του Νίκου Βιτσιλάκη


Κάθε χρόνο οι κατασκευαστές μας δείχνουν πρωτότυπα που εντυπωσιάζουν και τα οποία συνήθως μένουν στο ράφι. Αυτή τη φορά όμως, η συντριπτική πλειοψηφία αφορά σε
concepts που είναι ένα βήμα πριν την παραγωγή, καθώς τα περισσότερα –αν όχι όλα- από αυτά που θα δείτε στο αφιέρωμά μας είναι πολύ κοντά στο να μετατραπούν σε μοτοσυκλέτες εμπορίου μέσα στο 2019. Ένα εξ αυτών μάλιστα (Honda NSC) ήδη έχει γίνει! Πρόκειται για συνολικά εννέα πρωτότυπα, που δείχνουν τις τεχνολογικές και στιλιστικές τάσεις της εποχής, ανάμεσά τους και δύο 100% ηλεκτρικά. Τα Kymco Supernex και Aprilia RS 660 είναι σίγουρα τα μοντέλα που κλέβουν την παράσταση, το πρώτο γιατί «ηλεκτρίζει» με τις επιδόσεις και την τεχνολογία του, το δεύτερο γιατί προαναγγέλλει μια νέα οικογένεια μοτοσυκλετών της ιταλικής φίρμας. Όλα τους, λίγο έως πολύ, αποτελούν προπομπούς σημαντικών μοντέλων και πάμε να τα δούμε ένα προς ένα:   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Kymco
SuperNEX

 

Το σαλόνι μοτοσυκλέτας του Μιλάνου είχε αρκετούς πρωταγωνιστές αλλά τον κύριο ρόλο τον ανέλαβε ένα εξωπραγματικό ηλεκτρικό μοντέλο με εκρηκτικές επιδόσεις και την υπογραφή της Kymco! Βασικό κριτήριο για τη δημιουργία του SuperNEX είναι η διατήρηση του χαρακτήρα της μοτοσυκλέτας όπως τη γνωρίζουμε ήδη. Παράλληλα, σύμφωνα και με τις δηλώσεις του προέδρου της Kymco, ουδείς αμφισβητεί το γεγονός πως το μέλλον της μετακίνησης θα είναι ηλεκτρικό. Εύκολα καταλαβαίνει κανείς πως το «κενό» των παραπάνω γεφυρώνεται μόνο με ριζοσπαστικές για το χώρο ιδέες. Ένας κινητήρας που να «ακούγεται» είναι μια από αυτές. Η Kymco τον κατονομάζει «active acoustic motor», δηλαδή έμφαση δίνεται στον ήχο ώστε να θυμίζει λειτουργία μοτοσυκλέτας με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κόντρα στο άνευ κιβωτίου ρεύμα των ηλεκτρικών καιρών, οι μηχανικοί της Kymco πάλι διαφοροποιούνται τοποθετώντας στo SuperNEX 6άρι κιβώτιο, το οποίο δίνει καταιγιστικές επιταχύνσεις: 0-100χλμ/ω σε 2,9’’, 0-200χλμ/ω σε 7,5’’ και τελική που σταματά στα 250χλμ/ω σε μόλις 10,9’’ από στάση! Και όλα αυτά θεωρητικά απόλυτα ελεγχόμενα, χάρη στο FEP, το πακέτο ηλεκτρονικών βοηθημάτων που αποτρέπει μεταξύ άλλων ανεπιθύμητες σούζες, απώλεια πρόσφυσης κτλ. Το καλύτερο στοιχείο του; Απενεργοποιείται κατά το δοκούν! Στο πακέτο των ηλεκτρονικών θα βάλουμε και τις τέσσερις –ιδιαίτερης μορφής- «χαρτογραφήσεις» του ηλεκτροκινητήρα, που μετατρέπουν τo SuperNEX από αθόρυβο πρόβατο σε ηλεκτρισμένο λύκο επιδόσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Εξ όψεως, ο εξ ανατολής κεραυνός τείνει ξεκάθαρα προς τη supersport κατηγορία, αυτή των μοτοσυκλετών επιδόσεων. Το πρωτότυπο της Kymco δείχνει σημάδια παραγωγής και όχι απλά σχεδιαστικού εντυπωσιασμού. Αρκεί να παρατηρήσει κανείς τη μεγάλη σχετικά -αναλογικά με την ιταλική σχολή- ουρά, τους καθρέφτες αλλά και τη βάση της πινακίδας. Εντυπωσιακός είναι και ο εξοπλισμός των περιφερειακών αυτού του εντυπωσιακού ηλεκτρικού superbike, με το χρυσαφί της Ohlins να δίνει το παρόν στις αναρτήσεις, τα φρένα να έχουν την υπογραφή της Brembo και οι ζάντες τη σφραγίδα της OZ. Στο δια ταύτα, η Kymco μας έδειξε ένα δρόμο που σύντομα, αν όχι άμεσα, αναμένεται να ακολουθήσει. Ίσως το SuperNEX, όταν βρει το δρόμο της παραγωγής, να μην είναι εξοπλισμένο με την αφρόκρεμα των αγωνιστικών περιφερειακών όπως ντύθηκε ο σαλονάτος προπομπός της, σίγουρα όμως θα είναι μια μοτοσυκλέτα που θα προαναγγείλει την άφιξη μιας σειράς ηλεκτροκίνητων, προσιτών και αξιόμαχων μοτοσυκλετών κάθε κατηγορίας. Μακάρι, θα προσθέσουμε εμείς!

 

Aprilia RS 660

Καιρός ήταν να δούμε από μια εταιρεία που έχει συνδυάσει την ιστορία της με μοναδικές sport μοτοσυκλέτες να μπαίνει για πρώτη φορά στη μεσαία κατηγορία supersport. Χρόνια τώρα η φίρμα του Noale μας εντυπωσιάζει με τη σειρά μοτοσυκλετών RS/RSV, μόνο που όλα τα μοντέλα ήταν, μέχρι στιγμής, με κινητήρες 125, 250, 1000 και 1100cc. Χάσμα μεγάλο δηλαδή στα μεσαία κυβικά, που επιτέλους, έστω και σε μορφή πρωτότυπου, έρχεται να καλύψει η ιταλική εταιρεία με τους δεκάδες παγκόσμιους τίτλους στις ασφάλτινες πίστες. Όπως χαρακτηριστικά αναγράφεται στο λακωνικό press kit του RS 660, πρόκειται για έναν πειραματισμό με έμφαση στην αεροδυναμική, στα hitech συστατικά και στην εφαρμογή των πλέον εξελιγμένων ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Ο κινητήρας είναι μια ακόμα έκπληξη, καθόσον τελείως καινούργιος και ταυτόχρονα ο πρώτος δικύλινδρος εν σειρά στην ιστορία του εργοστασίου. Στην ουσία είναι ο ..μισός V-4 της σειράς RSV/Tuono 1100, συγκεκριμένα οι δύο μπροστινοί κύλινδροι αυτού! Φαίνεται ότι αυτή η διάταξη, των δικύλινδρων εν σειρά δηλαδή, αποκτά όλο και περισσότερους φίλους, αφού πλέον την ασπάζονται ακόμα και παραδοσιακοί κατασκευαστές τετρακύλινδρων, V-2 ή/και boxer κινητήρων (π.χ. Honda, BMW, Yamaha).

Η τεχνογνωσία της Aprilia στην κατασκευή εξαιρετικών πλαισίων είναι κάτι που έχει αναγνωριστεί σε παγκόσμιο επίπεδο και παίρνοντας σοβαρά αυτή την παράδοση το RS 660 Concept διαθέτει αλουμίνιο παντού. Το περιμετρικό πλαίσιο αγκαλιάζει τον κινητήρα, με στόχο την αυξημένη ακαμψία και στιβαρότητα του συνόλου, ενώ το σχεδίασης «μπανάνα» ψαλίδι είναι υβριδικής μορφής (από αλουμίνιο και ανθρακόνημα!), εξυπηρετώντας το «φώλιασμα» του τελικού της εξάτμισης, που επίσης είναι αλουμινένιο. Μοχλικό στην πίσω ανάρτηση δεν υπάρχει και αυτό, σύμφωνα με την Aprilia, σημαίνει μεγαλύτερη ακρίβεια στη λειτουργία της και χαμηλότερο συνολικό βάρος. Πάντως, η πιο σημαντική αναφορά στα λεγόμενα του ιταλικού εργοστασίου έχει να κάνει με τη μελλοντική χρήση του RS 660 σαν βάση παραγωγής μοντέλων εμπορίου, ανάμεσα στα οποία θα υπάρχει και έκδοση OnOff. Για να δούμε λοιπόν τι μας επιφυλάσσει το κοντινό μέλλον, η κατηγορία των 500-750cc αναπτύσσεται και η Aprilia σκοπεύει να μην αφήσει την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη.

 

Honda CB125X & CB125M

Οι πωλήσεις μικρών μοτοσυκλετών βρίσκονται σε ανοδική πορεία και το κέντρο έρευνας & εξέλιξης της Honda στη Ρώμη δουλεύει πάνω σε δύο φουτουριστικά πρωτότυπα με κινητήρα 125cc. Για τέταρτη συνεχόμενη χρονιά το περίπτερο της Honda στην EICMA, τη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας στον κόσμο, φιλοξένησε σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο (Design Studio) κάποιες φουτουριστικές σχεδιαστικές μελέτες του δικού της τμήματος R&D στην Ιταλία. Αυτή τη φορά αφορούσε στα πρωτότυπα CB125X και CB125M, με αμφότερα να βασίζονται πάνω στο CB125R του 2018. Και αυτό έγινε γιατί η κατηγορία των 125 έχει αναγεννηθεί τα τελευταία χρόνια, παρουσιάζοντας αύξηση πωλήσεων το 2018 στην Ευρωπαϊκή αγορά κατά 25%! Τα δύο concept μοντέλα έχουν σχεδιαστεί από τον Project Leader Valerio Aiello και την ομάδα του στη Ρώμη, αποτελώντας μία πολύ προχωρημένη προσέγγιση στα μικρά κυβικά. Το CB125M είναι μία naked μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για το δρόμο, εμφανώς με σχεδίαση και χαρακτηριστικά από τον κόσμο του supermoto.

Κύρια σημεία ενδιαφέροντος αποτελούν η ακτινική τετραπίστονη δαγκάνα μπροστά, τα «σλικ» ελαστικά, οι σφυρήλατες ζάντες της Marchesini και το αγωνιστικού τύπου τελικό της SC Project. Το CB125X, από την άλλη, είναι ένα μοντέλο τύπου Adventure OffRoad, πλην όμως με σχεδίαση που παραπέμπει στον κόσμο της επιστημονικής φαντασίας. Το μπροστινό του μέρος διακρίνεται από τα ..τρία φωτιστικά σώματα, έναν κεντρικό προβολέα και δύο στα πλευρικά φέρινγκ. Με τροχό 19 ιντσών μπροστά, ακτινωτούς τροχούς και τρακτερωτά tubeless ελαστικά δείχνει το δρόμο για περιπετειώδεις αναζητήσεις εντός και εκτός δρόμου. Και τα δύο μοντέλα έχουν σχεδιαστεί για να εξάψουν τη φαντασία των νεότερων σε ηλικία αναβατών, αλλά και όλων όσων θέλουν να εκμεταλλευτούν τη δυνατότητα που τους δίνεται (σε ευρωπαϊκές χώρες, όχι στην Ελλάδα) να οδηγούν 125 με δίπλωμα αυτοκινήτου. Σίγουρα στην τελική τους μορφή θα διαθέτουν πολύ πιο γήινες λύσεις και εφαρμογές, όπως σίγουρο είναι και το γεγονός ότι αμφότερα είναι πολύ εντυπωσιακά.

 

SYM EE1

Καθόλου «ηλεκτρικό» δεν δείχνει εμφανισιακά το scooter που παρουσίασε η SYM, καθόσον ξεφεύγει σχεδιαστικά από τις ανάλογες προτάσεις που έχουμε συνηθίσει στην κατηγορία. Το ΕΕ1 σίγουρα είναι ένα στοίχημα για την έμπειρη στο χώρο των scooter εταιρεία και το λογικό επόμενο βήμα προς το μέλλον. Την είδηση ότι η ταϊβανέζικη φίρμα θα έμπαινε σύντομα στο χώρο των ηλεκτρικών με μια αξιόλογη πρόταση την ξέραμε από τις αρχές του 2018, όταν και υπήρξε σχετική δέσμευση από τον πρόεδρο της εταιρείας. Ο καιρός ήρθε, μαζί του έφτασε και το σαλόνι του Μιλάνου και να που η SYM κράτησε την υπόσχεσή της. Το ΕΕ1 είναι σχεδιασμένο από τον ιταλικό οίκο Car Studio και αυτό φαίνεται από τις εμπνευσμένες γραμμές του scooter, που ξεχωρίζει από το αιχμηρό και χαμηλό μούτρο και τις δυνατές γραμμές σε όλες του τις επιφάνειες.

Δεν είναι ένα τυχαίο ηλεκτρικό δίκυκλο αλλά ένα μοντέρνο scooter υψηλών προδιαγραφών, με απόδοση 34Hp και ροπή 10 ολόκληρα Kgm, το οποίο ζυγίζει 170Kg με την (προσθαφαιρούμενη) μπαταρία τύπου Liion 102V/52Ah. Οι τρόποι λειτουργίας του είναι τρεις, ο οικονομικός Eco που δίνει μέγιστη ταχύτητα 90km/h, ο Normal, με την ταχύτητα να αυξάνεται στα 110km/h και ο Power, κατά τον οποίο επιτυγχάνεται η καλύτερη απόδοση, δηλαδή 130km/h. Η μέγιστη αυτονομία είναι 100 χιλιόμετρα και μπορεί να επιτευχθεί με σταθερή ταχύτητα 50km/h. Στον αυτοκινητόδρομο και με σταθερή ταχύτητα 100km/h η αυτονομία πέφτει στα 50 χιλιόμετρα, ενώ με μικτή οδήγηση φτάνει τα 65. Το ΕΕ1 δεν προορίζεται να βγει άμεσα στην παραγωγή, οι άνθρωποι της SYM θα αξιολογήσουν την ανταπόκριση του κοινού και ανάλογα θα αποφασίσουν τι μέλλει γενέσθαι.

 

Yamaha 3CT

Η Yamaha αποφάσισε να επεκτείνει την παραδοσιακή της σειρά scooter Urban Mobility με την κυκλοφορία του τρίτροχου Tricity 125 το 2015 και με την αντίστοιχη της έκδοσης 155 δύο χρόνια αργότερα. Βλέποντας την ανταπόκριση του κοινού, αφού ήδη περισσότεροι από 22.000 αναβάτες τα χρησιμοποιούν στα μεγάλα αστικά κέντρα της Ευρώπης, αποφάσισε να πειραματιστεί, σε πρώτη φάση, με ένα μοντέλο 300cc, που θα επεκτείνει τις δυνατότητες μετακίνησης και εκτός αστικών κέντρων. Προκειμένου η Yamaha να καλύψει ένα αυξανόμενο κοινό, στράφηκε προς την επόμενη φάση του εκτενούς προγράμματος ανάπτυξης τρίτροχων οχημάτων, παρουσιάζοντας το πρωτότυπο 3CT στην έκθεση EICMA πέρυσι το Νοέμβριο. Είναι εύκολο να αντιληφθούμε ότι το πρωτότυπο ακολουθεί τα σχεδιαστικά βήματα των μικρότερων Tricity και πως στόχος του θα είναι να διατηρήσει την επιτυχημένη συνταγή όσον αφορά στο συνδυασμό αυξημένης ασφάλειας και ευκολίας χρήσης. Παράλληλα, αυξημένες επιδόσεις θα επιτρέψουν τη χρήση του σε αναβάτες που μετακινούνται και εκτός αστικών κέντρων ή/και σε περιφερειακούς ανοικτούς δρόμους.

Για μεγαλύτερη άνεση κατά τις στάσεις μέσα στην κίνηση, το 3CT είναι εξοπλισμένο με ένα σύστημα υποβοήθησης κλειδώματος κλίσης το οποίο επιτρέπει στον αναβάτη να διατηρεί το όχημα σε όρθια θέση όταν ακινητοποιείται. Αυτό το σύστημα έχει μια πρωτοποριακή σχεδίαση που δεν κλειδώνει την μπροστινή ανάρτηση, κάνοντας τη λειτουργία του οχήματος ομαλή κατά τις στάσεις και τις επανεκκινήσεις και επιτρέποντας τη μετακίνηση με «σπρώξιμο» σε χώρους στάθμευσης. Η δυναμική εξωτερική σχεδίαση του 3CT διαθέτει μια πρωτοποριακή νέα χρωματική φιλοσοφία με μια σύνθεση τυχαίων σχημάτων “παζλ”, που αποτελούνται από πολυάριθμα διαφορετικά μοτίβα με ρίγες και δημιουργούν μια χαρακτηριστική εμφάνιση αστικής παραλλαγής που δεν μοιάζει με καμία άλλη. Για να υπογραμμιστεί η πρωτότυπη εξωτερική σχεδίαση, στους τροχούς και στο πλαίσιο κυριαρχεί το γκρι χρώμα με έντονες μπλε λεπτομέρειες. Το 3CT είναι γεμάτο εκπλήξεις, όπως η σέλα με την τρισδιάστατη εκτύπωση, κάτι που εφαρμόζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Yamaha. Κινητήρια δύναμη του πρωτότυπου 3CT, πιθανά και στο μοντέλο παραγωγής όταν αυτό εμφανιστεί, είναι ο νέος τετράχρονος κινητήρας Blue Core 300cc, που τον έχουμε ήδη γνωρίσει από το Xax 300. Περισσότερες πληροφορίες δεν ανακοινώθηκαν και μένει να δούμε πότε με το καλό θα βγει στην παραγωγή, πιθανά την επόμενη χρονιά σαν μοντέλο 2020.

Peugeot P2X

Γιορτάζοντας 120 χρόνια ιστορίας και υιοθετώντας ξανά την ονομασία Peugeot Motocycles, η μάρκα του Λέοντα παρουσιάζει δύο concept μοτοσυκλέτες εμπνευσμένες από την κληρονομιά του παρελθόντος και εξοπλισμένες με stateoftheart τεχνολογία του σήμερα. Τα P2X 125 Roadster και 300 Café Racer σηματοδοτούν την επιστροφή της Peugeot στη μοτοσυκλέτα και φιλοδοξούν να απαντήσουν στην αυξανόμενη ζήτηση του αγοραστικού κοινού για μικρού κυβισμού, εύχρηστες, οικονομικές μοτοσυκλέτες, κατάλληλες για την καθημερινή μετακίνηση στην πόλη.

Εξοπλισμένα με υγρόψυκτους κινητήρες, ανεστραμμένο πιρούνι, ABS και Traction Control, τα P2X διαθέτουν και ένα σύστημα συνδεσιμότητας ονόματι iConnect, μέσω του οποίου ο αναβάτης μπορεί να εμφανίζει στην έγχρωμη TFT οθόνη πληροφορίες από το κινητό του (εισερχόμενες κλήσεις, μηνύματα, ειδοποιήσεις από τα social media) και να κάνει χρήση συστήματος πλοήγησης κατά τις μετακινήσεις του. Η σχεδίαση παντρεύει αναφορές σε κλασικές μοτοσυκλέτες της Peugeot με μοντέρνες λεπτομέρειες, όπως τα LED φώτα που είναι βασισμένα στους νέους στιλιστικούς κώδικες των αυτοκινήτων της εταιρείας.

 

Husqvarna Vitpilen 701 Aero

Ένα ακόμα concept από την ιστορική φίρμα, που δείχνει το δρόμο προς μία κατηγορία που έχει ξεχαστεί από τους υπόλοιπους. Εντυπωσιακό σε εμφάνιση και προδιαγραφές το Aero, χρησιμοποιεί τα μηχανικά μέρη του μοντέλου παραγωγής Vitpilen 701 και εκφράζει την επιθυμία της Husqvarna να πρωταγωνιστήσει στα sport μονοκύλινδρα με ένα café racer κορυφαίων προδιαγραφών. Με κινητήρα αυτόν των ΚΤΜ 690 – Husqy 701, ο οποίος ως γνωστόν αποδίδει ..75 ίππους και είναι ο δυνατότερος μονοκύλινδρος παραγωγής στον κόσμο, ξυπνάει μνήμες στους παλαιότερους εξ ημών και θέλει να αναβιώσει μια κατηγορία που έγραψε ιστορία στους αγώνες. Μιλάμε για τις μοτοσυκλέτες SOS, που έχουν πάρει το όνομά τους από τα αρχικά των λέξεων Sound Of Singles (ο ήχος των μονοκύλινδρων) και στην περίπτωσή μας πρόκειται για μια επέκταση της γκάμας της Husqvarna μετά τις εκδόσεις δρόμου (Vitpilen) και scrambler (Svartpilen).

Η πλήρης απουσία συστατικών απαραίτητων για νόμιμη κυκλοφορία στο δρόμο (φώτα, φλας, καθρέπτες κλπ) είναι ενδεικτική της τάσης του κατασκευαστή, ο οποίος δυστυχώς δεν έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες πληροφορίες, απλά αρκέστηκε να μιλήσει για το όργανο της μοτοσυκλέτας λέγοντας ότι θα είναι κάτι εντελώς πρωτότυπο και πρωτοεμφανιζόμενο. Για να τα μάθουμε όλα μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε το σαλόνι του Μιλάνου το φθινόπωρο του 2019. Ή μήπως του 2020; Ίδωμεν…

Honda NSC Concept

 

Κόντρα στην τακτική της Honda, που θέλει τα πρωτότυπα μοντέλα της να καθυστερούν να βγουν στην παραγωγή, το NSC μετατράπηκε από concept σε μοτοσυκλέτα εμπορίου μέσα σε ένα μήνα! Το Neo Sports Café concept δημιουργήθηκε από το τμήμα R&D της Honda στη Ρώμη, παρουσιάστηκε πέρυσι τον Οκτώβριο στην έκθεση Mondial Paris στη γαλλική πρωτεύουσα και αποτέλεσε προπομπό του CB650R, που το είδαμε στην έκθεση του Μιλάνου κάτι παραπάνω από 30 μέρες αργότερα! Έχοντας ήδη βγάλει εκδόσεις CBR στα 125, 300 και 1000cc, αυτό που έλειπε ήταν ένα μοντέλο κάπου ανάμεσα, όπερ και εγένετο.

Οι κατασκευαστές έχουν καταλάβει πως ο σημερινός μοτοσυκλετιστής έχει πολλά πρόσωπα και με τα πειραματικά μοντέλα, που κυκλοφορούν σαν θεατρικός θίασος από έκθεση σε έκθεση και από χώρα σε χώρα, μαζεύουν αντιδράσεις και προτροπές του κοινού, τις μελετούν και ανάλογα προχωρούν στη δημιουργία νέων μοντέλων και κατηγοριών. Όμως εδώ κάτι τέτοιο δεν ισχύει, το CB650R ήταν έτοιμο πριν εμφανιστεί το NSC, που μάλλον αποτέλεσε μία πρόταση/προτροπή της Honda για customizing του μοντέλου.

 

Brixton BX 500

Πριν από 3 χρόνια η Brixton Motorcycles έκανε την πρώτη της εμφάνιση στην έκθεση του Μιλάνου. Ακολούθησε μια πορεία εξέλιξης και καταξίωσης, μέχρι που, στις διεθνείς εκθέσεις του περασμένου φθινόπωρου, παρουσίασε δύο νέες μοτοσυκλέτες παραγωγής στα 250cc και το Concept BX 500. Αν και το μοντέλο είναι ακόμα σε στάδιο πειραματισμών, είναι εμφανείς οι νέοι αισθητικοί κώδικες της μάρκας. Την προσοχή κλέβει αμέσως το ρεζερβουάρ, το οποίο αποδίδει σε τρισδιάστατη μορφή το χαρακτηριστικό σύμβολο “X” του λογότυπου της εταιρείας. Η ευθεία γραμμή της σέλας είναι ένα ακόμη στιλιστικό στοιχείο των νέων μοντέλων Brixton, ενώ πιστός στο σχεδιαστικό DNA της μάρκας είναι και ο ιδιαίτερος νεο-ρετρό προβολέας, ο οποίος χρησιμοποιεί LED φωτισμό, κάτι που ισχύει και για τα φλας.

Ο πίνακας οργάνων εφαρμόζει τεχνολογία LCDVA (Vertical Alignment), η οποία παρέχει οπίσθιο φωτισμό για καλύτερη ορατότητα σε διάφορες συνθήκες. Ο τετράχρονος δικύλινδρος σε σειρά των 486cc διαθέτει τετραβάλβιδες κεφαλές με 2 ΕΕΚ και έχει εξελιχθεί ειδικά για το μοντέλο. Το αποτέλεσμα 24 μηνών εξέλιξης, με τη συνδρομή 20 μηχανολόγων, απέφερε το ζητούμενο. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο με εύρυθμη λειτουργία και υψηλή αξιοπιστία, συμπεράσματα που βγαίνουν από μια σειρά εργαστηριακών δοκιμών και δεκάδων χιλιάδων χιλιομέτρων σε πραγματικές συνθήκες. Αν και η τελική έγκριση τύπου δεν έχει ολοκληρωθεί, η Brixton σκοπεύει να φτάσει το όριο ισχύος των 47Hp, όσους δηλαδή προβλέπει η κατηγορία διπλώματος Α2. Μέχρι την EICMA του 2019, διάφορες εκδόσεις 500cc θα είναι έτοιμες για παραγωγή και διάθεση. Ο στόχος της εταιρείας είναι οι νέες της μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού να γίνουν από τις πιο δημοφιλείς στην κατηγορία Α2 μέχρι το 2020.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης