του Νίκου Βιτσιλάκη

Για πολλούς, το V-Strom 1000 είναι συνώνυμο του «τα κάνω όλα και συμφέρω». Από το 2002 μέχρι σήμερα, δεν είναι λίγοι αυτοί που το απέκτησαν και πολύ περισσότεροι αυτοί που το πόθησαν. Τρία χρόνια μετά την παρουσίαση της δεύτερης γενιάς του (2014) μας έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένο και με ηλεκτρονικό χαρακτήρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από το 2017, ο υποψήφιος αγοραστής μεγάλου on/off μοντέλου θα έχει να επιλέξει (και) ανάμεσα σε δύο εκδόσεις Suzuki V-Strom 1000. Ενδιαφέρον παρουσιάζει σίγουρα η έκδοση ΧΤ, με τις πανέμορφες -και έτοιμες να δεχθούν ελαστικά tubeless- ακτινωτές ζάντες, καθώς και το τιμόνι μεταβλητής διατομής. Από εκεί και πέρα, οι αλλαγές που έχουν δεχθεί τα δύο μοντέλα είναι πανομοιότυπες. Επιπρόσθετα του υπάρχοντος συστήματος ελέγχου πρόσφυσης (Traction Control), έχει γίνει αντικατάσταση του δικάναλου ABS με cornering ABS φτιαγμένο από την ίδια τη φίρμα του Χαμαμάτσου. Το όλο σύστημα πέδησης ονομάζεται “Motion Track Brake System” και διαθέτει μια κεντρική μονάδα συλλογής και επεξεργασίας -σε πραγματικό χρόνο- πληροφοριών που έχουν να κάνουν με την όλη κινητική κατάσταση της μοτοσυκλέτας τη στιγμή που ο αναβάτης θα χρειαστεί να φρενάρει, ακόμα και όταν βρίσκεται υπό κλίση.

Καλοδεχούμενο και το σύστημα συνδυασμένων φρένων (CBS), όπως επίσης και τα αντίστοιχα Low RPM Assist και Easy Start, που είδαμε να εφαρμόζονται για πρώτη φορά στο SV 650 του 2016. Το πρώτο αναλαμβάνει να διατηρεί τις χαμηλές στροφές του κινητήρα στο επιθυμητό όριο, κάτι εξαιρετικά χρήσιμο στην αστική μετακίνηση, όπου απαιτείται συχνή χρήση συμπλέκτη και πολλά σταμάτα – ξεκίνα. Το δε δεύτερο, φροντίζει να πατάμε στιγμιαία τη μίζα και στη συνέχεια αναλαμβάνει αυτό να εκκινήσει τον κινητήρα. Δεν χρειάζεται δηλαδή να έχουμε το δάκτυλό μας στη μίζα έως ότου πάρει μπροστά η μοτοσυκλέτα. Πατάμε και αφήνουμε ακαριαία! Κατά τα λοιπά, έχουμε νέα και χειροκίνητα ρυθμιζόμενη ζελατίνα, νέους χρωματικούς συνδυασμούς (τρεις συνολικά), επανασχεδιασμένο μπροστινό μέρος, με το ρύγχος να μας θυμίζει τις DR 800 Big της δεκαετίας ’90, αλλά και στάνταρ προστατευτικές χούφτες και ποδιά, όλα στον στάνταρ εξοπλισμό.
​Φουλ ηλεκτρονικά και συνδυασμένα φρένα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οδηγήσαμε το νέο V-Strom 1000 κατά τη διάρκεια της πανελλήνιας δημοσιογραφικής παρουσίασής του στη νότια Αττική, πιστεύοντας πως δεν θα βλέπαμε κάτι συνταρακτικά αλλαγμένο όσον αφορά στην οδική του συμπεριφορά. Τη σκέψη μας αυτή ενίσχυσαν και οι καιρικές συνθήκες της μέρας, καθόσον φυσούσε μανιασμένα και σε βαθμό που δεν τολμούσες να σκεφτείς να αφήσεις τα χέρια από το τιμόνι. Οπότε, δύσκολη η εξαγωγή ασφαλών συμπερασμάτων. Παρ’ όλα αυτά όμως, καταφέραμε να κάνουμε μαζί του μια σύντομη διαδρομή 60 περίπου χιλιομέτρων, μέσα από την οποία καταλάβαμε ότι η μοτοσυκλέτα είναι σημαντικά βελτιωμένη. Ο τρόπος που δουλεύει ο κινητήρας, οι αλλαγές ταχυτήτων, η ευελιξία, τα φρένα, όλα μα όλα έχουν αλλάξει προς το καλύτερο και ειλικρινά ανυπομονούμε να το πάρουμε για μια κανονική δοκιμή λίαν συντόμως.

Η μοτοσυκλέτα κοστίζει 13.295€ και για την έκδοση ΧΤ θα πρέπει να δώσετε 500€ παραπάνω. Η αντιπροσωπεία έχει δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα συμφέρον χρηματοδοτικό πρόγραμμα, που μπορείτε να δείτε εδώ .

Aν θέλετε να μάθετε περισσότερα για το μοντέλο, μπορείτε να κάνετε κλικ εδώ .

Ενδιαφέρον έχει και το σχετικό Video :

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης