Μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2018 ταξινομήθηκαν 5.431 μηχανοκίνητα δίκυκλα και ATV άνω των 51cc, κάτι που σημαίνει αύξηση της τάξεως του 31%!

Από τις 5.431 ταξινομήσεις, οι 3.377 ήταν scooter, οι 985 παπιά και οι 953 μοτοσυκλέτες, με τα ATV να περιορίζονται στις 41 πωλήσεις, αποτέλεσμα της ανασφάλειας που κυκλοφορεί στη συγκεκριμένη κατηγορία και η οποία έχει να κάνει με το επίμαχο νομοσχέδιο περί απαγόρευσης της κυκλοφορίας τους.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η «κωλοτούμπα» που έκανε όμως το ΥΜΕ θα αλλάξει την κατάσταση και θα τα δούμε να ανεβαίνουν σημαντικά σε ποσοστό τους επόμενους μήνες.

Μάχη SYM – Honda στο σύνολο

Στις συνολικές ταξινομήσεις του τριμήνου είχαμε πρώτη τη SYM με 1.111 μονάδες, δεύτερη τη Honda με μόλις 6 λιγότερες (1.105), τρίτη την Piaggio με 888, τέταρτη την Daytona με 640, πέμπτη τη Υamaha με 470 και έκτη την Kymco με 209. Η αύξηση του 31% που σημειώθηκε οφείλεται κυρίως στο ότι οι περσινές πωλήσεις του αντίστοιχου χρονικού διαστήματος ήταν πλασματικά πεσμένες, λόγω της προταξινόμησης μοντέλων Euro3 μέσα στο 2016 (που πουλήθηκαν πινακιδωμένα μέσα στο 2017 και δεν μέτρησαν στατιστικά για αυτήν τη χρονιά).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μάχη Honda – BMW στις μοτοσυκλέτες

Από τις 953 μοτοσυκλέτες που έβγαλαν πινακίδα από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Μάρτιο, 169 ήταν της Honda και 163 της BMW, οπότε αναμένεται πραγματική μάχη μέσα στη χρονιά για την κατάληξη της πρωτιάς! Τρίτη ήταν η Yamaha με 137, τέταρτη η ΚΤΜ με 95 και πέμπτη η Suzuki με 69. Ακολουθεί πίνακας με το top 10:

Μοτοσυκλέτες: Top 10 εταιρειών 

1. Honda 169 μονάδες… 17,7 %
2. BMW 163… 17,1 %
3. Yamaha 137… 14,3 %
4. KTM 95… 9,9 %
5. Suzuki 69…7,2 %
6. Kawasaki 50… 5,2 %
7. Benelli 49… 5,1 %
8. Daytona 42… 4,4 %
9. Triumph 34… 3,5 %
10. Ducati 32… 3,3 %

Στον παραπάνω πίνακα παρατηρούμε τα εξής αξιοσημείωτα (σε σχέση με τις πωλήσεις του 2017) :

1. Τη σημαντική άνοδο της BMW
2. Την πτώση της Yamaha
3. Tη σταθερότητα των ΚΤΜ και Daytona
4. Την ξεκάθαρη νίκη της Suzuki έναντι της Kawasaki
5. Tην άνοδο της Benelli
6. Την προσπέραση της Triumph στην Ducati.

Eίναι δεδομένο ότι οι νέοι παίκτες που θα μπουν στο παιχνίδι, κοινώς τα μοντέλα 2018 που ήρθαν τον Απρίλιο και όσα αναμένονται από τώρα μέχρι το καλοκαίρι, θα αλλάξουν τις ισορροπίες και θα παίξουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της τελικής κατάταξης.   

Τα μοντέλα που κυριάρχησαν

Στην κορυφαία θέση των ταξινομήσεων μοτοσυκλετών στην Ελλάδα ανέβηκε η Honda CB500X με 51 ταξινομήσεις, αφήνοντας δεύτερο το BMW G310GS με 45. Στην τρίτη θέση ακόμη μία BMW, η R 1200 GS Adventure με 44. Μια ακόμα BMW R 1200 GS, η «απλή» αυτήν τη φορά, βρέθηκε στην 6η θέση με 24 μονάδες και αν αθροίσουμε τις ταξινομήσεις των δύο μοντέλων, τότε η R1200GS αναδεικνύεται πρώτη μοτοσυκλέτα στην Ελλάδα με 68 μονάδες! Στην 4η θέση το περσινό best seller Yamaha Tracer 900 με 39 μονάδες, προφανώς οι αγοραστές περιμένουν την άφιξη του νέου μοντέλου. Αξιοσημείωτο το πλασάρισμα στη δεκάδα του Benelli TRK 502, αν αναλογιστούμε πως πρόκειται για μια «νέα» εταιρεία και ένα νέο μοντέλο, όπως επίσης και ενός… Harley! Αξιοσημείωτη όμως και η παρουσία των μοντέλων διπλής χρήσης συνολικά, καθόσον καταλαμβάνουν τις πρώτες 3 θέσεις και 7 συνολικά μέσα στο top 10! Αν μάλιστα λογίσουμε τα Tracer 700/900 σαν μοντέλα on/off (πολύς κόσμος το κάνει αυτό, σωστό ή λάθος δεν έχει σημασία), τότε καταλαμβάνουν τις 9 πρώτες θέσεις! Τέλος, αν απορείτε με την παρουσία του X-ADV στη λίστα των μοτοσυκλετών και όχι των scooter, αυτό έχει να κάνει με το γεγονός ότι η ίδια η αντιπροσωπεία της Honda το δηλώνει στον σύνδεσμο εισαγωγέων σαν μοτοσυκλέτα. Και μια που αναφέραμε τη λέξη scooter, θα ακολουθήσει σύντομα άρθρο με τις δικές τους πωλήσεις.

Top 10 μοτοσυκλετών:

1. Honda CB500X… 51
2. BMW G310GS… 45
3. BMW R1200GS Adventure… 44
4. Yamaha Tracer 900… 39
5. Suzuki V-Strom 650… 27
6. BMW R1200GS… 24
7. Honda X-ADV 750… 22
8. Yamaha Tracer 700… 21
9. Benelli TRK 502… 20
9. Honda CBF125… 20
10. Harley-Davidson Iron 883… 16 – Yamaha MT-09… 16

Πηγή: motorbike.gr 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης