Piaggio MP3 300 hpe: Όταν η εξέλιξη γίνεται προσιτή

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 30 Ιουλίου 2019, 14:00
Piaggio MP3 300 hpe: Όταν η εξέλιξη γίνεται προσιτή

του Νίκου Βιτσιλάκη

Η Piaggio συνεχίζει την επανάστασή της στο χώρο της αστικής μετακίνησης παρουσιάζοντας μια νέα έκδοση του τρίτροχου scooter της και σε τιμή που θα προκαλέσει το ενδιαφέρον.

To MP3 300 hpe είναι αυτό που παίρνει τη θέση του Yourban 300 στη γκάμα της Piaggio και απευθύνεται σε όλους όσους δεν θέλουν να ξοδέψουν αρκετά περισσότερα χρήματα για την αγορά των μεγαλύτερων, βαρύτερων και ογκοδέστερων 350/500. Αν και είναι μικρών διαστάσεων, παραμένει σπορ και δυναμικό, χωρίς να θυσιάζει τίποτα σε ότι αφορά το επίπεδο άνεσης και τον εξοπλισμό που χαρακτηρίζουν τα scooter GT. Όλα τα παραπάνω συνδυάζονται με το νέο κινητήρα 300 hpe, ο οποίος προσφέρει καλύτερες επιδόσεις από τον προηγούμενο, αυξάνοντας σε σημαντικό βαθμό την ενεργητική ασφάλεια του συνόλου.

“Περικοπές” στην κατασκευή του νέου 300 hpe δεν έχουν γίνει, η αποκλειστική τεχνολογία τριών τροχών της Piaggio είναι ακριβώς ίδια με αυτή που χρησιμοποιούν τα μεγαλύτερα μοντέλα της γκάμας. Το αρθρωτό τετράπλευρο σύστημα της μπροστινής ανάρτησης και οι δύο μπροστινοί τροχοί είναι στοιχεία που μετατρέπουν την οδήγηση σε μια μοναδική οδηγική εμπειρία, παρέχοντας περισσότερη ευστάθεια στις στροφές από κάθε άλλο scooter και κράτημα που κάνει τη διαφορά, ειδικά σε βρεγμένους ή κακής ποιότητας δρόμους με χαμηλή πρόσφυση. Οι συμπαγείς διαστάσεις και η ευκολία χειρισμού του  300 hpe θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα από τον αναβάτη κατά τη διάρκεια ελιγμών στην κίνηση, αλλά και στη στάθμευση. Περισσότερα για το μοντέλο μπορείτε να διαβάσετε στην πρώτη παρουσίαση που του είχαμε κάνει εδώ και ακόμα περισσότερα λίαν συντόμως, καθόσον ακολουθεί η πλήρης δοκιμή του.

Απόλυτη ασφάλεια: 3 τροχοί, ABS, ASR

Τα δύο μοντέλα Piaggio MP3 300 hpe διαθέτουν στο βασικό τους εξοπλισμό σύστημα αντιμπλοκαρίσματος των τροχών (ABS) με ενσωματωμένο έλεγχο πρόσφυσης ASR (Acceleration Slip Regulation). Το ASR, που ως γνωστόν χρησιμοποιήθηκε σε scooter για πρώτη φορά από την Piaggio, μπορεί να απενεργοποιηθεί εύκολα και εγγυάται μεγάλη ασφάλεια αποτρέποντας τα γλιστρήματα του πίσω τροχού σε οδοστρώματα με χαμηλή πρόσφυση. Το τρικάναλο σύστημα ABS εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Continental και μεγιστοποιεί την ενεργητική ασφάλεια εμποδίζοντας το μπλοκάρισμα των τροχών κατά το φρενάρισμα και παρέχοντας τον επιθυμητό έλεγχο σε κάθε περίπτωση. Το Piaggio MP3 αξιοποιεί ένα σύστημα πέδησης και στους τρεις τροχούς, με δίσκους 258mm μπροστά και 240mm πίσω, ενώ αυξημένα επίπεδα ασφάλειας παρέχουν και οι διαμέτρου 13 ιντσών μπροστινοί τροχοί.

Piaggio MIA και είσαι πάντα on line

Η προηγμένη πλατφόρμα πολυμέσων Piaggio MIA είναι διαθέσιμη στο βασικό εξοπλισμό της έκδοσης Sport και επιτρέπει τη σύνδεση smartphone με το πάνελ, μετατρέποντάς το σε ένα όργανο πολλαπλών λειτουργιών, έναν υπολογιστή που προβάλλει ταυτόχρονα πληροφορίες όπως είναι η ταχύτητα, οι στροφές αλλά και δεδομένα για την ισχύ και τη ροπή σε πραγματικό χρόνο, καθώς και την επιτάχυνση σε ευθεία, τη γωνία κλίσης κατά το στρίψιμο, τη μέση και τη στιγμιαία κατανάλωση καυσίμου, τη μέση ταχύτητα, την τάση της μπαταρίας και άλλα πολλά. Η σύνδεση του smartphone με την πλατφόρμα μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για την προβολή χαρτών και διαδρομών ή για τον εντοπισμό πρατηρίων καυσίμων, συνεργείων και άλλων σημείων ενδιαφέροντος. Η λειτουργία ελέγχου κατάστασης των ελαστικών αξιοποιεί τους αισθητήρες του οχήματος και το smartphone για να ελέγξει το επίπεδο φθοράς και την πίεση του αέρα των ελαστικών, προειδοποιώντας τον οδηγό μόλις ανιχνεύσει ενδεχόμενο πρόβλημα. Τέλος, η λειτουργία γενικής ανάλυσης επιτρέπει τον έλεγχο της συνολικής κατάστασης του οχήματος.

Κύρια χαρακτηριστικά του ΜP3 300 hpe:

  •     Νέα σχεδίαση GT
  •     Νέος κινητήρας 300 hpe
  •     Συστήματα ABS και ASR στο βασικό εξοπλισμό
  •     Φωτιστικά full LED
  •     Θύρα USB
  •     Πλήρες πάνελ οργάνων με ψηφιακή οθόνη πολλαπλών λειτουργιών
  •     Ενσωματωμένος ανεμοθώρακας
  •     Πεντάλ φρένου με βελτιωμένη εργονομία
  •     Άνετη σέλα με υποστήριξη μέσης για τον οδηγό
  •     Μεγάλος χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα

Εκδόσεις – τιμές

Piaggio MP3 300 hpe – 6.350€ : Σύμβολο της μητροπολιτικής κομψότητας, είναι διαθέσιμο σε δύο ολοκαίνουρια χρώματα, το γυαλιστερό μαύρο «Nero Cosmo» και το γκρι ματ «Argento Cometa». Και τα δύο  συνδυάζονται με τροχούς πέντε μπράτσων με μαύρο ματ φινίρισμα και σέλα με διπλής επένδυσης κάλυμμα.

Piaggio MP3 300 hpe Sport – 6.650€: Ξεχωρίζει από τις πολυάριθμες μαύρες ματ λεπτομέρειες, όπως η “γραβάτα” στην ποδιά, οι λωρίδες του κεντρικού τούνελ και οι χειρολαβές συνεπιβάτη. Ο σπορ προσανατολισμός τονίζεται από τα κόκκινα ελατήρια της ανάρτησης και την επίσης κόκκινη ραφή της σέλας. Στο βασικό εξοπλισμό της συγκεκριμένης έκδοσης περιλαμβάνονται επίσης η πλατφόρμα πολυμέσων Piaggio MIA, οι μπροστινοί κυματιστοί δίσκοι και τα αλουμινένια ένθετα των μαρσπιέ. Το Sport είναι διαθέσιμο σε λευκό «Bianco Luna», γκρι «Grigio Materia» και μαύρο ματ «Nero Meteora».

Η νέα γκάμα MP3 300 hpe είναι ήδη διαθέσιμη στα σημεία πώλησης Piaggio και μπορεί να οδηγηθεί τόσο με δίπλωμα μοτοσυκλέτας όσο και αυτοκινήτου (εφόσον αυτό έχει εκδοθεί μέχρι τις 18/1/2013). Περισσότερα για τη γκάμα MP3 μπορείτε να δείτε εδώ.

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 30 Ιουλίου 2019, 14:00