Rotobox Splice 450: Supermoto για λίγους

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 8 Ιανουαρίου 2019, 09:00
Rotobox Splice 450: Supermoto για λίγους

Πώς θα έμοιαζε, άραγε, μια μοτοσυκλέτα supermotο που δεν θα είχε τσιγκουνευτεί ούτε στην τελευταία της βίδα και που θα είχε δημιουργηθεί από τα καλύτερα δυνατά εξαρτήματα και συστατικά;

Μα φυσικά σαν το Splice 450, το απόλυτο «παιχνίδι» πολυτελείας από τη σλοβένικη Rotobox, εταιρεία που έχει γίνει γνωστή από τις εξεζητημένες «high-end» ανθρακονημάτινες ζάντες που κατασκευάζει. Οπότε ναι, οι τροχοί του εξωτικού Splice είναι φτιαγμένοι από αυτό το υλικό, αλλά αυτό είναι το λιγότερο. Γιατί το «περισσότερο» είναι ο κινητήρας της, που είναι γιαπωνέζικος και προέρχεται από τη Yamaha. Όπως και στο πλαίσιο, η Rotobox χρησιμοποιεί σαν βάση είτε τα enduro WRF 250/450 είτε τα motocross YZF 250/450, ανάλογα με την επιθυμία του εκάστοτε ενδιαφερόμενου. Έντεκα μοτοσυκλέτες έχουν ήδη πάρει αγωνιστική έγκριση (ομολογκασιόν) και για λογαριασμό της αγωνιστικής ομάδας YART (Yamaha Austria Racing Team).





Aπό τη Yamaha δανείζεται όχι μόνο τον κινητήρα και το πλαίσιο αλλά και το εντυπωσιακό αλουμινένιο ψαλίδι, που προέρχεται από το supersport YZF-R6. Με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται σημαντικά η ακαμψία του συνόλου και επιπρόσθετα μπορεί να τοποθετηθεί φαρδύ «190άρι» πίσω ελαστικό. Οι αναρτήσεις έχουν ανατεθεί στο σουηδικό οίκο Ohlins, με ανεστραμμένο πιρούνι FG461 και αμορτισέρ TTX Flow, με μειωμένη διαδρομή για χρήση supermotο. Η Brembo είναι υπεύθυνη για τα φρένα, προσφέροντας μια δαγκάνα GP4RR σε συνδυασμό με έναν μεγάλης διαμέτρου δίσκο 320mm.



Είναι προφανές και λογικό ότι οι ζάντες είναι ανθρακονημάτινες, συμβάλλοντας στη μείωση της μη αναρτώμενης μάζας και βοηθώντας στη συνολική ευελιξία της μοτοσυκλέτας. Πολλές λεπτομέρειες έχουν μελετηθεί σε πλήθος σημείων και με αποτέλεσμα το βάρος να φτάνει τα μόλις 119 κιλά με τη μοτοσυκλέτα πλήρη υγρών, οπότε οι 50 και βάλε ίπποι, αν επιλεχθεί σαν βάση ένα ΥΖF 450, αναμένεται να προσφέρουν πολλές συγκινήσεις.


Με την πρώτη της κίνηση η σλοβένικη εταιρεία περνάει στα «υψηλά κλιμάκια» των μικρών κατασκευαστών, μιας και η τιμή του Splice 450 βρίσκεται στα… 29.830 ευρώ. Τιμή χωρίς ΦΠΑ, να σημειωθεί αυτό. Σιγά, ούτε 30 χιλιάρικα δεν κοστίζει, πώς κάνετε έτσι;

Πηγή: motorbike.gr

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 8 Ιανουαρίου 2019, 09:00