Η χαρά και η υπερηφάνεια ήταν έκδηλες στα πρόσωπα των ανθρώπων που απάρτιζαν την ελληνική αποστολή στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ταχύτητας Μοτοσυκλετών στο Assen της Ολλανδίας.

Στη μικρή πίστα του πιο ιστορικού σιρκουί στον κόσμο, ο Σπύρος Μάριος από την Κω κατάφερε για ακόμη μία φορά να καταπλήξει τους πάντες, τόσο με τον χαρακτήρα του όσο και με το ταλέντο και την ταχύτητά του. Ήταν Σάββατο πρωί, με αρκετή βροχή στα δοκιμαστικά, όταν οι παρευρισκόμενοι δεν πίστευαν στα μάτια τους βλέποντας τον νεαρό Έλληνα αναβάτη να διαλύει τον ανταγωνισμό στο βρεγμένο με διαφορές που ξεπερνούσαν το ένα δευτερόλεπτο! Και να σκεφτεί κανείς ότι ο Σπύρος Μάριος δεν είχε την ευκαιρία να προπονηθεί στη συγκεκριμένη πίστα, κάτι που είχαν κάνει αρκετοί εκ των αντιπάλων του. Ο καιρός δεν ήταν σύμμαχος, με τη βροχή πότε να ξεκινά και πότε να σταματά, καθιστώντας πρακτικά αδύνατη την επιλογή των ελαστικών, ενώ και η συμμετοχή του Σπύρου-Μάριου σε δύο διαφορετικές κατηγορίες (Ohvale 110 – Ohvale 160) έβαλε σε δοκιμή τις σωματικές και πνευματικές αντοχές του μικρού Έλληνα αναβάτη. Στη βροχή ο Σπύρος-Μάριος δεν θα είχε πρόβλημα να πάρει άνετα τις pole positions και στις δύο κατηγορίες. Το μισό-μισό και ο άστατος καιρός, όμως, τον «περιόρισαν» στην 3η θέση στις κατατακτήριες των Ohvale 110 και 160.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι δύο αγώνες (ανά κατηγορία) για την ανάδειξη του πρωταθλητή έγιναν τελικά σε στεγνές συνθήκες, με τον Σπύρο Μάριο Φουρθιώτη να δίνει τον καλύτερό του εαυτό. Η επιβράβευση ήρθε στην κατηγορία των 110cc, όπου με δύο τρίτες θέσεις ο Έλληνας από την Κω ανέβηκε στο τρίτο σκαλί του βάθρου, παρότι -όπως αποδείχτηκε μετά τον αγώνα– η μοτοσυκλέτα του είχε θέμα με την τροφοδοσία, με αποτέλεσμα να μην έχει στις ευθείες την ιπποδύναμη που είχαν οι αντίπαλοί του. Στα 160cc θα μπορούσε και πάλι να ανέβει στο βάθρο των νικητών, μιας και μετά τον πρώτο αγώνα -όταν και τερμάτισε στην 3η θέση πάλι– ήταν ακόμα πιο δυνατός και αποφασισμένος. Ξεκίνησε πάρα πολύ καλά με το σβήσιμο των φώτων, αλλά στις πρώτες στροφές τον έκλεισαν και τον έβγαλαν εκτός πίστας, με αποτέλεσμα να χάσει αρκετά μέτρα και να μη μείνει κοντά στο γκρουπ των πρώτων, τερματίζοντας στην 5η θέση. Συνολικά ήταν 4ος στα 160cc, ωστόσο άφησε πάρα πολύ καλές εντυπώσεις στους ανθρώπους όλων των ομάδων με τη μαχητικότητα και το πείσμα του. Καρπός των κόπων του, αλλά και όλης της ομάδας, ήταν ένα βάθρο στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σπύρος Μάριος Φουρθιώτης #28: «Είμαι πολύ χαρούμενος με την απόδοσή μου στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα και όχι τόσο για τη θέση και το βάθρο, όσο για την εικόνα που έδειξα. Είχα εμπιστοσύνη στις δυνάμεις μου, αντεπεξήλθα με τον καλύτερο τρόπο σε ένα απαιτητικό πρόγραμμα με συνεχείς δοκιμές και αγώνες σχεδόν χωρίς διάλειμμα από κατηγορία σε κατηγορία και έδειξα ότι είχα τον ρυθμό και την ταχύτητα να κοντράρω οδηγούς από όλη την Ευρώπη. Πιστεύω ότι, αν δεν αντιμετώπιζα το πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα μου, θα μπορούσα να διεκδικήσω τη νίκη και να ανεβάσω την ελληνική σημαία στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου. Ωστόσο και η 3η θέση με κάνει να νιώθω δικαιωμένος για την προσπάθεια όλης της ομάδας. Τους ευχαριστώ για τη δύναμη που μου έδωσαν, όπως ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου την οικογένειά μου, τους Έλληνες που στέκονται στο πλευρό μου και τους χορηγούς που στηρίζουν αυτήν την προσπάθεια. Το βάθρο το αφιερώνω σε αυτούς!».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης