Mε την ανάδειξη των τριών καλύτερων μηχανικών του επίσημου δικτύου της ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός της Piaggio Hellas.

Η Piaggio παραμένει σταθερή στη δέσμευσή της να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση στους πελάτες της, αναγνωρίζοντας την αξία της υψηλού επιπέδου τεχνικής κατάρτισης και της κορυφαίας ποιότητας στην επιδιόρθωση και συντήρηση των οχημάτων. Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής, κατά την τελευταία δεκαετία, η εταιρεία έχει προβεί σε ένα σύνολο συντονισμένων ενεργειών, όπως:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
  • Δημιουργία προδιαγραφών για τα συνεργεία με στόχο την τυποποίηση των διαδικασιών και την εξασφάλιση υψηλού επιπέδου υπηρεσιών.
  • Συνεχής αξιολόγηση, τόσο όσον αφορά στις επιμέρους παραμέτρους των προδιαγραφών όσο και στους γενικότερους στόχους που περιλαμβάνει η προσπάθεια αυτή.
  • Δημιουργία Εκπαιδευτικού Κέντρου, όπου διενεργούνται τακτικές εκπαιδεύσεις του δικτύου σε νέους κινητήρες, συστήματα και νέες τεχνολογίες αλλά και η γενική εκπαίδευση των νέων συνεργατών και τεχνικών.

Με αφορμή τη συμπλήρωση 10 ετών λειτουργίας του Εκπαιδευτικού Κέντρου, η Piaggio Hellas διεξήγαγε εφέτος για πρώτη φορά τον πανελλήνιο διαγωνισμό τεχνικής δεξιότητας «Piaggio Technical Challenge», ανοικτό προς όλους τους μηχανικούς του επίσημου δικτύου της. Ο διαγωνισμός πραγματοποιήθηκε σε δύο στάδια, το πρώτο θεωρητικό και το δεύτερο πρακτικό, στο οποίο προκρίθηκε περιορισμένος αριθμός συμμετεχόντων και διεξήχθη στο Εκπαιδευτικό Κέντρο της Piaggio Hellas. Ο διαγωνισμός ολοκληρώθηκε με επιτυχία και ενθουσιώδη συμμετοχή σημαντικού αριθμού μηχανικών, οι οποίοι απέδειξαν στην πράξη το υψηλό επίπεδο τεχνικής επάρκειας και διαγνωστικής ικανότητας του επίσημου δικτύου τεχνικής υποστήριξης της Piaggio Hellas.

Οι τρεις νικητές θα ταξιδέψουν στην Ιταλία, στις εγκαταστάσεις του Piaggio Group, όπου θα έχουν την ευκαιρία να επισκεφτούν τις γραμμές παραγωγής, τη νέα ρομποτική αποθήκη ανταλλακτικών, αλλά και να ξεναγηθούν στο ανανεωμένο Μουσείο Piaggio.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης