Φωτογραφίες του Χρύσανθου Οικονομίδη

Σάρωσαν οι Έλληνες αναβάτες στο δεύτερο διπλό αγώνα του Βαλκανικού πρωταθλήματος ταχύτητας μοτοσυκλετών, που έλαβε χώρα στην πίστα των Σερρών 20&21 Απριλίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στους δύο αγώνες του θεσμού συμμετείχαν συνολικά 106 οδηγοί, προερχόμενοι από Βουλγαρία, Ελλάδα, Σερβία, Ρουμανία, Τουρκία, Σκόπια, Ισραήλ και Καναδά(!), ενώ σύμφωνα με τη διοργάνωση έδωσαν το παρόν περισσότεροι από 3.000 θεατές. Οι 13 έλληνες οδηγοί που συμμετείχαν στο διπλό αγώνα του πρωταθλήματος κυριολεκτικά κατέκτησαν βάθρα και νίκες! Με 11 βάθρα σε 12 αγώνες, 8 νίκες, 3 δεύτερες θέσεις και 4 pole position, οι έλληνες οδηγοί έδωσαν ένα δυνατό παρόν, παρόλο που ήταν μόνο 13 ανάμεσα σε 106!

Στην κατηγορία SSP300, όπου είχαμε δυο συμμετοχές με τους Χρήστο Παπανικολάου και Γιάννη Περιστερά, κατακτήσαμε 2 νίκες και 2 δεύτερες θέσεις στους δυο αγώνες του Σαββατοκύριακου. Ο Χρήστος Παπανικολάου έκανε και πάλι εντυπωσιακή εμφάνιση, κερδίζοντας και τους δυο αγώνες και πετυχαίνοντας το απόλυτο 4 στα 4 στο θεσμό! Ήταν μάλιστα και ο ταχύτερος στα ελεύθερα δοκιμαστικά με καλύτερο χρόνο 1:27.960, που είναι και το καινούριο ρεκόρ της κατηγορίας στις Σέρρες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Γιάννης Περιστεράς, που έκανε το ντεμπούτο του με μεγαλύτερες μοτοσυκλέτες από τις MiniGP που αγωνιζόταν μέχρι τώρα, κέρδισε δυο δεύτερες θέσεις ανεβαίνοντας στο βάθρο δυο φορές στις δυο πρώτες του εμφανίσεις! Κατάφερε μάλιστα να κάνει και τον καλύτερο χρόνο στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, κερδίζοντας την Pole position και των δυο αγώνων!

Στην κατηγορία SP125, που αγωνίζεται μαζί με την κατηγορία SSP300, είχαμε δυο ελληνικές συμμετοχές, με τους Αντώνη Αβραμόπουλο και Χαράλαμπο Ψυχογυιό. Ο πρώτος κέρδισε και τους δυο αγώνες και μια pole position, συμπληρώνοντας 4 νίκες σε 4 αγώνες του Βαλκανικού, κάνοντας τη δεύτερη κατηγορία που οι έλληνες οδηγοί έχουν την απόλυτη κυριαρχία μέχρι τώρα! Στην 6η θέση του αγώνα του Σαββάτου τερμάτισε ο μικρός νεοεμφανιζόμενος Ψυχογυιός, γιος του γνωστού αγωνιζόμενου Αντρέα, που αγωνίζεται στην κατηγορία F600.

Στον αγώνα της Κυριακής τερμάτισε στην 5η θέση, δίνοντας πολλές υποσχέσεις για το μέλλον!
Στην κατηγορία SS600 είχαμε δυο συμμετοχές με τους Δημήτρη Καρακώστα και Αλεξ Παπαγεωργίου. Ο Καρακώστας κατέκτησε τα πάντα, κοινώς pole position και πρώτη θέση δυο φορές, συνεχίζοντας  την κυριαρχία του και ανεβαίνοντας στην πρώτη θέση της γενικής βαθμολογίας με 95 βαθμούς (έναντι 81 ο δεύτερος)! Ο Παπαγεωργίου είχε μια εγκατάλειψη στον αγώνα του Σαββάτου, ενώ σε αυτόν της Κυριακής τερμάτισε στην 8η θέση.

Στην κατηγορία F1000 είχαμε τριπλή συμμετοχή, με τους Δημήτρη Βάμβα, Αλέξανδρο Αργυρόπουλο και Κωνσταντίνο Τσαβδάρη. Ο Βάμβας ανέβηκε στο δεύτερο σκαλί του βάθρου στον αγώνα του Σαββάτου, σε έναν αγώνα με βρόχινα ελαστικά, παρόλο που ήταν στην πρώτη θέση στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα! Στον αγώνα της Κυριακής τερμάτισε στην πρώτη θέση χωρίς να απειληθεί και με αρκετή διαφορά από του υπόλοιπους αναβάτες. Οι άλλοι δυο έλληνες οδηγοί της κατηγορίας δεν ξεκίνησαν τον αγώνα του Σαββάτου, αφού ήταν ανάμεσα στους οδηγούς που αποκλείστηκαν επειδή δεν διέθεταν βρόχινα ελαστικά. Στον αγώνα της Κυριακής τερμάτισαν σε 9η και 19η θέση αντίστοιχα!

Στην κατηγορία F600 είχαμε επίσης τριπλή συμμετοχή, με τους Στέφανο Δέσκα, Ανδρέα Ψυχογυιό και Νικόλαο Δαρεμά. Οι Δέσκας και Ψυχογυιός δεν πήραν μέρος στον αγώνα του Σαββάτου μαζί με άλλους πέντε οδηγούς που αποκλείστηκαν λόγω των βρόχινων ελαστικών. Στον αγώνα της Κυριακής ο Δέσκας κυριάρχησε και ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου κάνοντας έναν πολύ καλό αγώνα και  κερδίζοντας την καρό σημαία με διαφορά 7.247s μπροστά από το δεύτερο.

Στην κατηγορία F110, αυτή των μη προκριθέντων δηλαδή (οδηγοί που δεν έπιασαν το όριο χρόνου ώστε να αγωνιστούν στην κατηγορία τους), ο Νίκος Δαρεμάς τερμάτισε στην 5η θέση το Σάββατο, ενώ στον αγώνα της Κυριακής τα πήγε πολύ καλύτερα και τερμάτισε στη 2η θέση!

Στην κατηγορία SBK ο Λευτέρης Πίππος ήταν η μοναδική Ελληνική συμμετοχή και στον αγώνα του Σαββάτου τερμάτισε στην 5η θέση. Την Κυριακή είχε μια έξοδο-πτώση στον πρώτο γύρο με αποτέλεσμα να συνεχίσει από την τελευταία θέση. Παρόλα αυτά κατάφερε να αναρριχηθεί μέχρι την 13η θέση.

Πηγή www.bikerspirit.net

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης