Του Νίκου Βιτσιλάκη 

Δεν έχει κλείσει καν τα 13 του χρόνια, αλλά αυτό δεν τον εμποδίζει να αγωνίζεται στο πλέον ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, να κοιτά στα μάτια κάθε αντίπαλο και να ανεβαίνει στο βάθρο! 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο «μικρός» Βασίλης μάς έχει απασχολήσει συχνά με τα καμώματά του, όντας ένας αναβάτης που διακρίνεται τόσο από τον υπέροχο χαρακτήρα του όσο και από τα αγωνιστικά αποτελέσματά του, σε ό,τι αγώνα κι αν συμμετέχει. Για το 2020 οι αγωνιστικές του υποχρεώσεις τον βρίσκουν στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Ταχύτητας και στην άκρως ανταγωνιστική κατηγορία Pre Moto3, αυτή που -στην ουσία- προετοιμάζει τη νέα γενιά αναβατών για τα μεγάλα σαλόνια των αγώνων του MotoGP!  

Ο Βασίλης πήρε το βάπτισμα του πυρός στο Ιταλικό Πρωτάθλημα το 2019, όταν και συμμετείχε στην κατηγορία MiniGP. Εκεί κατάφερε να κλέψει την παράσταση στους δύο τελευταίους αγώνες, όταν έδωσε σκληρές μάχες και έχασε για λίγο την ευκαιρία να ανέβει στο βάθρο των νικητών. Τότε ήταν που η ομάδα του (AC Racing) αποφάσισε να τον επιλέξει για μια θέση στην Pre Moto3 τo 2020! Και μιλάμε για την πιο δυνατή ομάδα της κατηγορίας, αφού δικός της αναβάτης είναι αυτός που πήρε τον τίτλο το 2019! 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το περασμένο Σαββατοκύριακο, λοιπόν, ο μικρός μας αναβάτης έδειξε τα δόντια του από τα χρονομετρημένα δοκιμαστικά της Παρασκευής, όπου ανάμεσα σε 36 συμμετοχές πέτυχε τον 6ο καλύτερο χρόνο στην πολύ απαιτητική πίστα του Misano! Στον αγώνα του Σαββάτου (γίνονται δύο σε κάθε γύρο του Πρωταθλήματος), ο Βασίλης ήταν ανυπόμονος και ένα μικρό λάθος στον πρώτο γύρο τον έριξε στην 7η θέση (ενώ είχε ήδη προσπεράσει έναν αντίπαλο και ήταν 5ος). Δεν έδειξε όμως να πτοείται, τουναντίον, έσκυψε το κεφάλι και… πήρε φόρα. Μπροστά του είχαν δημιουργηθεί δύο γκρουπ των τριών αναβατών έκαστο, με μικρή διαφορά μεταξύ τους και με τον Βασίλη να ακολουθεί σε απόσταση 1-2 δευτερολέπτων. Όσο περνούσε η ώρα, ο Έλληνας αναβάτης ανέβαζε ρυθμό με δαιμονιώδη (και εντυπωσιακό) τρόπο, επιδεικνύοντας στόφα κορυφαίου αθλητή.

Πολύ επιθετικός στην οδήγησή του, δεν άργησε να προσπεράσει τρεις αναβάτες και να πλησιάσει τους τρεις πρωτοπόρους. Κάτι που έγινε στα μισά περίπου του αγώνα, με τον Ιταλό εκφωνητή να απορεί για τον «πίκολο Γκρέκο» και τον τηλεσκηνοθέτη να έχει επικεντρώσει πάνω του τις κάμερες της πίστας. Με φοβερή αυτοπεποίθηση και κάνοντας χρόνους εφάμιλλους με τους κορυφαίους του θεσμού, γρήγορα βρέθηκε στην 3η θέση, αλλά οι μάχες που είχε δώσει κατά τη διάρκεια του αγώνα αποδείχτηκαν χρονοβόρες και του στέρησαν τη δυνατότητα να πολεμήσει για μια ψηλότερη θέση στο βάθρο. Με το πέσιμο της καρό σημαίας όλοι καταλάβαμε ότι ο «πίκολο Γκρέκο» της 3ης θέσης σύντομα θα εξελιχθεί σε «Γκράντε Γκρέκο» των νικών! 

Στον αγώνα της Κυριακής ο Βασίλης έλαμψε και πάλι. Ξεκίνησε από την 6η θέση και με οδήγηση που έκοβε την ανάσα κατάφερε μέσα σε 5 γύρους να διεκδικεί την 1η θέση επί ίσοις όροις. Και εδώ είναι που ενθουσιασμός και απειρία τον οδήγησαν στην υπερβολή, καθόσον βιάστηκε να βρεθεί στην πρώτη θέση και με λάθος γραμμή είχε μια επαφή με τον πρωτοπόρο του αγώνα, που αποδείχθηκε μοιραία καθόσον τον οδήγησε σε πτώση και εγκατάλειψη. Πίκρα μεγάλη αλλά δεν θα βάλεις το κεφάλι κάτω, μέγιστε Βασίλη, το μέλλον είναι όλο δικό σου και τίποτα δεν θα σε σταματήσει από τα μεγάλα σαλόνια και τις ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες. Εύγε, «μικρέ»! 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης