Piaggio Medley 150: Με δυνατότερο κινητήρα

Πρώτη καταχώρηση: Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019, 16:42
Piaggio Medley 150: Με δυνατότερο κινητήρα

του Νίκου Βιτσιλάκη
Φωτογραφίες EICMA, Piaggio Group

Mε μικρές αισθητικές αλλαγές και βελτιώσεις στον κινητήρα εμφανίζεται το Medley 150 του 2020 και το ευχάριστο είναι πως κέρδισε 1,5 ίππο.

Η οπτική διαφοροποίηση είναι αισθητή, με τη σχεδίαση στο μπροστινό μέρος να έχει αλλάξει, ειδικότερα το κεντρικό πλαστικό της ποδιάς κάτω από τον προβολέα. Η “γραβάτα” από φουσκωτή έχει γίνει χωνευτή σαν αεραγωγός, ενώ πάνω από αυτή ο προβολέας εκμοντερνίστηκε, έχασε τη ρετρό νότα “α λα Beverly” και έγινε πιο “τετράγωνος”, χωρισμένος οριζόντια και με τεχνολογία LED.

Επίσης, χάθηκαν οι γωνίες στα πλαϊνά πλαστικά τμήματα της ποδιάς, ήρθαν νέας σχεδίασης ζάντες και διαφορετικό κάλυμμα εξάτμισης. Τύπου LED έγιναν και όλα τα υπόλοιπα φωτιστικά σώματα, ενώ καταργήθηκαν τα αναλογικά όργανα και τη θέση τους πήρε μια πλήρως ψηφιακή οθόνη LCD. Αλλαγμένη ελαφρώς είναι και η σέλα –που ανοίγει πλέον και με κουμπί ηλεκτρικά– όπως και τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη.

Ο κινητήρας του Medley είναι η τελευταία έκδοση του γνωστού i-Get της Piaggio και έχει αποκτήσει νέο εκκεντροφόρο, πιστόνι, σώμα ψεκασμού, φίλτρο αέρα και εξάτμιση. Παράλληλα έχει δυναμώσει και αποδίδει σύμφωνα με την Piaggio 16,2 ίππους στις 8.750rpm και ροπή 1,6kgm στις 6.500rpm. Ο μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος, 4βάλβιδος κινητήρας συνεχίζει να χρησιμοποιεί το σύστημα Start&Stop, ενώ το διάστημα αλλαγής λαδιού και φίλτρου ορίζεται στις 10.000 χιλιόμετρα (!) και η ρύθμιση των βαλβίδων κάθε 20.000 χιλιόμετρα.

Παραμένουν οι αναρτήσεις του προηγούμενου μοντέλου, τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά με καλάμια διαμέτρου 33 mm, τα δυο αμορτισέρ πίσω, όπως και οι τροχοί των 16 (μπροστά) και 14 (πίσω) ιντσών, με το πλαίσιο να έχει δεχθεί μικροβελτιώσεις σε σημεία. Ίδια είναι και τα φρένα,  δισκόφρενα μπροστά και πίσω διαμέτρου 260 και 240mm αντίστοιχα, με αιωρούμενες δαγκάνες δύο εμβόλων. Το πίσω ελαστικό έχει γίνει πιο φαρδύ στα 120 mm και το βάρος με το scooter κενό υγρών ανακοινώθηκε στα 136 κιλά. Τέλος, υπάρχει για πρώτη φορά σε Medley το σύστημα Piaggio MIA, μια πλατφόρμα πολυμέσων που επιτρέπει στον αναβάτη να συνδέει το κινητό του με το ψηφιακό όργανο και να ενημερώνεται για την κατάσταση του οχήματος, να ακούει μουσική, να παίρνει πληροφορίες για τη διαδρομή, τις στροφές και την απόδοση του κινητήρα, την κατανάλωση καυσίμου κλπ.

Εκτός από το απλό Medley, θα υπάρχει ως συνήθως και η έκδοση S, η οποία θα έχει μαύρες ζάντες, δισκόπλακες μαργαρίτες και κόκκινες λεπτομέρειες σε μερικά σημεία. Το απλό μοντέλο θα διατίθεται σε λευκό, μπλέ και μαύρο χρωματισμό, ενώ το αντίστοιχο S σε λευκό, γκρί και μαύρο. Η άφιξή τους στην Ελληνική αγορά θα γίνει μέσα στο πρώτο δίμηνο της ερχόμενης χρονιάς και σε τιμές που δεν έχουν ανακοινωθεί για την ώρα.

Πηγή scooternet.gr

Στο video που ακολουθεί θα δείτε μια μίνι παρουσίαση του μοντέλου από Ιταλό συνάδερφο (έχει αγγλικούς υπότιτλους).

Τελευταία ενημέρωση: Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019, 16:42