Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Παρακολουθώντας τον τελικό του Champion League και την κατάκτηση του τίτλου από την Τσέλσι η Αγγλική ομάδα μου θύμισε πολύ το NMAX 125 της Yamaha. Η ποδοσφαιρική ομάδα είχε ποιότητα στο παιχνίδι της, σύγχρονο τρόπο ανάπτυξης και στιβαρότητα σε όλες τις γραμμές ακολουθώντας πιστά το βασικό σχέδιο του προπονητή. Ως γνήσιος petrolhead δε θα μπορούσα παρά να “δω” το ματς μέσα από τα μάτια του scooter της Yamaha το οποίο διαθέτει όλα τα στοιχεία της πρωταθλήτριας Ευρώπης – στιβαρότητα, ποιότητα και τεχνολογία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχοντας οδηγήσει ήδη το νέο NMAX 125 της Yamaha στην επίσημη παρουσίαση του μοντέλου στην Ιταλία Η νέα μονάδα ελέγχου της επικοινωνίας CCU της Yamaha είναι το νέο αγαπημένο μου gadget στην αστική μετακίνησηγνώριζα καλά τι να περιμένω από το μικρό premium scooter. Από την πρώτη στιγμή που είχα βρεθεί στη σέλα του στους δρόμους της Φλωρεντίας μου είχε αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις και τώρα που πέρασα μαζί του μερικές μέρες στην Αθήνα μου επιβεβαίωσε πως πρόκειται για ένα κορυφαίο scooter στη μικρή κατηγορία.

Το πρώτο πράγμα που έκανα όταν πήρα στα χέρια μου το NMAX 125 από τη Yamaha ήταν να το συνδέσω πανεύκολα με το smartphone μου. Πρόκειται για ένα από τα πιο χρήσιμα συστήματα στην καθημερινότητα του αναβάτη καθώς στο τηλέφωνό σου μεταφέρεις πλέον και το scooter σου. Με δύο πολύ απλά βήματα το scooter “έρχεται” στο smartphone σου και ξεκινάς να έχεις διαδραστική σχέση μαζί του. Στην LCD οθόνη μπορείς να ενημερωθείς για πιθανές κλήσεις ή μηνύματα από όποια εφαρμογή εσύ επιλέξεις, ενώ στο smartphone βλέπεις διαδρομές, κλίσεις στις στροφές, μέγιστη ταχύτητα και πολλά άλλα.

Η βαλίτσα πίσω μαζί με τη σχάρα και την πλάτη για τον συνεπιβάτη κοστίζουν 385,22€.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κινητήρας με traction control και VVA σύστημα στις βαλβίδες

Το μηχανικό σύνολο των 125 κ.εκ. αποδίδει 12,2 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 11,2Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ. Κινητήρας με υψηλή ποιότητα και αντοχή, όπως οι παίχτες της ΤσέλσιΔιαθέτει σύστημα VVA, μεταβλητού βυθίσματος των βαλβίδων το οποίο ενεργοποιείται μετά τις 5.000 σ.α.λ. και βοηθάει στις ψηλότερες στροφές να αυξηθεί η ισχύς του κινητήρα. Δεν αντιλαμβάνεσαι την ενεργοποίηση του συστήματος όταν οδηγείς, καθώς γίνεται πολύ ομαλά, αλλά μέσω της LCD οθόνης ενημερώνεσαι όταν μπαίνει σε λειτουργία.

Συνολικά, η απόδοση του κινητήρα είναι πολύ ομαλή, δε νιώθεις κάποια έντονη ώθηση κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, ωστόσο το ταχύμετρο ανεβαίνει με ικανοποιητικό ρυθμό. Η απόκριση στο γκάζι περνάει απαρατήρητη καθώς είναι εξαιρετική, ενώ η κατανάλωση επίσης είναι πολύ καλή μένοντας κάτω από τα 3 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα. Το NMAX 125 διαθέτει και σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης το οποίο βρίσκεται εκεί για τις δύσκολες στιγμές. Στην καθημερινότητα δε θα χρειαστεί σχεδόν ποτέ καθώς το Yamaha είναι πολύ καλά ισορροπημένο, ωστόσο όταν περάσεις από ένα γλιστερό κομμάτι ασφάλτου μπορεί να σώσει κάποιο άσχημο γλίστρημα.

Είχα ξεχάσει πως το NMAX 125 είχε σύστημα Start/Stop και περιμένοντας στο φανάρι ξαφνικά ο κινητήρας έσβησε! Μου πήρε μερικά δευτερόλεπτα μέχρι να καταλάβω τι συμβαίνει αλλά είδα το πράσινο “Α” στην LCD οθόνη και κατάλαβα ότι έχει ενεργοποιηθεί το σύστημα. Ακόμα ένα χρήσιμο εργαλείο στη “φαρέτρα” του NMAX το οποίο κερδίζει τόσο σε κατανάλωση όσο και σε εκπομπές ρύπων.

Υψηλού επιπέδου ποιότητα κύλισης στο δρόμο για το scooter της Yamaha.

Ποιότητα κύλισης στο… (N)MAX

Στην πόλη το NMAX 125 βγάζει απλόχερα όλα τα ποιοτικά του χαρακτηριστικά προσφέροντας άφθονη Ισορροπημένη συμπεριφορά στο δρόμο με πολύ ευέλικτο χαρακτήρα πρόσφυση και πολύ καλή αίσθηση στον αναβάτη. Το εμπιστεύεσαι άμεσα στις επιταχύνσεις και τις επιβραδύνσεις χάρη στην εξαιρετική του σταθερότητα, ενώ στις κλειστές στροφές και στις αλλαγές κατεύθυνσης η ποιότητα των αναρτήσεων και η ευελιξία του σε κερδίζουν καθημερινά. Το νέο πλαίσιο είχε δημιουργήσει ένα εξαιρετικό σύνολο με πολύ ποιοτικά χαρακτηριστικά. Οι τροχοί των 13 ιντσών όταν το είχα οδηγήσει στην Ιταλία μου είχαν φανεί ότι δυσκολεύουν την άνεση του scooter, αλλά στην Αθήνα κάτι τέτοιο δεν επιβεβαιώθηκε. Η άνεση είναι σε υψηλό επίπεδο και τις ανωμαλίες του οδοστρώματος τις διαχειρίζονται καλά οι αναρτήσεις και οι τροχοί.

Σε καμπές το μικρό scooter της Yamaha είναι καλά ισορροπημένο με πολύ καλή αίσθηση κυρίως στο εμπρός μέρος. Σχεδόν ξεχνάς πως πρόκειται για ένα scooter 125 κ.εκ. Ιδιαίτερα σε κατηφορικό κομμάτι που έχεις την επιπλέον φόρα, φρενάρει με ακρίβεια, στρίβει με μεγάλες κλίσεις και κυρίως δε σε τρομάζει πουθενά. Δεν έχει πρόβλημα να σε διασκεδάσει στις καθημερινές σου μετακινήσεις ανεβάζοντας την αυτοπεποίθησή σου στα ύψη. Στους πιο ανοιχτούς δρόμους ο κινητήρας θα βοηθήσει να “ταξιδέψεις” με 110 Km/h, ενώ η κάλυψη από τον αέρα είναι εξαιρετική τόσο στον κορμό όσο και στο κεφάλι χάρη στη μεγαλύτερη ζελατίνα που διέθετε το μοντέλο δοκιμής. Τα φρένα είναι πολύ δυνατά με δισκόφρενα εμπρός και πίσω 230mm με πάρα πολύ καλή αίσθηση στη μανέτα.

Πολύ χρηστική οθόνη LCD που σε ειδοποιεί για κλήσεις και μηνύματα στο τηλέφωνό σου.
 
Χρηστικό σε όλα τα επίπεδα

Στο NMAX επίσης, απολαμβάνεις την ευχρηστία του συστήματος εκκίνησης χωρίς κλειδί. Όσο περνάει ο καιρός Το βάρος είναι μόλις 131 κιλάτόσο περισσότερο εκτιμώ τα συγκεκριμένα συστήματα και στην περίπτωση του Yamaha λειτουργεί υποδειγματικά. Η θέση οδήγησης είναι άνετη, το ίδιο και η ορατότητα προς κάθε κατεύθυνση. Ακολουθώντας σχεδιαστικά την υπόλοιπη γκάμα των scooter της Yamaha, έχουμε να κάνουμε με ένα όμορφο σύνολο, προσεκτικά σχεδιασμένο και με τρεις εξαιρετικούς χρωματισμούς. Είχαμε στη διάθεσή μας την γκρι έκδοση η οποία πρόσφερε κάτι το εκλεπτυσμένο στο NMAX, ενώ και ο έξτρα εξοπλισμός (βαλίτσα πίσω, πλάκες δαπέδου και ανεμοθώρακας) του χαρίζει μεγαλύτερο όγκο και ποιότητα σε σχέση με την απλή έκδοση.

Στην αυξημένη ευρυχωρία συμβάλει η μεγάλη και άνετη σέλα, όπως και ο χώρος για τα πόδια ο οποίος επιτρέπει αυξημένη ευκινησία εμπρός και πίσω. Ο χώρος κάτω από τη σέλα είναι αρκετά μεγάλος για ένα full face κράνος, ενώ μπροστά στην ποδιά υπάρχει χώρος για μικροαντικείμενα και πρίζα φόρτισης USB.

Ένα από τα αξεσουάρ του μοντέλου είναι οι πλάκες δαπέδου με κόστος 91,18€. Οι πάνω πλάκες κοστίζουν επίσης 91,18€.
 
Επιβεβαιωμένα εξαιρετικό

Χωρίς αμφιβολία το NMAX 125 της Yamaha είναι ένα από τα πιο premium μικρά scooter που θα μπορούσε ναΌπως η Τσέλσι, έτσι και το NMAX είναι γεννημένος πρωταθλητής αποκτήσει κάποιος. Επιβεβαίωσα με τον καλύτερο τρόπο πως πρόκειται για ένα όμορφο και ποιοτικό scooter με υψηλού επιπέδου τεχνολογία στον κινητήρα και έναν απίστευτα πλούσιο εξοπλισμό. Όπως και στην περίπτωση της Τσέλσι, το Yamaha ξέρει τι θέλει μέσα στο… γήπεδο, ξέρει πως να κερδίζει!

Με το NMAX 125 στο γκαράζ σου έχεις ξεμπερδέψει με την υπόθεση αστική μετακίνηση καθώς θα σε καλύψει στα πάντα με σύμμαχο την ποιότητα και τον δυναμικό χαρακτήρα του… και φυσικά με τον αέρα του νικητή – όπως ακριβώς στην περίπτωση της Τσέλσι.

ΤΙΜΗ: 3.290€ (+730,40€ με τον έξτρα εξοπλισμό)

Όλα τα στοιχεία του Yamaha NMAX 125 ΕΔΩ

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά του Yamaha.

Ευρύχωρη σέλα με ύψος 765mm.

Μεγάλος χώρος κάτω από τη σέλα για ένα full face κράνος.

Η ψηλότερη ζελατίνα κοστίζει ως έξτρα αξεσουάρ 162,82€.

Keyless σύστημα χωρίς κλειδί το οποίο εκτίμησα ιδιαίτερα!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο Yamaha R7 έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις και κινητήρα από MT-07

Από οδηγός αναβάτης μέσα από την πλούσια γκάμα της Yamaha

Η Yamaha μας παρουσιάζει το εμβόλιο κατά της πλήξης

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης