SYM NH-T& NH-X 125: Ήρθαν στην Ελλάδα

SYM NH-T& NH-X 125: Ήρθαν στην Ελλάδα

Δύο νέες μοτοσυκλέτες από τη SYM στην κατηγορία των 125 κυβικών, με την κάθε μία εξ αυτών να υπηρετεί ένα ξεχωριστό προορισμό: το NH-X είναι μια μοτοσυκλέτα naked για χρήση δρόμου και το NH-T είναι μια μίνι-adventure για μικτή χρήση σε χώμα και άσφαλτο.

Με γνώμονα το νέο αναβάτη

Οι μονοκύλιδρες μοτοσυκλέτες 125ccπροορίζονται να καλύψουν τις ανάγκες των διπλωμάτων Α1, των νέων αναβατών που κάνουν τα πρώτα τους βήματα στο χώρο της μοτοσυκλέτας. Οι NH-T 125 και NH-X 125 έχουν φτιαχτεί με γνώμονα το νέο αναβάτη και είναι ο καλύτερος τρόπος για να ανοίξουν οι ορίζοντές του. Με compact διαστάσεις, χαμηλό ύψος σέλας και μικρό βάρος, είναι ιδιαίτερα εύκολες στους χειρισμούς και πολύ βολικές στην καθημερινή χρήση. Έχουν τετράχρονο ροπάτο κινητήρα με μειωμένη κατανάλωση, που αποδίδει 10,3 ίππους και είναι φιλικός στην απόδοσή του. Οι NH-T και NH-X 125 του 2019 συνεχίζουν την παράδοση της SYM στις εύχρηστες και χρήσιμες μοτοσυκλέτες καθημερινής χρήσης, ενώ διευρύνουν τη γκάμα της εταιρείας στην κατηγορία των 125cc.

Σχεδιασμένα από ευρωπαϊκό οίκο design απηχούν τις αισθητικές τάσεις της εποχής, προσφέροντας μοντέρνα εμφάνιση και δυναμισμό στην κατηγορία. Αμφότερα τα μοντέλα χρησιμοποιούν τεχνολογία LED σε όλα τους τα φωτιστικά σώματα, είναι εξοπλισμένα με ψηφιακή οθόνη LCD που παρέχει πλήθος ενδείξεων και διαθέτουν υποδοχή USB για φόρτιση ηλεκτρονικών συσκευών. O κινητήρας τους είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες, με ισχύ 10,3 ίππων στις 8.500rpm και ροπή 0,98kgm στις 6.500rpm. Ο κυβισμός είναι 124,1cc και οι διαστάσεις 56,5 x 49,5mm, με τη σχέση συμπίεσης στα 10,1:1. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει 5 σχέσεις και ο συμπλέκτης είναι υγρός πολύδισκος. Η τροφοδοσία γίνεται από ηλεκτρονικό ψεκασμό και η εκκίνηση με μίζα.

Το “χωμάτινο” μικρό adventure

Το NH-T 125 έχει σπορ εμφάνιση και ακολουθεί τις γραμμές των adventure-crossover, που είναι τόσο της μόδας σήμερα. Με το χαρακτηριστικό ρύγχος-μύτη κάτω από τον προβολέα, μεγαλύτερο τροχό 19 ιντσών μπροστά, αλλά και ακτίνες στις ζάντες. Το τιμόνι είναι ψηλό, οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι μεγαλύτερες από αυτές του “Χ”, όπως και το ύψος του κινητήρα από το έδαφος. Τα λάστιχα είναι για χρήση on/off, για άσφαλτο και χώμα.

Το “άγριο”μικρό streetfighter

Το NH-X 125 κινείται σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές γραμμές των naked-streetfighter. Μία μοτοσυκλέτα δρόμου και πόλης, με ρεζερβουάρ υπερυψωμένο και μεγάλα πλευρικά καπάκια που κατεβαίνουν χαμηλά,
προσφέροντάς της μια ξεχωριστή ταυτότητα. Ο προβολέας διαθέτει δυο φωτιστικά σώματα LED, ένα πάνω και ένα κάτω. Το τιμόνι βρίσκεται σε ύψος τέτοιο που να προσφέρει εύκολους χειρισμούς και η σέλα είναι μεγάλη, έτσι ώστε να είναι ικανή να μεταφέρει με άνεση δυο επιβαίνοντες.

Στιβαρά και με συμπαγείς διαστάσεις

Το πλαίσιο των NH είναι περιμετρικό σωληνωτό τύπου χωροδικτύωμα και αγκαλιάζει τον κινητήρα, ο οποίος κρέμεται από αυτό. Η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 11 λίτρα και στα δύο μοντέλα. Το βάρος του NH-T είναι 150 κιλά (πλήρες υγρών) και του NH-Χ 143 κιλά (επίσης πλήρες υγρών), με την κατανομή βάρους ανά τροχό και στα δυο μοντέλα να πλησιάζει το ιδανικό 50-50. Η διαφορά των δυο νέων 125 της SYM, πέρα από την εμφάνιση, βρίσκεται στους τροχούς. Το NH-T, μιας και θα κινείται στο χώμα, φοράει τροχούς με ακτίνες καιλάστιχα διπλής χρήσης, ενώ ο μπροστινός τροχός είναι 19 ιντσών (17 ιντσών ο πίσω). Tα ελαστικά με χάραξη on/off έχουν διαστάσεις 100/70-19 μπροστά και 130/80-17 πίσω. Αντίστοιχα, το NH-Χ φοράει τροχούς διαμέτρου 17 ιντσών μπροστά και πίσω, με τις ζάντες να είναι χυτές αλουμινένιες. Tα ελαστικά έχουν διαστάσεις 110/70-17 μπροστά και 130/80-17 πίσω.

Τα πιρούνια των ΝΗ είναι τηλεσκοπικά συμβατικά, με μεγάλα καλάμια διαμέτρου 37mm, με το Adventure να έχει διαδρομή 140 mm, ενώ το Naked 120mm. Αντίστοιχα πίσω, το “Τ” έχει μονό αμορτισέρ διαδρομής 42,5mm και το “Χ” αμορτισέρ διαδρομής 35,5mm. Με αυτόν τον τρόπο διαφοροποιείται και το ύψος σέλας, με το “Τ” να φτάνει στα 812mm και το “Χ” στα 787mm. Τα φρένα χρησιμοποιούν σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS, με τα δύο μοντέλα να φέρουν δίσκους τύπου μαργαρίτα σε αμφότερους τους τροχούς. Στο NH-T συναντάμε μπροστά δίσκο μεγαλύτερης διαμέτρου στα 288mm, στο NH-Χ στα 260mm, ενώ και στα δυο μοντέλα οι δαγκάνες είναι δύο εμβόλων. Το πίσω δισκόφρενο είναι κοινό για τις δυο μοτοσυκλέτες στα 222mm, ενώ και εδώ η δαγκάνα είναι δύο εμβόλων. 

Τα NH–Χ και NH-Τ 125 αναμένονται να διατεθούν στην αγορά άμεσα με τιμές 2.195€ και 2.395€ αντίστοιχα. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ.

 

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 18 Μαΐου 2019, 11:23