Suzuki V-Strom 250: Κάθε μέρα μία περιπέτεια!

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 21 Δεκεμβρίου 2017, 09:07
Suzuki V-Strom 250: Κάθε μέρα μία περιπέτεια!

Με ένα αναλυτικό δελτίο τύπου, η Suzuki μας ενημερώνει πως το πολυαναμενόμενο νέο V-Strom 250 βρίσκεται επιτέλους στις βιτρίνες των καταστημάτων και στην άκρως ανταγωνιστική τιμή των 5.295€.

Η σειρά V-Strom 650/1000 έχει κερδίσει τις καρδιές των αναβατών σε όλο τον κόσμο και καθιερώθηκε ως ο ηγέτης στις sport adventure touring μοτοσικλέτες. Από την εμφάνιση της πρώτης γενιάς του V-Strom 1000 το 2002 και του V-Strom 650 το 2004, η Suzuki με την άφιξη του V-Strom 250 προσφέρει την εμπειρία οδήγησης μιας sport adventure touring σε ένα ευρύτερο κοινό, που περιλαμβάνει είτε αναβάτες που αγοράζουν την πρώτη τους μοτοσυκλέτα ​Μεγάλο ατού οι δύο κύλινδροι, ειδικά στο ταξίδιείτε όλους όσους επιστρέφουν στο χώρο των δύο τροχών. Οι δυνατότητες του V-Strom 250 δεν περιορίζονται μόνο στους δρόμους της πόλης, αλλά και σε πιο μακρινούς προορισμούς. Διαθέτει άνετη θέση οδήγησης και επιτρέπει στους αναβάτες να φτάνουν σταθερά στο έδαφος με τα πόδια τους (ύψος σέλας 800mm), προσφέροντας ευκολία χειρισμού.

Τα κυριότερα χαρακτηριστικά του μοντέλου είναι:

·Ελαστική λειτουργία κινητήρα που αξιοποιεί τα μέγιστα της ροπής από το χαμηλότερο εύρος στροφών

·Νέα βαλβίδα εισαγωγής – βελτιωμένη ροή αέρα στο θάλαμο καύσης

·Euro4 προδιαγραφές

·Μεγάλη αυτονομία καυσίμου

·Ανεμοθώρακας σχεδιασμένος και ανεπτυγμένος σε τούνελ αεροδυναμικών δοκιμών

·Προεγκατεστημένες βάσεις για τις πλευρικές βαλίτσες.

·12V DC παροχή ρεύματος

·Μεγάλη σχάρα αλουμινίου – 8.5kg μέγιστο φορτίο

·Όργανο πολλαπλών λειτουργιών LCD

·Πίσω φώτα LED

·Λευκά φλας

·Νέες ζάντες 10 μπράτσων

·Καρίνα προστασίας κινητήρα

Ο δικύλινδρος -σε παράλληλη διάταξη– κινητήρας των 248cc υποβλήθηκε σε σημαντικές δοκιμές και βελτιώσεις, ώστε η συνολική του απόδοση να προσφέρει υψηλές επιδόσεις διατηρώντας χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η ρύθμιση του εκκεντροφόρου είναι τέτοια ώστε να αποδίδει τα μέγιστα σε ρεπρίζ μεταξύ 20 και 90 χλμ/ώρα, καθώς αυτό είναι και το συχνότερο εύρος ταχύτητας της μοτοσικλέτας. Το σχέδιο του φινιρίσματος (μέθοδος höning) που ακολουθείται στην τελική διαμόρφωση των κυλίνδρων διατηρεί τη λιπαντικότητα κατά τρόπο που βοηθά στην ελαχιστοποίηση απωλειών ισχύος λόγω τριβής. Η κυλινδροκεφαλή διαθέτει ζύγωθρα (κοκκοράκια) τύπου ρόλερ, επιτυγχάνοντας ελαχιστοποίηση της τριβής. To 2 σε 1 σύστημα εξάτμισης του V-Strom 250 διαθέτει ένα βελτιστοποιημένο σχήμα θαλάμου μπροστά από τον καταλύτη. Η δομή αυτή αποδίδει τις μέγιστες επιδόσεις επιτάχυνσης στο εύρος των μεσαίων στροφών, ενώ και η απόδοση αυτή μειώνει σημαντικά τις εκπομπές ρύπων.

Το όργανο πολλαπλών λειτουργιών LCD περιλαμβάνει τις εξής λειτουργίες: - Ταχύμετρο, στροφόμετρο, χιλιομετρητή, δύο μερικούς χιλιομετρητές, επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, αυτονομία, μέση κατανάλωση καυσίμου, δείκτη καυσίμου, ένδειξη Service, ρολόι, αλλά και RPM indicator! Διαθέτει επίσης ενδείξεις με LED φωτάκια για τα φλας, τη μεγάλη σκάλα φώτων, τη νεκρά, ​Ο εξοπλισμός είναι κάτι παραπάνω από πλήρης!τη διάγνωση βλάβης, το ABS και τις θερμοκρασίες ψυκτικού και λαδιού. Ο ανεμοθώρακας είναι σχεδιασμένος σε τούνελ αεροδυναμικών δοκιμών, προσφέροντας πλήρη προστασία ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες. Οι βάσεις για βαλίτσες είναι προεγκατεστημένες και έτοιμες να φιλοξενήσουν τις πλευρικές βαλίτσες, που ανήκουν στον προαιρετικό εξοπλισμό. Η μεγάλη σχάρα αλουμινίου διαθέτει γάντζους για την εύκολη πρόσδεση επιπλέον αποσκευών, καθώς και τις αναμονές για την τοποθέτηση της πίσω κεντρικής βαλίτσας.

Το νέο V-Strom 250 είναι ήδη διαθέσιμο στο δίκτυο συνεργατών Suzuki σε τρεις χρωματικές επιλογές (Μαύρο, Kόκκινο, Μαύρο/Κίτρινο) και καλύπτεται με δύο χρόνια εγγύηση και δωρεάν οδική βοήθεια. Περισσότερα μπορείτε να δείτε εδώ 

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 21 Δεκεμβρίου 2017, 09:07