του Νίκου Βιτσιλάκη

Mε εμφάνιση α λα BMW GS και δικύλινδρο κινητήρα, αυτό το σκληροτράχηλο μοτοσυκλετάκι μπορεί να δώσει νέο ενδιαφέρον στην κατηγορία..

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένας ακόμα κατασκευαστής(;) ξεφυτρώνει από το πουθενά, ακολουθώντας τη στρατηγική του φασόν και πουλώντας μοντέλα της ασιατικής αγοράς με το δικό του όνομα στο ρεζερβουάρ. Η Sinnis εμφανίστηκε στο προσκήνιο το 2006 και με έδρα στο βρεττανικό Brighton ξεκίνησε να εισάγει για την τοπική αγορά μικρές μοτοσυκλέτες από την κινεζική Jinan Qingqi. Το 2007 μπήκε και στο χώρο των scooter, εισάγοντας μοντέλα της Peugeot κατασκευασμένα ομοίως σε κινεζικό εργοστάσιο. Από το 2013 ήδη αριθμούσε ένα δίκτυο πωλήσεων με περισσότερα από 100 μέλη ανά τη Βρεττανία, ενώ από το 2017 επεκτάθηκε σε Μάλτα, Σλοβακία και Πολωνία.

Το 2016 ξεκίνησε συνεργασία με την επίσης κινεζική Zongshen, διαθέτοντας τα προϊόντα που το ασιατικό εργοστάσιο κατασκευάζει για λογαριασμό των Piaggio και Harley. To Terrain T380 είναι η μεγαλύτερη μοτοσυκλέτα που (θα) διαθέτει στη γκάμα της και οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν τον Ιανουάριο του 2020 και σε τιμή λίγο κάτω από τα 3.900€ (στη Βρεττανία). Μια άκρως λογική τιμή θα λέγαμε, ειδικά αν σκεφτούμε ότι περιλαμβάνει τριπλέτα αλουμινένιων βαλιτσών κομπλέ με σχάρες και βάσεις, αλλά και όλα τα σιδερένια περιμετρικά προστατευτικά για κινητήρα, πλαστικά και ρεζερβουάρ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κινητήρας στο επίκεντρο

Οι μοτοσυκλέτες αυτής της κατηγορίας -μέχρι σήμερα- είναι μονοκύλινδρες και αυτό από μόνο του περιορίζει τις τουριστικές τους δυνατότητες. Κακά τα ψέματα αλλά ένα μοτεράκι των 300-400cc ζορίζει πολύ το μοναδικό του έμβολο και αν βγεις στην εθνική κουράζει (και κουράζεται) σχετικά σύντομα. Με δύο άτομα και εξοπλισμό ταξιδιού, οι μέσες ταχύτητες στους ανοικτούς δρόμους περιορίζονται στα βία 100-110 χλμ/ώρα, τα οποία μετά από λίγο παύουν να σε απασχολούν γιατί θα έχεις ήδη σταματήσει για να ξεμουδιάσεις από τους κραδασμούς. Κοινώς, ξεκινάς να καλύψεις μια απόσταση 300 χιλιομέτρων και σε τρώνε οι δρόμοι. Το Τ380 ξεφεύγει από αυτόν τον κανόνα και με το δικύλινδρο σε σειρά και υγρόψυκτο κινητήρα των 380cc σίγουρα θα κάνει καλύτερα τα πράγματα. Με απόδοση 37 ίππων τα ταξίδια στην εθνική θα γίνονται με υψηλότερες μουαγιέν και με σημαντικά μεγαλύτερη άνεση, αφού δεν θα απαιτείται συχνό σταμάτα να ξεμουδιάσουμε – ξεκίνα να φτάσουμε..

Όσο μπορούμε να δούμε από τις πρώτες φωτογραφίες του μοντέλου και βάσει των λιγοστών πληροφοριών που διέρευσαν στο διαδίκτυο, οι τροχοί είναι ακτινωτοί διαστάσεων 19” μπροστά και 17” πίσω, χρησιμοποιώντας ελαστικά διπλής χρήσης της Avon. Το κιβώτιο με τις 6 σχέσεις συνεργάζεται με μηχανικό συμπλέκτη, τα φρένα απαρτίζονται από τρία κυματιστά δισκόφρενα (με ακτινικές δαγκάνες μπροστά), υπάρχει δικάναλο ABS καθώς και ρυθμιζόμενη (σε προφόρτιση) ανάρτηση μπροστά και πίσω. Υπάρχει επίσης ψηφιακός πίνακας οργάνων με πλήρη πληροφόρηση και δύο θύρες USB. Αυτό που -για την ώρα- δεν υπάρχει είναι αντιπρόσωπος στην Ελλάδα, μήπως ενδιαφέρεται κανείς;  

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης