Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Royal Enfield στην τεράστια ιστορία της (από το 1901) έχει κατασκευάσει πολύ λίγα αγωνιστικά μοντέλα. Πολλά εξαρτήματα έχουν σχεδιαστεί σε 3D printerΚάποια από αυτά δημιουργήθηκαν τη δεκαετία του 1960, αλλά ποτέ δεν γνώρισαν κάποια επιτυχία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ποτέ όμως δεν είναι αργά και η πρώην βρετανική και νυν ινδική φίρμα βρήκε μέσω της Partridge Desing με έδρα την Αγγλία την ευκαιρία να δείξει τα… αγωνιστικά της γονίδια. Οι Βρετανοί σχεδιαστές πειραματίστηκαν πάνω σε ένα Continental GT 650 μετατρέποντάς το σε κάτι πάρα πολύ όμορφο και άγριο.

Απίστευτα εξαρτήματα, πολύ ακριβά και σχεδιασμένα με μεράκι...

Δεν έχει μείνει ούτε βίδα ίδια σε αυτό το Continental GT

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το κουστούμι αυτού του ξεχωριστού Continental GT κατασκευάστηκε σε τρισδιάστατο εκτυπωτή για να Πωλείται ολόκληρο το κιτ από την Partridge Designμπορέσει γρήγορα να ταιριάξει με την υπόλοιπη μοτοσικλέτα. Η χρήση ανθρακονημάτων όπως φαίνεται και στις εικόνες είναι σε γενναίες δόσεις, το καπάκι του ρεζερβουάρ είναι αγωνιστικού τύπου, οι αναρτήσεις της Ohlins, τα φρένα της Brembo, ενώ ακόμα και οι ζάντες είναι carbon. Ο κατάλογος δεν έχει τελειωμό καθώς τα χειριστήρια είναι της Rizoma, ο συμπλέκτης της Magura και πολλά, πολλά άλλα.

Ανθρακονήματα παντού!

Αλλαγές και στον κινητήρα για αυξημένη ισχύ

Ο κινητήρας έχει μεγαλώσει στα 750 κ.εκ. αλλά δεν έχουμε νούμερα ισχύς. Σίγουρα θα είναι πολύ πιο αποδοτικός από τον στάνταρ κινητήρα του GT με απόδοση 47 ίππους. Ένα από τα βασικά σημεία αυτής της μετατροπής είναι ότι μπορεί κάποιος να αγοράσει όλο το κιτ έτοιμο από την Partridge Design και να το τοποθετήσει στη δική του GT 650.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αναβάθμιση στα σημεία για το Royal Enfield Himalayan

Σύστημα πλοήγησης αποκτά το Himalayan της Royal Enfield

Η Royal Enfield θα έχει έτοιμη ηλεκτρική μοτοσικλέτα μέχρι το 2024

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης