SYM Maxsym TL: Δικύλινδρο και εξελιγμένο

SYM Maxsym TL: Δικύλινδρο και εξελιγμένο

Ένα από τα πολυαναμενόμενα mega scooter των τελευταίων ετών είναι πλέον μια πραγματικότητα, το δικύλινδρο Maxsym TL θα αποκαλυφθεί μέσα Οκτωβρίου και αναμένεται να δώσει νέο ενδιαφέρον στην κατηγορία.

Δεν ήταν μόνο η εμφάνιση του νέου SYM που είχε ιντριγκάρει τους μελλοντικούς αγοραστές, ούτε ο δικύλινδρος κινητήρας του, ήταν η πληροφόρηση για μια συμφέρουσα τιμή που θα συνόδευε την επίσημη παρουσίασή του. Και να που επαληθεύεται το τελευταίο, αφού στην ιστοσελίδα της αντιπροσωπείας ανακοινώνεται στα 6.995€ σαν “εκτίμηση τιμής”. Εκείνο που καταλαβαίνουμε εμείς είναι ότι η αντιπροσωπεία κάνει μεγάλες προσπάθειες ώστε να μην ξεπεράσει η τιμή το “φράγμα” των 7.000€.

Αν επιτευχθεί κάτι τέτοιο, τότε το Maxsym TL με τον κινητήρα των 465 κυβικών έχει πολλές πιθανότητες να “κλέψει” πωλήσεις από τα μονοκύλινδρα 400άρια του ανταγωνισμού, αλλά και από τα ακριβότερα 300άρια maxi scooter. Μπορεί οι 7 χιλιάδες ευρώ να μην είναι ένα ευκαταφρόνητο ποσό, αλλά για αυτά που προσφέρει το Maxsym, σύμφωνα με τα τεχνικά του χαρακτηριστικά, αποτελούν “τιμή ευκαιρίας”.

Ρίχνουμε μια σύντομη ματιά στα σημαντικά στοιχεία του TL 465 και αναμένουμε με πολύ ενδιαφέρον την πρώτη του δοκιμή, που θα έχουμε την ευκαιρία να κάνουμε στα μέσα Οκτωβρίου στην Πορτογαλία κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας παρουσίασής του στον ειδικό τύπο.

  •     Εμφάνιση sport, με πλούσιο εξοπλισμό, δύο προβολείς μπροστά
  •     Τροχός 15 ιντσών μπροστά και 14 ιντσών πίσω
  •     Φωτιστικά σώματα LED
  •     Ψηφιακά όργανα
  •     Κατανομή βάρους 50/50
  •     Upside-down πιρούνι
  •     Ψαλίδι μοτοσυκλέτας
  •     Τελική μετάδοση με αλυσίδα
  •     Πίσω ανάρτηση με ρυθμιζόμενο συνδετικό βραχίονα και μονό αμορτισέρ
  •     Κινητήρας 465cc με δύο κυλίνδρους εν σειρά
  •     8βάλβιδος, με δύο εκκεντροφόρους
  •     Μέγιστη ισχύς 41 ίπποι στις 6.750 rpm (κατάλληλος για δίπλωμα Α2)
  •     Μέγιστη Ροπή 42,5 Nm/6.250 rpm
  •     Αντικραδασμικός άξονας
  •     Δύο δίσκοι διαμέρου 275mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες
  •     Πίσω δίσκος διαμέτρου 275mm
  •     Δικάναλο ABS

Σύμφωνα με ανακοίνωση της αντιπροσωπείας αναμένεται να φτάσει στην ελληνική αγορά το Νοέμβριο του 2019. Περισσότερες πληροφορίες εδώ και εμείς τα ξαναλέμε με αναλυτικό άρθρο και εντυπώσεις από την πρώτη επαφή μαζί του επί Πορτογαλικού εδάφους.

Πηγή scooternet.gr

 

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2019, 10:57