Το γνωρίσαμε σαν concept ονόματι TL1 και να που μέσα από το επίσημο site της SYM μαθαίνουμε ότι θα παρουσιαστεί στην έκθεση του Μιλάνου ως μοντέλο παραγωγής του 2019.

Πρόκειται για το πρώτο δικύλινδρο scooter της ταϊβανέζικης φίρμας και θα το δούμε στις 6 Νοεμβρίου από κοντά στη μεγαλύτερη έκθεση μοτοσυκλέτας του πλανήτη. Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, είναι το καλύτερο scooter που έχει φτιάξει ποτέ η SYM και ανήκει στην κατηγορία των τεχνολογικά προηγμένων maxi GT. O κινητήρας έχει τους δύο κυλίνδρους του εν σειρά, είναι φυσικά υγρόψυκτος, χωρητικότητας 465cc, με 2 ΕΕΚ, τετραβάλβιδες κεφαλές και απόδοση σχεδόν 40Hp.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Άρα, τοποθετείται κάπου ανάμεσα στα μοντέλα του ανταγωνισμού, μονοκύλινδρου από τη μία (BMW C 400X, Kymco Xciting-S 400) και δικύλινδρου από την άλλη (Kymco AK 550, Yamaha T-Max 530).

Σίγουρα σημαντικό ρόλο θα παίξει και η τιμή του, που, αν είναι ανταγωνιστική, σίγουρα θα ωφελήσει τις πωλήσεις του. Το TL είναι σχεδιασμένο από ευρωπαϊκό οίκο και διαθέτει επιθετική σχεδίαση που θυμίζει έντονα T-Max. O κινητήρας στηρίζεται πάνω σε ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, διαθέτει αντικραδασμικό άξονα και υγρό συμπλέκτη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μονό αμορτισέρ είναι ρυθμιζόμενο, το πιρούνι ανεστραμμένο, τα φρένα διαθέτουν δικάναλο ABS και απαρτίζονται από τρεις μεγάλους κυματιστούς δίσκους, με τους μπροστινούς να διαθέτουν τετραπίστονες δαγκάνες ακτινικής τοποθέτησης. Μεγάλο είναι το μεταξόνιο στα 1.550mm και η κατανομή βάρους ξεκάθαρα μοτοσυκλετιστική στο 50:50. Περισσότερα και αναλυτικότερα θα μάθουμε σύντομα και θα επανέλθουμε δριμύτεροι.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης