του Νίκου Βιτσιλάκη

Όταν έχεις ένα καλό όνομα στη μεγαλύτερη αγορά του πλανήτη, δηλαδή στην Ινδία, τότε φροντίζεις να καλύψεις τις ανάγκες ενός κοινού που δεν έχει σύνορα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αποτέλεσμα αυτής της προσπάθειας είναι μια ειδική έκδοση του παραδοσιακού Bullet 500, που χρησιμοποιεί τον γνωστό μονοκύλινδρο κινητήρα 4T των 500cc. Μια έκδοση ξεχωριστή από τις υπόλοιπες, καθόσον αποτελεί φόρο τιμής στο Bullet Trials του 1949, το οποίο στα χέρια του Johnny Brittain κατέκτησε περισσότερα από 50 πρωταθλήματα από το 1948 μέχρι το 1965, όπως επίσης και δύο τίτλους στο απαιτητικό International Six Days Trial. Ο Mark Wells, επικεφαλής σχεδιασμού και προϊόντων της Enfield, δήλωσε: «Η Royal Enfield έχει μια μακρά και περήφανη ιστορία κατασκευής σκληροτράχηλων μοτοσυκλετών και το Bullet είναι το πιο ανθεκτικό από όλα αυτά. Μοιράζεται το ίδιο πλαίσιο με τα υπόλοιπα μοντέλα Bullet, αν και το υποπλαίσιο τροποποιείται ελαφρώς για να επιτρέψει μεγαλύτερη διαδρομή στον πίσω τροχό. Οι παραγγελίες για το μοντέλο έχουν ήδη ξεκινήσει, με τις πρώτες παραδόσεις να αναμένονται μέχρι τα τέλη Ιουλίου. Παρόλο που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα τιμή, υπολογίζουμε ότι δεν θα κοστίζει πολύ περισσότερο από τα 4.700€ (στην αγγλική αγορά) του απλού Bullet 500”.

Θα το δούμε και στα μέρη μας άραγε;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Θέλουμε να πιστεύουμε πως ναι, αργά ή γρήγορα θα έρθει και στην Ελλάδα, όμως, και σύμφωνα με όσα έχουμε δει από τη νέα αντιπροσωπεία (δείτε εδώ), κρατάμε μικρό καλάθι, καθόσον δεν έχουμε καμία απολύτως ενημέρωση από τότε που ανέλαβε για τα μοντέλα του ινδικού (πλέον) κολοσσού. Η σελίδα της Royal Enfield στην Ελλάδα ανήκει ακόμα στον παλιό αντιπρόσωπο(!), οπότε καταλαβαίνετε τι εννοούμε. Είναι κρίμα πάντως, η πάλαι ποτέ αγγλική φίρμα έχει ξεκινήσει να παράγει άκρως ενδιαφέροντα μοντέλα (δείτε εδώ και εδώ), για τα οποία -στη χώρα μας πάντα- επικρατεί άκρα του τάφου σιωπή. Έχουν έρθει, δεν έχουν έρθει, κανείς δεν ξέρει…

Τεχνικά χαρακτηριστικά Bullet Trials

Κινητήρας: Μονοκύλινδρος, τετράχρονος, αερόψυκτος
Τροφοδοσία: Ηλεκτρονικός ψεκασμός
Κυβισμός: 499cc
Διάμετρος Χ Διαδρομή: 84 x 90mm
Σχέση συμπίεσης: 8,5:1
Ιπποδύναμη: 27,2Hp στις 5.250rpm
Ροπή: 41,3Nm στις 4.000rpm
Κιβώτιο: Μηχανικό 5 σχέσεων
Ανάρτηση μπροστά: Τηλεσκοπικό πιρούνι 35mm με διαδρομή 130mm
Ανάρτηση πίσω: Δύο αμορτισέρ με ξεχωριστό δοχείο αζώτου, με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίων και διαδρομή 80mm
Μεταξόνιο: 1.380mm
Απόσταση από το έδαφος: 135mm
Βάρος: 192Kg (πλήρης υγρών)
Δοχείο καυσίμου: 13,5lt
Ύψος σέλας: 800mm

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης