Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η Honda έχει πολλά χρόνια να ανανεώσει ριζικά το superbike μοντέλο της CBR1000RR Fireblade και Βασικός στόχος της Honda είναι η μείωση του βάρους.σίγουρα ο ανταγωνισμός έχει παρουσιάσει εξαιρετικές προτάσεις που έχουν αφήσει πίσω την ιαπωνική φίρμα. Δεν είναι τυχαίο πως η Honda έχει να πάρει πρωτάθλημα στα superbike (WSBK) από την εποχή του RC45 (!) και μετράει μόνο έναν τίτλο οδηγών στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2007.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Honda φυσικά δεν έχει ξεχάσει την κορυφαία κατηγορία superbike και πάνω σε αυτήν έχει ξεκινήσει να δουλεύει προκειμένου να παρουσιάσει κάτι εντελώς καινούριο. Σχέδια από την Ιαπωνία δείχνουν πως οι μηχανικού του “Big H” έχουν ξεκινήσει να σχεδιάζουν ένα ριζικά διαφορετικό μοντέλο ξεκινώντας από το πλαίσιο. Εκεί, ο κινητήρας είναι ενεργό μέλος του συνόλου με το πλαίσιο να έχει σχήμα U πηγαίνοντας περισσότερο προς τον σχεδιασμό του monocoque πλαισίου της Ducati Panigale ξεφεύγοντας από το κλασικό περιμετρικό που μας έχουν συνηθίσει οι Ιάπωνες.

Τα σχέδια που διέρρευσαν εμφανίστηκαν στο έγκυρο αμερικανικό CycleWorld.com.

Πρωτοποριακός σχεδιασμός που κάνει ένα εξάρτημα σέλα και ρεζερβουάρ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το σημείο όπου το πλαίσιο δένει με το τιμόνι είναι χυτό, πιθανότατα από αλουμίνιο, ενώ στο πάνω μέρος είναι Τον ρόλο του υποπλαισίου τον παίζει το σύστημα ρεζερβουάρ/σέλας που είναι ενιαίο από ανθρακονήματα.τοποθετημένο το φίλτρο αέρα. Στο πίσω μέρος έχουμε επίσης χυτό κομμάτι το οποίο συνδέεται με το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο με τη σειρά του συγκρατεί το ψαλίδι που είναι μονόμπρατσο! Καινούριο είναι και το σύστημα ρεζερβουάρ/σέλας. Πλέον και τα δύο κομμάτια είναι συνδεδεμένα σε ένα εξάρτημα από ανθρακόνημα το οποίο δένει πάνω στο πλαίσιο, χωρίς να γίνεται ξεκάθαρο αν υπάρχει υποπλαίσιο ή το συγκεκριμένο ενιαίο σύστημα παίζει και αυτόν τον ρόλο.

Καινοτομίες έχουμε και στα όργανα τα οποία αποτελούνται από ένα αναλογικό στροφόμετρο και μια ψηφιακή οθόνη. Ο έλεγχος της οθόνης γίνεται από διακόπτες στο τιμόνι, ενώ ο συμπλέκτης θα είναι υδραυλικός. Οι αναρτήσεις δείχνουν να είναι συμβατικές, ωστόσο δεν αποκλείεται να έχουμε και ημι-ενεργητικές αναρτήσεις και σύστημα ραντάρ στο καινούριο Fireblade. Ξεκάθαρα ο στόχος της Honda είναι η μείωση του βάρους και από τις λύσεις κυρίως στο πλαίσιο φαίνεται ότι κάτι τέτοιο θα επιτευχθεί.

Όταν ο Marc Marquez παρουσίαζε την CBR1000RR SP.

 

Καινούρια είναι η ένωση της τιμονόπλακας με το πλαίσιο, όπως και τα όργανα πληροφοριών.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ο Marc Marquez γίνεται δάσκαλος οδήγησης!

Είναι η NC750X η ιδανική μοτοσικλέτα για το DCT αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της Honda;

Τέλος εποχής για το αερόψυκτο Honda CB1100 RS

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης