Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Από την πρώτη στιγμή που πήρα στα χέρια μου το νέο Royal Enfield Himalayan συνειδητοποίησα ότι έχει Η εμφάνισή του είναι αδιαμφισβήτητα ένα από τα πολύ δυνατά του σημεία!έναν ισχυρό “μαγνήτη” πάνω του ο οποίος τραβάει τα βλέμματα και το ενδιαφέρον. Ιδιαίτερα στις γυναίκες το Himalayan έχει μεγάλη πέραση αφού σε πολλές περιπτώσεις βρέθηκα να εξηγώ τι είναι αυτή η μοτοσικλέτα σε γυναίκες, είτε εκείνες ήταν μοτοσικλετίστριες, είτε όχι. Χαρακτηριστικό ήταν το παράδειγμα της Πέτρας η οποία λίγο έλειψε να μου “κλέψει” τη μοτοσικλέτα για μια βόλτα, ζητώντας μου τελικά να της το πουλήσω εκείνη ακριβώς τη στιγμή… μιλάμε δηλαδή για έρωτα κεραυνοβόλο!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τι είναι όμως αυτό που έκανε τόσο κόσμο να ενδιαφερθεί για το Himalayan; Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η μοτοσικλέτα της Royal Enfield έχει κάτι που μιλάει στο συναίσθημα. Η εξωτερική του εμφάνιση παραπέμπει σε vintage μοτοσικλέτες του παρελθόντος τις οποίες δεν βλέπουμε πλέον πολύ συχνά. Η λεπτή σιλουέτα, οι μαζεμένες διαστάσεις, ο στρογγυλός προβολέας εμπρός, ακόμα και τα κάγκελα εκατέρωθεν του ρεζερβουάρ δημιουργούν ένα ρετρό αποτέλεσμα το οποίο ξυπνάει μια νοσταλγία στα υπέροχα “καλύτερά μας χρόνια”.

Λεπτή σιλουέτα με στρογγυλό προβολέα εμπρός.

Ινδική ονειροπαγίδα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν μπορώ να κρύψω ότι το Himalayan πάντα μου άρεσε. Ιδιαίτερα στους φετινούς χρωματισμούς η Σε έξι διαφορετικούς χρωματισμούς είναι διαθέσιμο το Himalayan, γκρι, μαύρο, ασημί, πράσινο, μπλε και κόκκινο.μοτοσικλέτα έγινε ακόμα πιο θελκτική και παραδέχομαι ότι μπορώ να καταλάβω γιατί αρέσει τόσο πολύ η συγκεκριμένη μοτοσικλέτα. Ξυπνάει θύμισες, σου γεννάει αναμνήσεις και σε ταξιδεύει σε μέρη που πάντα θα ήθελες να βρεθείς χωρίς καν να έχεις ανέβει στη σέλα της. Το Himalayan “παίζει” με το μυαλό σου και σε γοητεύει με το κρυφό όνειρο ενός μεγάλου ταξιδιού. Το φοβερό στην περίπτωση αυτού του Enfield είναι ότι μπορεί εκτός από εικονικά να σε ταξιδέψει μέχρι την άκρη του κόσμου και πραγματικά!

Ακόμα ένα δυνατό χαρακτηριστικό του Himalayan είναι ότι προσφέρει πολλά περισσότερα από αυτά που αναφέρουν τα νούμερά του. Αν κοιτάξεις δηλαδή τα τεχνικά του χαρακτηριστικά θα διαβάσεις για έναν μονοκύλινδρο αερόψυκτο κινητήρα 411 κ.εκ. ο οποίος αποδίδει 25 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 32Nm ροπής στις 4.250 σ.α.λ. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ψεκασμού ακολουθώντας πλέον τις προδιαγραφές Euro5, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων είναι πέντε σχέσεων μηχανικό.

Η αυτονομία μπορεί να ξεπεράσει τα 350 χιλιόμετρα με το ρεζερβουάρ των 12,4 λίτρων.Διαβάζοντας τα παραπάνω σίγουρα δεν μπορείς να εντυπωσιαστείς, τα πράγματα όμως αλλάζουν όταν αρχίσεις να οδηγείς τη μοτοσικλέτα. Ο κινητήρας μπορεί να είναι μικρός, ωστόσο είναι εξαιρετικά ζωηρός, αποτελεσματικός και γραμμικός. Λειτουργεί πολύ ομαλά, δεν έχει κραδασμούς, ενώ βοηθάει τη μοτοσικλέτα να αναπτύξει ταχύτητες της τάξης των 120Km/h-130Km/h. Με τον κινητήρα στις 6.000 σ.α.λ. μπορείς να ταξιδέψεις άνετα μέχρι να τελειώσει το καύσιμο με το μηχανικό σύνολο να σου δίνει την εντύπωση ότι δεν θα σταματήσει να δουλεύει ακόμα και αν γυρίσεις 3 φορές ασταμάτητα όλη την Ελλάδα.

Πολύ ομαλός και ροπάτος κινητήρας με το λογότυπο της Royal Enfield στα πλαϊνά καπάκια.

Πολύ καλό στην άσφαλτο, ακόμα καλύτερο στο χώμα

Το ίδιο συμβαίνει και στην περίπτωση της οδηγικής συμπεριφοράς της μοτοσικλέτας. Στα χαρτιά, το Το ύψος της σέλας είναι ιδανικό στα 800mm με το ύψος από το έδαφος να φτάνει τα 220mm.Himalayan είναι εξοπλισμένο με ένα σωληνωτό πλαίσιο, ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 41mm εμπρός διαμέτρου 200mm και ένα μονό αμορτισέρ πίσω διαμέτρου 180mm με ρύθμιση της προφόρτισης. Οι τροχοί είναι 21 ιντσών εμπρός και 17 ιντσών πίσω με τα φρένα να αποτελούνται από έναν δίσκο 300mm με διπίστονη δαγκάνα εμπρός και έναν δίσκο 240mm πίσω. Το σύστημα διαθέτει και ABS το οποίο απενεργοποιείται στον πίσω τροχό.

Διαβάζοντας τα παραπάνω αντιλαμβάνεσαι ότι τα πράγματα είναι απλά στο Himalayan, ωστόσο πάλι όλα αλλάζουν όταν βρεθείς στη σέλα της μοτοσικλέτας. Η Royal Enfield δεν έχει κάνει τίποτα τυχαία καθώς η μοτοσικλέτα είναι εξαιρετικά ισορροπημένη σε όλα τα τερέν. Στην άσφαλτο το Himalayan είναι στιβαρό, πολύ σταθερό και αρκετά πρόθυμα να στρίψει σε γρήγορες και αργές στροφές. Ο ψηλό τιμόνι σου δίνει πολύ καλό έλεγχο με αποτέλεσμα τόσο μέσα στην κίνηση της πόλης όσο και στις εκδρομές σε επαρχιακό δρόμο να έχεις στη διάθεσή σου ένα ευχάριστο, ευέλικτο και ανταποδοτικό δίκυκλο με ουδέτερη συμπεριφορά. Δεν θα κυνηγήσεις τα χρονόμετρα με το Enfield, ωστόσο στις καθημερινές σου μετακινήσεις σίγουρα θα το ευχαριστηθείς με το κορυφαίο “easy riding” που προσφέρει.

Άνετο και πολύ σταθερό σε όλα τα τερέν, εμπνέει εμπιστοσύνη.

Και σύστημα συνδεσιμότητας με πλοηγό Tripper

Ακόμα καλύτερα είναι τα πράγματα στις εκτός δρόμου διαδρομές με το Himalayan. Η λεπτή του σιλουέτα σουΣτα όργανα συναντάμε και πυξίδα για να βρίσκεις εύκολα τον προσανατολισμό σου. επιτρέπει να σηκωθείς πολύ εύκολα όρθιος και να οδηγήσεις με ασφάλεια σε χωμάτινα περάσματα. Το εμπρός μέρος προσφέρει μεγάλη εμπιστοσύνη, ενώ το χαμηλό βάρος σε κάνει να το “κυνηγήσεις” λίγο περισσότερο εκτός δρόμου. Εδώ, η δύναμη του κινητήρα είναι αυτή ακριβώς που χρειάζεται, το ίδιο και η προοδευτικότητα των φρένων τα οποία ενώ στην άσφαλτο τα ήθελες λίγο πιο ισχυρά, τώρα είναι ο καλύτερος σύντροφος. Οι αναρτήσεις δουλεύουν πολύ καλά, όπως και στην άσφαλτο, με τις μεγάλες διαδρομές να κάνουν κάθε πέρασμα στο δάσος ή στο βουνό ευχάριστο.

Πολύ εύκολο και ευχάριστο στην οδήγηση.Ακόμα και στον εξοπλισμό το Himalayan προσφέρει περισσότερα από όσα διαβάζεις. Η μοτοσικλέτα είναι εξοπλισμένη με κάγκελα προστασίας, άνετη σέλα με πλούσιο αφρώδες, πλήρη όργανα με αναλογικές και ψηφιακές ενδείξεις, ψηλή ζελατίνα και φυσικά το σύστημα πλοήγησης στροφή/στροφή της Royal Enfield που το ονομάζει Tripper. Συνδέεις το smartphone σου μέσω Bluetooth με τη μοτοσικλέτα και έχεις μπροστά στα μάτια σου έναν πλοηγό ο οποίος σου δίνει πληροφορίες για την κατεύθυνση που πρέπει να ακολουθήσεις. Το σύστημα συνεργάζεται με την εφαρμογή Google Maps και είναι εξαιρετικά εύχρηστο, ενώ κρατάει και δεδομένα για τις διαδρομές που έχει πραγματοποιήσει.

Η μικρή στρογγυλή έγχρωμη οθόνη στα δεξιά είναι το σύστημα Tripper.

Δεν είναι αυτό που νομίζεις

Το Royal Enfield Himalayan είναι μια μοτοσικλέτα που αρέσει πολύ σε όλους. Αυτό συμβαίνει για τον απλούστατο λόγο ότι δεν προσπαθεί να προσποιηθεί ότι είναι κάτι άλλο από αυτό που προσφέρει, όπως σε άλλες περιπτώσεις νέο ρετρό μοτοσικλετών. Είναι γνήσια, ορίτζιναλ που έλεγαν και το χωριό μου. Έχει έναν μαγικό τρόπο να σε ταξιδεύει και να σου δημιουργεί εικόνες χωρίς καν να την έχεις οδηγήσει, ενώ το ίδιο εύκολα μπορεί να τις πραγματοποιήσει έχοντας σοβαρές ικανότητες κίνησης τόσο στην άσφαλτο όσο και στο χώμα. Η Himalayan είναι από εκείνες τις μοτοσικλέτες που “γράφουν” δυνατές μοτοσικλετιστικές ιστορίες!

TIMH: 5.490€

Όλα τα στοιχεία για το Royal Enfield Himalayan ΕΔΩ.

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Από το 1901 κατασκευάζει μοτοσικλέτες η Royal Enfield!

Η λεπτή εξάτμιση παράγει έναν πολύ όμορφο, μονοκύλινδρο, ήχο.

Λίγη περισσότερη ισχύ θα θέλαμε στα φρένα!

Το στοιχείο του είναι η φύση, εκεί αισθάνεται πολύ καλύτερα!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Πρώτη επαφή στην Ελλάδα με το CFMoto 700 CL-X

Δεν θα έρθει μεγαλύτερο Royal Enfield Himalayan πριν από το 2024

Ετοιμάζει μεγαλύτερο Himalayan η Royal Enfield

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης