Γράφει ο Γιάννης Πετρόχειλος

Είναι αρκετός καιρός τώρα που σκέφτομαι τον τρόπο με τον  οποίο θα εντάξω τους απλούς καθημερινούςΤο τσακάλι αυτής της Τετάρτης είναι ο Νίκος Παπαδόπουλος. αναβάτες στον κόσμο της ενημέρωσης. Άλλωστε όλα για εκείνους γίνονται, άρα γιατί να μην έχουν λόγο και εκείνοι.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε αυτήν τη στήλη λοιπόν θα βρίσκουμε έναν από εσάς που οδηγείτε τη μοτοσικλέτα σας καθημερινά ή εκείνους που βγαίνετε γρήγορες βόλτες στα Σαββατοκύριακα ή εσάς που γυρίζετε τον κόσμο με δίκυκλο και θα μας μιλάτε για όλα αυτά που σας έχει προσφέρει η μοτοσικλέτα, αλλά και για τις δύσκολες στιγμές στη συμβίωση με τους δύο τροχούς.

Ήλιος, θάλασσα, παρέα, Vespa και αμέτρητα χιλιόμετρα.

Ο «μονομάχος» Νίκος Παπαδόπουλος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τον Νίκο Παπαδόπουλο τον συνάντησα στο Scooter Rally Αντοχής 2022 και από την πρώτη στιγμή είχα την απορία πως γίνεται να πραγματοποιήσει τον αγώνα ένας αναβάτης με μια δίχρονη Vespa PX125. Δεν άντεξα πολύ και προσέγγισα τον Νίκο για να διαπιστώσω ιδίοις όμμασι πως είναι δυνατόν να έχει ξεκινήσει κανείς από την Πάτρα με την μικρή Vespa για να διανύσει σχεδόν 700 χιλιόμετρα σε δύο ημέρες.

Ο Νίκος είναι γεννημένος στην Πάτρα, έχει μεγαλώσει, ζει και εργάζεται στην μεγάλη πόλη της Δυτικής Άργησε να γνωρίσει τον κόσμο της μοτοσικλέτας, αλλά μόλις άνοιξε την πόρτα, την έκλεισε για πάντα πίσω του.Ελλάδας. Ο «Πατρινός» είναι από τους αναβάτες που δεν είχαν κάποιον να τον κατευθύνει προς τους δύο τροχούς σε μικρή ηλικία, δεν είχε επαφή με τις μοτοσικλέτες παρά μόνο οδηγούσε αυτοκίνητο. Το κρίσιμο σημείο που άλλαξε τη ζωή του προς τα δίκυκλα ήταν όταν ως φοιτητής στην Άρτα αποφάσισε να πάρει μια μοτοσικλέτα για να πηγαινοέρχεται. Κάπου εκεί έκανε δικό του ένα Piaggio Beverly 250 το οποίο όπως λέει ο ίδιος «έλιωσε» στα χιλιόμετρα. Αργότερα, απέκτησε ένα Yamaha T-MAX με τα οποία όργωσε όχι μόνο την Ελλάδα αλλά και πολλές διαδρομές της Ευρώπης με κορύφωση το πέρασμα από το διάσημο Stelvio Passo στην Ιταλία. Η απόκτηση της Vespa όπως απέδειξε με την συμμετοχή του στο Rally Αντοχής, δεν τον περιόρισε και συνεχίζει ακάθεκτος τις περιπέτειες του.

Στον Νίκο αρέσει η παρέα, του αρέσουν οι συζητήσεις, η συντροφικότητα και προσπαθεί να τη μεταφέρει και στη μοτοσικλέτα. Γι΄ αυτό άλλωστε έψαξε να βρει μοτοσικλετιστικές παρέες, ώστε να μπορεί να απολαμβάνει τόσο την οδήγηση και τις βόλτες, όσο και την καλή παρέα.  Ο Νίκος μπορεί να είναι νέος σε ηλικία, αλλά είναι στιβαρός, ατόφιος και πολύ προσγειωμένος άνθρωπος με έξυπνη αίσθηση του χιούμορ και ενέργεια ικανή να παρασύρει τα πάντα στο πέρασμά του. Αναρωτιέμαι πιο θα είναι το επόμενο scooter του; Ίσως, το γυρίσει σε στρογγυλοφάναρο παπί Honda Cub 50; Καλά χιλιόμετρα Νίκο!

Ταυτότητα Τσακαλιού Νο56.

Ας δούμε τι έχει να μας πει ο Νίκος

Η καλύτερη μοτοσικλέτα που είχα ποτέ ήτανΗ Vespa φυσικά! Εξάλλου στους μοτοσικλετιστικούς κύκλους αυτό που έχουμε εμείς είναι πάντα το καλύτερο όλων! Καλύτερο είναι αυτό που αρέσει σε μας και μας εξυπηρετεί. Στην παρούσα φάση αυτό μου το παρέχει η βεσπούλα μου. Στο παρελθόν είχα ένα Yamaha T-MAX, το ευχαριστήθηκα με 60.000+ χιλιόμετρα σε 5 χρόνια, με πολλές εκδρομές και ταξίδια σε Ελλάδα και Ευρώπη. Έκανε τον «κύκλο του» και αντικαταστάθηκε.

Η πιο απολαυστική διαδρομή που έχω κάνει ποτέ είναιΤο Stelvio Passo στην Ιταλία ήταν εμπειρία ζωής, αλλά και στην Ελλάδα έχουμε εξαιρετικές διαδρομές. Αυτή η Πίνδος είναι μοναδική όταν την διασχίζεις.

Το καλύτερο συνεργείο που έχω πάει είναιΕυτυχώς, που η Vespa δεν χρειάζεται συνεργείο!

Το καλύτερο κατάστημα εξοπλισμού/αξεσουάρ που επισκέφτηκα είναιΈχω δώσει καλή περιουσία στο Motoraid ειδικά στο παρελθόν.

Η μάρκα ελαστικών που προτιμώ είναιΤα Bridgestone Battlax.

Αμέτρητα χιλιόμετρα με το T-MAX σε Ελλάδα και Ευρώπη.

Η μοτοσικλέτα για μένα είναι Ελευθερία (η Vespa βέβαια είναι μία κατηγορία μόνη της, αυτή της υπομονής).

Η μεγαλύτερη τρέλα που έχω κάνει είναι...Πάτρα – Αθήνα με scooter 250 κ.εκ., Σάββατο αργά το βράδυ, στην Πατρών-Αθηνών την εποχή που γίνονταν έργα. Ο λόγος για τέτοιες τρέλες είναι πάντα ο ίδιος, ο γνωστός. Έφαγα λοιπόν την «πίτα» μου και έπρεπε να κάνω και τον γυρισμό μία ώρα μετά… δεν είχα περάσει καλά τότε, θυμάμαι

Ο μεγαλύτερος μου φόβος με τη μοτοσικλέτα είναι…  Το μοναδικό πράγμα που με έχει τρομάξει 2-3 φορές  είναι που ανάβει ρεζέρβα σε ταξίδι και δεν ξέρεις καλά-καλά που είσαι.

Στο χωριό Πενταγιού στη Φωκίδα!

Το αγαπημένο μου αυτοκίνητο είναι…  Μιλάμε για αυτά τα αντικείμενα με τις 4 ρόδες σωστά; Όλα ίδια δεν είναι αυτά;

Η συμβουλή μου για νέους μοτοσυκλετιστές είναι...  Το μυαλό μέσα στο κεφάλι και το κράνος από έξω.

Κάμπινγκ, Vespa, καλοκαίρι, ελευθερία!

Ακόμα και ο Σπύρος Καλατζάκης δεν το πίστευε ότι θα βγάλει το Ράλι με δίχρονη Vespa.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Νατάσα Καρανικόλα «Η ανυποχώρητη»

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Παναγιώτης Κουζής «Ο Πρωταθλητής»

Τα τσακάλια της Τετάρτης || Γιώργος Μαντασάς «Ο Pinsaiolo»

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης