Κυρίαρχη επί σειρά ετών στα μεσαία On-Off, η Suzuki αποφασίζει να κατέβει κλίμακα και να μοιράσει απλόχερα V-Strom στον κόσμο. Ο λόγος για το μικρότερο V-Strom στην ιστορία του μοντέλου, ένα δικύλινδρο μοτοσυκλετάκι περιπέτειας, μια all-round πρόταση για όσους δεν θέλουν να συνδυάσουν τη μικτή χρήση με μια ογκώδη κατασκευή πολλών κυβικών. Και αν κρίνουμε από το ενδιαφέρον που έχει προσελκύσει, είναι πολλοί αυτοί που το περιμένουν και που διακατέχονται από ελπίδες για μια φιλική τιμή.

Μόλις σήμερα, λοιπόν, μάθαμε από την ελληνική αντιπροσωπεία τόσο την τιμή όσο και τον χρόνο άφιξης του μοντέλου. Η πρώτη είναι απρόσμενα χαμηλή, στα 5.295€, ενώ η ημερομηνία άφιξης θα στενοχωρήσει πολύ κόσμο, καθόσον το μοντέλο δεν αναμένεται να έρθει πριν από τον Σεπτέμβριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λίγες πληροφορίες για τη μοτοσυκλέτα  

Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας, που προέρχεται από το Inazuma, έχει ήδη αποδείξει το αλεξίσφαιρο του χαρακτήρα του και στην προκειμένη περίπτωση έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να βγάζει στην επιφάνεια τους 25 ίππους του με πιο φιλικό τρόπο. Οι τροχοί των 17” δεν προσδίδουν χωμάτινα χαρακτηριστικά βέβαια, το κάνουν όμως οι αυξημένες διαδρομές της ανάρτησης και η όρθια θέση οδήγησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ρεζερβουάρ των 17 λίτρων υπόσχεται αυτονομία άνω των 400 χιλιομέτρων και η παροχή ρεύματος 12V  κρατάει φορτισμένες τις ηλεκτρονικές συσκευές. Στα πλαϊνά της μοτοσυκλέτας υπάρχουν υποδοχές για εγκατάσταση βαλιτσών (υπάρχει σχετική τριπλέτα στον έξτρα εργοστασιακό εξοπλισμό), ενώ οι εραστές της περιπέτειας θα εκτιμήσουν τις -επίσης έξτρα- χούφτες τιμονιού, τη ζελατίνα και την προστατευτική ποδιά κινητήρα.

Τα φρένα απαρτίζονται από δύο κυματιστά δισκόφρενα, ένα σε κάθε τροχό, με το δικάναλο ABS να είναι στον στάνταρ εξοπλισμό. Τέλος, μια ευμεγέθης οθόνη LCD παρέχει πλήθος πληροφοριών και ενδείξεων στον αναβάτη, περιλαμβάνοντας από στροφόμετρο και ταχύμετρο μέχρι βενζινόμετρο και δείκτη θερμοκρασίας κινητήρα.

Μάθετε περισσότερα για το νέο V-Strom 250 εδώ.

Δείτε και το σχετικό προωθητικό video που ετοίμασε η Suzuki:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης