Του Νίκου Τσαμάνδουρα

Έχουμε ξαναπεί πως μεγάλες δεν είναι μόνον η ιστορία και η δόξα της εταιρίας από το Varese, αλλά και οι οικονομικές αναταράξεις της, μερικές εκ των οποίων είχαν σαν αποτέλεσμα να πουλήσει το 25% του μεριδίου της στη Mercedes AMG. Το πλάνο σωτηρίας όμως, που ξεκίνησε στις αρχές του 2016, απέδωσε πριν μερικές μέρες καρπούς, με αυτό το 25% να επιστρέφει στα χέρια του Giovanni Castiglioni.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η αλήθεια είναι πως οι απανωτές «ειδικές» εκδόσεις (εκ των οποίων αρκετές είδαμε και εδώ, όπως η Brutale 800 America, η F4 του Lewis Hamilton ή η ακόμα πιο όμορφη F4RC), αποδείχθηκαν σωστή στρατηγική οικονομικής ανάκαμψης, σε τέτοιο βαθμό –σύμφωνα πάντα με ανακοίνωση της εταιρίας- όπου πλέον μιλάμε για αυτό που περιμέναμε ως πραγματική είδηση από την MV Agusta, δηλαδή επιτέλους μια νέα μοτοσυκλέτα με 4 κυλίνδρους (σε διάταξη άγνωστη), που θα αποτελέσει και την πλατφόρμα των νέων προτάσεων της εταιρίας από το 2018 και μετά.

Κατά ...φαντασίαν μια F4RR του 2018

Η ασφαλής, επεξεργασμένη πρόβλεψη που σας παρουσιάζουμε στη φωτογραφία προστάζει περισσότερα led και …φτεράκια. Πέρα από την πρωταπριλιάτικη προσέγγιση του πράγματος όμως, μένει να δούμε αν οι Ιταλοί πήραν το μάθημά τους και πλέον είναι έτοιμοι να κοιτάξουν τον ανταγωνισμό στα μάτια με κάτι πραγματικά νέο.   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης