Οδηγεί ο Γιάννης Πετρόχειλος

Τα τελευταία πολλά χρόνια παρατηρώ αρκετούς αναβάτες να φορτώνουν τα scooter τους – μικρά και μεγάλα – και να ταξιδεύουν σε νησιά της Ελλάδας. Παραδέχομαι ότι δεν έβλεπα με καλό μάτι ένα ταξίδι με scooter σε νησί για πολλούς λόγους με βασικότερους τα κακοδιατηρημένα οδικά δίκτυα και φυσικά τις πολλές χωμάτινες διαδρομές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όταν είσαι απλά παρατηρητής της κατάστασης όλα σου φαίνονται περίεργα, όταν όμως τα ζεις από μέσα μπορείς να αποκομίσεις διαφορετικές εμπειρίες και τελικά να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου. Αυτό συνέβη και σε μένα όταν βρέθηκε η πρόκληση μπροστά μου. Αφορμή ήταν ένας γάμος στην Κύθνο ο οποίος συνδυάστηκε ημερολογιακά με την άφιξη στα χέρια μου του Kymco Agility 300!

Ιδανικές διαστάσεις τόσο για κίνηση στην πόλη όσο και για μικρά ταξίδια στα νησιά μας.

Άνεση και προστασία σε υψηλό επίπεδο

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πριν προλάβω να σκεφτώ και να κάνω πολλά βρισκόμουν ήδη στο δρόμο για το λιμάνι του Λαυρίου. Το AgilityΠολύ δυνατά φώτα τεχνολογίας LED με DRL φώτα ημέρας. φορτωμένο ελαφρώς και με δύο επιβάτες πάνω του θα μας έκανε παρέα σε αυτήν την περιπέτεια την οποία ομολογώ ότι ήθελα πολύ καιρό τώρα να την ζήσω. Ταξίδι με scooter σε νησί των Κυκλάδων! Δεν είχα προλάβει να παρατηρήσω πολλά πράγματα στο scooter της Kymco ωστόσο στον ανοιχτό δρόμο προς το λιμάνι είχα χρόνο να κοιτάξω λίγο καλύτερα το Agility.

Η πρώτη εντύπωση που σου δίνει το scooter όταν βρεθείς στη σέλα του είναι πως πρόκειται για ένα απίστευτα άνετο δίκυκλο. Η σέλα είναι μαλακή, φαρδιά και σε τοποθετεί “μέσα” στο scooter, ενώ το τιμόνι είναι τοποθετημένο ελαφρώς ψηλά και κοντά στο σώμα του αναβάτη. Δε χρειάστηκε παρά λίγα χιλιόμετρα μέχρι το λιμάνι του Λαυρίου για το Kymco να δώσει τα διαπιστευτήριά του για την άνεση και την ξεκούραστη μετακίνηση που μπορεί να προσφέρει.

Φωτιστικά σώματα LED τόσο εμπρός όσο και πίσω.

Ροπάτος κινητήρας, γεμάτος σε όλο το φάσμα των στροφών

Στη διάρκεια της διαδρομής με το πλοίο είχα την ευκαιρία να μελετήσω λίγο τα χαρακτηριστικά του Agility Κινητήρας προδιαγραφών Euro5 με εντελώς αθόρυβη λειτουργία. 300. Στο δρόμο άλλωστε για το λιμάνι μου έκανε ευχάριστη εντύπωση ο κινητήρας ο οποίος με άνεση μας ταξίδευε με 120-130Km/h και μάλιστα με περιθώριο για προσπέραση. Το μηχανικό σύνολο της Kymco είναι το γνωστό μονοκύλινδρο 276 κ.εκ. το οποίο αποδίδει 23,2 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. με τη ροπή να φτάνει τα 22,5Nm στις 6.500 σ.α.λ. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ψεκασμός, ενώ η μετάδοση γίνεται μέσω αυτόματου CVT κιβωτίου και ιμάντα.

Εκείνο που παρατήρησα στο σύνολο ήταν η σπιρτάδα που είχε στις χαμηλές και μεσαίες στροφές. Από στάση το Agility επιταχύνει δυνατά μέχρι τα 80Km/h, ενώ δε δυσκολεύεται να φτάσει μέχρι την τελική του ταχύτητα που είναι περίπου 135-140Km/h. Οι αλλαγές λοιπόν που έγιναν από την Kymco στη μετάδοση έχουν δώσει ζωντάνια στο scooter τόση ώστε να σου δίνει την εντύπωση ότι έχει τουλάχιστον 3 ίππους περισσότερους.

Πανέμορφο το σκηνικό των Κυκλάδων ιδιαίτερα τον Σεπτέμβριο.

Ποιοτικές λύσεις σε αναρτήσεις και φρένα

Φτάσαμε στο λιμάνι και από το πρώτο χιλιόμετρο της διαδρομής κατάλαβα πολύ καλά τι είχα να Το πλαίσιο είναι βασισμένο στο Downtown για καλύτερη οδηγική συμπεριφορά και εξοικονόμηση χώρου κάτω από τη σέλα.αντιμετωπίσω. Στενοί δρόμοι, κακό οδόστρωμα και αλλεπάλληλες στροφές μέχρι ζαλάδας περιελάμβανε το μενού του νησιού και δεν άργησα να εκτιμήσω τις αρετές του Agility. Όταν έχεις να αντιμετωπίσεις συνεχώς εναλλασσόμενη ποιότητα ασφάλτου, τυφλά σημεία και κάθε είδους απρόοπτα στο δρόμο σου χρειάζεσαι ένα ασφαλές και καλά ισορροπημένο δίκυκλο.

Κοιτάζοντας έπειτα από μερικές ημέρες το ταξίδι στην Κύθνο με νηφαλιότητα, θα έλεγα ότι το Agility 300 ήταν ιδανικός σύντροφος. Το scooter της Kymco είναι εξοπλισμένο με ένα ατσάλινο πλαίσιο το οποίο συνεργάζεται με ένα τηλεσκοπικό πιρούνι εμπρός και δύο αμορτισέρ πίσω. Οι τροχοί είναι 16 ιντσών εμπρός και 14 ιντσών πίσω, ενώ στα φρένα συναντάμε έναν μεγάλο δίσκο εμπρός 300mm με διπίστονη δαγκάνα και έναν δίσκο 240mm πίσω τα οποία συνοδεύονται από ABS της Bosch.

Ευδιάκριτος και πλήρης ο πίνακας οργάνων με δύο LCD οθόνες.

Πολύ σκληρό για να τα παρατήσει

Το Agility είχε να μας προσφέρει εξαιρετικά πράγματα όσον αφορά το οδηγικό κομμάτι. Το πρώτο που Πολύ δυνατά φρένα με εξαιρετική αίσθηση στις μανέτες ακινητοποιούν το scooter σε χρόνο “dt”.παρατηρείς σε αυτές τις συνθήκες “βομβαρδισμού” είναι η ποιότητα κύλισης που διαθέτει το Kymco. Με δύο αναβάτες και αποσκευές σε κανένα σημείο δε μας κούρασαν οι ανωμαλίες του δρόμου, ενώ οι τροχοί πάταγαν με σιγουριά την άσφαλτο ανεξάρτητα από το επίπεδο πρόσφυσης. Σε κάθε περίπτωση η αίσθηση σιγουριάς που σου έδινε πάντα ήταν κορυφαία, ενώ δεν ίδρωνε αν έπρεπε να “πέσεις” δυνατά στα φρένα ή αν έκανες κάποια λανθασμένη εκτίμησης της στροφής και έπρεπε να αλλάξεις πορεία.

Ακολουθούσε πιστά τις προσταγές σου και με χαρακτηριστική άνεση έκανε όλες τις διαδρομές να φαίνονται σύντομες και άνετες. Ακόμα και όταν χρειάστηκε να πιεστεί λίγο περισσότερο στην περίπτωση που βιαζόμασταν γιατί θα χάναμε το γάμο το Kymco δεν είχε κανένα πρόβλημα να βγάλει και τον σπορ χαρακτήρα του. Ιδιαίτερα το εμπρός μέρος σου έδινε την αυτοπεποίθηση να “βουτήξεις” στην είσοδο της στροφής και να στρίψεις σβέλτα ακολουθώντας σταθερά τη γραμμή σου.

Με φόντο τα Λουτρά με τα ζεστά νερά και το καλό φαγητό!

Σχεδιασμένο στην Ιταλία και με πλούσιο εξοπλισμό

Η επόμενη ημέρα του γάμου μας βρήκε αποδεκατισμένους να ψάχνουμε την “καλύτερη παραλία” για να Το Agility είναι εξοπλισμένο με Keyless System, θύρα φόρτισης USB και ψηλή ζελατίνα εμπρός με ενσωματωμένες χούφτες.μαζέψουμε τα κομμάτια μας. “Θα πάτε στον Άγιο Σώστη” μας είπε κάποιος ντόπιος και χωρίς να το πολυσκεφτούμε κατευθυνθήκαμε προς τα εκεί. Ο “ντόπιος” τα άκουσε για τα καλά καθώς τα τελευταία δύο χιλιόμετρα της διαδρομής ήταν χωματόδρομος. Σκέφτηκα να γυρίσω πίσω, αλλά από την άλλη ήταν μια καλή ευκαιρία να δοκιμάσω το Agility στην πραγματικότητα που θα αντιμετωπίσει αν επιλέξει ο αναβάτης του να το φέρει στις Κυκλάδες. Το scooter της Kymco σας πληροφορώ δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα να μας οδηγήσει με ασφάλεια στην παραλία αποδεικνύοντας την καλή ποιότητα κατασκευής του και την ποιότητα που διαθέτει στο πακέτο πλαίσιο/ αναρτήσεις/φρένα.

“Ιταλικό είναι;”, με ρώτησε ένας καλοστημένος κύριος μέσα στο πολυτελές τζιπ του περιμένοντας στο λιμάνι για το ταξίδι της επιστροφής. Θα μπορούσα να του απαντήσω ότι ναι, είναι Ιταλικό, αλλά δε θα ήταν όλη η αλήθεια. Το Agility έχει σχεδιαστεί στην Ιταλία και όντως ακολουθεί πολύ διαφορετική σχεδιαστική πορεία σε σχέση με την υπόλοιπη σειρά Agility. Είναι όμορφο και σύγχρονο και εκπέμπει μια ποιότητα από όποια πλευρά και αν το κοιτάξεις.

Σύστημα εκκίνησης χωρίς κλειδί που σου κάνει τη ζωή εύκολη!

Ικανό και έτοιμο για όλα!

Επιστρέφοντας από το Λαύριο προς το σπίτι είχα μια αίσθηση ικανοποίησης ότι όλα τελικά πήγαν καλά. Μου αρέσει όταν στην πράξη διαψεύδομαι και σε αυτήν την περίπτωση μπορώ να πω με ασφάλεια ότι ταξίδι με scooter στο νησί είναι εφικτό – ίσως μάλιστα να είναι και η ιδανική επιλογή. Ίσως, πάλι να φταίει το συγκεκριμένο scooter, το Kymco Agility 300 το οποίο όχι μόνο στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, αλλά κάλυψε με το παραπάνω κάθε ανάγκη μετακίνησης στο νησί.

Έπιασε βροχή μετά την Κερατέα, αλλά δε με νοιάζει, έχω το Agility να με προστατεύσει… για ακόμα μια φορά!

ΤΙΜΗ: 4.560€ (3.965€ μετρητοίς)

Όλα τα στοιχεία του Kymco Agility 300 ABS ΕΔΩ

Βασικά τεχνικά χαρακτηριστικά.

Άφθονος χώρος για τα πόδια με την τάπα του ρεζερβουάρ να βρίσκεται στην κεντρική κολώνα.

Βρήκαμε και το μικρό ξαδερφάκι του στην Κύθνο!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Με ποια εταιρεία συνεργάζεται η Felo για ηλεκτρικό scooter

Ποια δημοφιλή scooter σχεδιάζονται στην Ιταλία

Με ηλεκτρονικό γκάζι το νέο Kymco AK550

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης