Πήγαμε για Guzzi και βγήκαμε με RS660

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2020, 21:36
Πήγαμε για Guzzi και βγήκαμε με RS660

Επιμέλεια: Γιάνης Πετρόχειλος

Η επίσκεψή μας στο κατάστημα Piaggio του κου Λυμπερόπουλου είχε ξεκάθαρο σκοπό: Να παραλάβουμε ένα δημοσιογραφικό Moto Guzzi για δοκιμή (την οποία θα δείτε την επόμενη εβδομάδα), ωστόσο κάτι άλλο ήταν εκείνο που κέντρισε το ενδιαφέρον μας στην έκθεση του καταστήματος.

Δεν ήταν άλλο από το καλογυαλισμένο Aprilia RS660 το οποίο παρουσιάστηκε τον προηγούμενο μήνα στο διεθνή Τύπο και άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις σε όλους. Δεν θα μπορούσαμε λοιπόν να μην αφιερώσουμε λίγα λεπτά για το καλογυαλισμένο Ιταλικό supersport το οποίο έχει κάποια χαρακτηριστικά που δεν περνούν απαρατήρητα.

Ελαφρώς μικρότερο από το... τέρας RSV4 Factory στο βάθος

Supersport με τα όλα του το RS660

Σε πρώτη φάση θα λέγαμε ότι δεν είναι πολύ μικρό σε μέγεθος, είναι μια supersport μοτοσικλέτα με τα όλα της και βάζοντάς την δίπλα στην RSV4 Factory που ήταν πιο δίπλα θα λέγαμε ότι είναι ελαφρώς πιο μικρή, κυρίως στο πλάτος. Το πλαίσιο αγκαλιάζει τον δικύλινδρο κινητήρα μόνο στο πάνω μέρος, ενώ στο κάτω μέρος γίνεται μέρος του κινητήρα, το ίδιο και τα μαρσπιέ τα οποία εδράζουν πάνω στον κινητήρα.

Το φέρινγκ χωρίζεται σε δύο κομμάτια, ένα εσωτερικό το οποίο καλύπτει το ψυγείο και το πάνω μέρος Έξυπνος αεροδυναμικός σχεδιασμός...πλαισίου-κινητήρα και ένα εξωτερικό το οποίο παίζει το ρόλο του αεροδυναμικού βοηθήματος επιτρέποντας στον αέρα να περνάει ανάμεσα σε εκείνο και το εσωτερικό μέρος. Ο κινητήρας δείχνει να ασφυκτιά μέσα στο πλαίσιο και το φέρινγκ, αλλά η εργονομία φαίνεται να είναι σε πολύ καλό επίπεδο. Το μάτι δεν παραλείπει να πέσει πάνω στον τεράστιο σωλήνα της εξάτμισης που περνάει δεξιά και κάτω από τον κινητήρα φτάνοντας στο τελικό της εξάτμισης το οποίο βρίσκεται κάτω από το ψαλίδι τύπου "μπανάνα".

Κινητήρας δικύλινδρος με απόδοση 100 ίππων είναι ότι πρέπει για οδηγική απόλαυση παντού

Άνετη θέση οδήγησης για κίνηση σε δρόμο και πίστα

Ανεβαίνοντας στη σέλα της μοτοσικλέτας αισθάνεσαι άμεσα πολύ άνετα. Είναι σαν να ανεβαίνεις σε ένα HondaΘυμίζει παλιό CBR600F που έχει μπει στο πλύσιμο... CBR600F το οποίο έχει κάνει εντατική δίαιτα. Δεν έχει σχέση με τα σκληροπυρηνικά 600άρια, όπως το Yamaha R6 ή το Suzuki GSX-R600, είναι σαφώς πιο άνετο και πιο ευρύχωρο. Σε αυτό βοηθούν και τα κλιπόν τα οποία είναι τοποθετημένα πάνω από την τιμονόπλακα (είναι χυτό μέρος της τιμονόπλακας) και δεν σε αναγκάζουν να σκύψεις ακραία για να τα φτάσεις. Η θέση οδήγησης είναι πολύ φιλική και είμαι βέβαιος πως το RS660 θα είναι ικανό και για καθημερινή μετακίνηση.

Στο αριστερό grip υπάρχουν διακόπτες που ελέγχουν όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα της μοτοσικλέτας με τον διακόπτη του cruise control να δίνει το παρόν εμφατικά. Θα έλεγε κάποιος πάντως ότι τα χειριστήρια δεν δείχνουν πολυτελή, κάτι που δεν συμβαίνει με την υπόλοιπη μοτοσικλέτα η οποία δείχνει σε ποιότητα πολύ ακριβότερη από ότι είναι.

Ηλεκτρονικά από τον πλανήτη MotoGP  για το Aprilia RS660

Η τιμή της RS660 είναι 11.000€ και είναι ήδη διαθέσιμη προς πώληση. Για test ride θα πρέπει να περιμένετε μέχρι τον Ιανουάριο του 2021 για να το κάνετε βόλτα. Είναι πραγματικά μια μοτοσικλέτα που σου κεντρίζει το ενδιαφέρον και νομίζω πως είναι ένα από εκείνα τα δίτροχα που θα σε κάνουν να μάθεις και να χαμογελάσεις οδηγώντας το.

Αεροδυναμική βοήθεια από τον σχεδιασμό στα φέρινγκ

 

Το κλιπόν ειναι τοποθετημένα ψηλά για πιο άνετη θέση οδήγησης

Γνώριμη η μάσκα προέρχεται από την σειρά RSV4

Στην ουρά υπάρχει το λογότυπο RS660 με θέση συνεπιβάτη ή επιλογή καλύμματος για μοναχικές βόλτες

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 16 Δεκεμβρίου 2020, 21:36