκετό για δύο κράνη demijet και άλλες αποσκευές. Το πρακτικό ντουλαπάκι ενισχύει ακόμα περισσότερο την ικανότητα μεταφοράς αποσκευών. Μέσα σε αυτό υπάρχει και θύρα USB για τη φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών.

 

 

Vespa Mia για πλήρη διασύνδεση

 

Το σύστημα επιτρέπει τη σύνδεση smartphone μέσω Bluetooth, προσφέροντας αποκλειστικές λειτουργίες για μια πιο ευχάριστη και διασκεδαστική εμπειρία οδήγησης. Μαζί με την εφαρμογή Vespa App έχει σχεδιαστεί ειδικά για σύνδεση κινητών τηλέφωνων iOS και Android με τα τελευταία μοντέλα Vespa που διαθέτουν οθόνη οργάνων TFT, τις Vespa Elettrica, Vespa Primavera S και Vespa Sprint S, καθώς και το ολοκαίνουριο μοντέλο της γκάμας Vespa GTS, την έκδοση Super Tech. Μόλις γίνει η σύνδεση, στο κέντρο της οθόνης TFT εμφανίζονται ειδοποιήσεις που σχετίζονται με εισερχόμενες κλήσεις και μηνύματα. Το σύστημα επιτρέπει τη διαχείριση των κλήσεων μέσω ενός πρακτικού joystick που βρίσκεται στο δεξί χειριστήριο, αλλά και τη χρήση φωνητικών εντολών για την πραγματοποίηση κλήσεων ή την επιλογή μουσικής από λίστα. Και για να αξιοποιήσουμε πλήρως όλες αυτές τις, διατίθεται ως αξεσουάρ ένα ειδικά σχεδιασμένο κράνος Jet με ενσωματωμένα ακουστικά και ενδοεπικοινωνία Bluetooth. Η οθόνη λειτουργεί και ως σύστημα πλοήγησης που θα συντροφεύσει τον αναβάτη σε κάθε άγνωστη διαδρομή, με οδηγίες κατεύθυνσης και πληροφοριακά εικονίδια. Το σύστημα είναι διαθέσιμο στο βασικό εξοπλισμό της Super Tech και προτείνεται ως αξεσουάρ για τα υπόλοιπα μοντέλα της νέας γκάμας Vespa GTS. Επιπλέον των υπόλοιπων λειτουργιών infotainment και πλοήγησης που χρησιμοποιούν την οθόνη TFT, η Vespa App είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή πληροφοριών σχετικά με την κατάσταση του οχήματος, τις παραμέτρους οδήγησης και τα στατιστικά κάθε διαδρομής. Οι πληροφορίες μπορούν να εμφανιστούν και στην οθόνη του smartphone.

 

 

Εκδόσεις

 

Η κλασική έκδοση GTS διατίθεται στο γκρι “Grigio Dolomiti” και σε δύο νέα χρώματα, πράσινο “Verde Relax” και μπλε “Blu Energia”. Πάνω σε αυτή τη βάση στηρίζεται η περιπετειώδης GTS Touring, που αποτίνει φόρο τιμής στο ταξιδιωτικό παρελθόν της Vespa και ξεχωρίζει από τον επιβλητικό της. Η σχάρα μεταφοράς αποσκευών σε συνδυασμό με το μεγάλο χώρο αποθήκευσης κάτω από τη σέλα, εξασφαλίζει εξαιρετικές δυνατότητες φόρτωσης. Η GTS Touring είναι διαθέσιμη σε κόκκινο “Rosso Vignola” και στο νέο πράσινο “Verde Bosco”.  Διαθέτει εκλεπτυσμένη επένδυση σέλας και ειδικής σχεδίασης σήμα στο εσωτερικό της ποδιάς. Η έκδοση GTS Super είναι η απόγονος θρυλικών σπορ μοντέλων, όπως η GS 150 του 1955, η 180 SS του 1965 και η T5 “Pole Position” του 1985. Είναι άμεσα αναγνωρίσιμη από τους μαύρους τροχούς με ασημί φινίρισμα και από την όμορφου σχήματος σέλα με διπλή επένδυση και κορδόνι. Διατίθεται στα χρώματα λευκό “Bianco Innocenza”, μαύρο “Nero Lucido”, κόκκινο “Rosso Passione” και στο νέο κίτρινο “Giallo Estate”.

 

 

Η GTS Super Sport εκφράζει στο μέγιστο τη σπορ διάθεση της Vespa και έχει εξαιρετικά έντονο χαρακτήρα, ο οποίος εκφράζεται από τους κατάμαυρους τροχούς, τα δύο ματ χρώματα “Grigio Titanio” και “Blu Vivace”, αλλά και από τα ειδικής σχεδίασης γραφικά. Όπως ισχύει και για την έκδοση Super, η  Super Sport διαθέτει σέλα με διπλή επένδυση και φινίρισμα με κορδόνι. Η νέα GTS Super Tech είναι εφοδιασμένη με ότι καλύτερο διαθέτει η γκάμα, η απόλυτη έκφραση σπορ δυνατοτήτων και τεχνολογίας. Αισθητικά χαρακτηρίζεται από ένα αποκλειστικό ματ φινίρισμα στους τροχούς και τις γρίλιες της «γραβάτας» στην ποδιά. Το κίτρινο ελατήριο της μπροστινής ανάρτησης είναι ένα στοιχείο που παρέχει αρμονική αντίθεση με τα δύο διαθέσιμα χρώματα “Nero Volcano” και “Grigio Materia”. Ακόμα και η σέλα διαθέτει “Hitech” πινελιές, με το διπλό υλικό και τη δίχρωμη ραφή με κίτρινα τμήματα.

 

Τιμές

 

GTS 125: 3.840€

GTS 125 Super: 4.030€

GTS 300 Hpe: 4.470€

GTS 300 Hpe Super: 4.830€

Οι υπόλοιπες εκδόσεις αναμένονται μέσα στους επόμενους μήνες του 2019.

 

 

Αξεσουάρ

 

Ακολουθώντας την παράδοση Vespa, η νέα GTS διαθέτει μια ευρεία σειρά από αξεσουάρ, με τα οποία ο ιδιοκτήτης μπορεί να κάνει τις δικές του αισθητικές παρεμβάσεις και να αυξήσει τα επίπεδα άνεσης και λειτουργικότητας. Τo βαλιτσάκι διαθέτει αρκετό χώρο για ένα fullface κράνος ή για δύο κράνη jet.  Είναι βαμμένο στα χρώματα του οχήματος και διαθέτει πλάτη συνεπιβάτη στο υλικό και στο χρώμα της σέλας. Οι χρωμιωμένες σχάρες μπροστά και πίσω συγκαταλέγονται στα πιο δημοφιλή αξεσουάρ. Τονίζουν με τον καλύτερο τρόπο την προσωπικότητα της Vespa, καθώς και την μακρά ταξιδιωτική της ιστορία.

Ο χρωμιωμένος περιμετρικός προφυλακτήρας είναι ένα μόνο από τα αξεσουάρ που εξασφαλίζουν προστασία και έντονη προσωπικότητα. Για μια επιπλέον πινελιά κομψότητας, μια εξολοκλήρου κατασκευασμένη στην Ιταλία σκούρα καφέ σέλα από αληθινό δέρμα είναι διαθέσιμη. Η προστασία του οδηγού εξασφαλίζεται από τον ιδιαίτερα ανθεκτικό σε χτυπήματα ανεμοθώρακα από μεθακρυλικό υλικό και από το υψηλής ποιότητας και μικρών διαστάσεων σπορ παρμπρίζ (διάφανο ή ματ). Η προστασία ποδιών είναι κατασκευασμένη από θερμικό υλικό και είναι εύκολη στην τοποθέτηση. Στη γκάμα των αξεσουάρ περιλαμβάνονται επίσης, αντιολισθητικό αδιάβροχο ταπέτο, κουκούλες οχήματος για εξωτερικό και εσωτερικό χώρο, μηχανικό αντικλεπτικό σύστημα, τσάντα για το εσωτερικό της βαλίτσας, ιμάντες σχάρας αποσκευών και βάση smartphone. Για τις εκδόσεις Super και Super Sport, εκτός από τους περιμετρικούς προφυλακτήρες και τις σχάρες σε μαύρο ματ χρώμα, είναι διαθέσιμη και σπορ σέλα από δύο τεχνικά υλικά και αναβαθμισμένες λεπτομέρειες από αλουμίνιο, για μια πιο σπορ εμφάνιση. Στα διαθέσιμα αξεσουάρ περιλαμβάνονται επίσης παρμπρίζ, πουλάδα φτερού, καθρέφτες και κιτ τιμονιού στο οποίο περιλαμβάνονται μανέτες φρένου, χειρολαβές και αντίβαρα από σφυρήλατο αλουμίνιο.

 

Για περισσότερες πληροφορίες εδώ.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης