Φωτογραφίες του Νίκου Βιτσιλάκη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάλλιο αργά παρά ποτέ και επιτέλους η αγωνιστική ομοσπονδία εξέδωσε το πρόγραμμα του Π.Π.Τ. Μοτοσυκλετών για το 2019 και στο οποίο περιλαμβάνονται συνολικά 6 αγώνες σε τρεις πίστες, δύο μονοί και δύο διπλοί:

5 Μαΐου – Τρίπολη
1&2 Ιουνίου – Σέρρες
15 Σεπτεμβρίου – Μέγαρα
12&13 Οκτωβρίου – Μέγαρα

Κατηγορίες και συμμετοχές

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Superbike: Mοτοσυκλέτες τρικύλινδρες/τετρακύλινδρες έως 1000cc και δικύλινδρες έως 1200cc με ελεύθερες βελτιώσεις και τύπο ελαστικών. Συμμετέχουν αναβάτες άνω των 18 ετών.
Supersport: Μοτοσυκλέτες τετρακύλινδρες έως 600cc, τρικύλινδρες έως 675cc και δικύλινδρες έως 750cc. Συμμετέχουν αναβάτες άνω των 16 ετών.
Racing: Mοτοσυκλέτες δίχρονες μέχρι 2 κυλίνδρους, μέχρι 250cc και τετράχρονες μέχρι δύο κυλίνδρους και μέχρι 550cc. Συμμετέχουν αναβάτες 14 ετών και άνω, 15 ετών για διχρονες δικύλινδρες πάνω από 247cc.
Supersport 300: Κύπελλο για αναβάτες 14 ετών και πάνω. Μοτοσυκλέτες µε έγκριση τύπου δρόµου 248-500cc, τετράχρονες μέχρι 2 κυλίνδρους. Eλαστικά εγκεκριμένα για χρήση δρόμου.
Νέων: Πρωτάθλημα για αναβάτες 13-20 ετών. Για τις γυναίκες αναβάτες το μέγιστο όριο ηλικίας αυξάνεται κατά 5 έτη (13-25 ετών). Συμμετέχουν μοτοσυκλέτες µε έγκριση τύπου δρόµου 248-500cc, τετράχρονες μέχρι 2 κυλίνδρους. Eλαστικά εγκεκριμένα για χρήση δρόμου.
Οpen: Κύπελλο με μοτοσυκλέτες διαπιστευµένες διεθνώς για τις κατηγορίες superbike, supersport & stocksport, καθώς και µοτοσυκλέτες µε έγκριση τύπου δρόµου, κυβισµού 400-1450cc, οποιασδήποτε χρονιάς και με ελευθερία βελτιώσεων στο πλαίσιο ή/και στον κινητήρα, ελαστικά εγκεκριμένα για χρήση δρόμου.

Αναβάτες 16 ετών και άνω για μοτοσυκλέτες από 400 έως 675cc και δικύλινδρες έως 750cc και 18 ετών και άνω για μοτοσυκλέτες από 400 έως 1450cc. Τα κατώτατα ηλικιακά όρια µειώνονται κατά 1 έτος σε περίπτωση αθλητή καταταγµένου βαθµολογικά σε αγώνισμα (μοτοσυκλέτας) κυκλικής διαδροµής (ελάχιστο όριο η συµµετοχή σε 3 αγώνες). Στην κατηγορία έχουν δικαίωμα να συμμετάσχουν αθλητές που δεν έχουν αγωνιστεί σε πρωταθληματική κατηγορία (Superbike, Supersport, Racing) από το 2012 μέχρι σήμερα. Ο αθλητής που κατά τις χρονομετρημένες δοκιμές της Οpen πετύχει χρόνο ίσο ή μικρότερο του 107% του καλύτερου χρόνου του πρώτου αθλητή στην κατάταξη των αντίστοιχων χρονομετρημένων δοκιμών των κατηγοριών Supersport και Superbike, ανάλογα με την κατηγορία της μοτοσυκλέτας που χρησιμοποιεί για την επίτευξη του χρόνου του έχει δικαίωμα (προαιρετικά) να συμμετάσχει στον αγώνα της αντίστοιχης κατηγορίας (SS, SBK), με θέση στην εκκίνηση, ανάλογη με τη σειρά χρόνων της αντίστοιχης κατηγορίας.

Στις κατηγορίες Supersport και Superbike µπορούν να αγωνιστούν όσοι έχουν συµµετάσχει σε τουλάχιστον µια αγωνιστική περίοδο στις κατηγορίες Οpen/Racing/Νέων (ελάχιστο 3 αγώνες) ή άλλη πιστοποιηµένη αγωνιστική εµπειρία σε αγώνες ταχύτητας μοτοσυκλετών ή έχουν καταταχθεί στις 3 πρώτες θέσεις πρωταθλήματος σε άλλο άθλημα μοτοσυκλέτας κλειστής κυκλικής διαδρομής (Moto-cross, Super-Motard).
O καλύτερος της τελικής κατάταξης του αγώνα, πρωτοεμφανιζόμενος σε πρωταθληματική κατηγορία αθλητής, θα βραβεύεται με το Έπαθλο Rookie του αγώνα. Απαραίτητη προϋπόθεση να μην έχει συμμετάσχει σε οποιαδήποτε πρωταθληματική κατηγορία, ακόμα και αν έχει προέλθει από το φίλτρο του 107% της Οpen. Οι κατηγορίες Racing και Supersport 300 θα διαγωνίζονται μαζί με ξεχωριστές βαθμολογίες και αθλοθέτηση. Στην περίπτωση που ο αριθμός των συμμετοχών είναι μεγαλύτερος από τα επιτρεπόμενα όρια ασφαλείας της πίστας, τότε οι κατηγορίες αυτές θα διαχωριστούν.

Ο μέγιστος χρόνος που ορίζεται σαν προϋπόθεση συμμετοχής στον αγώνα πρέπει να είναι ο καλύτερος επιτευχθείς χρόνος επαυξημένος κατά 10% για τις κατηγορίες Supersport και Superbike και κατά 20% για τις υπόλοιπες. Σε ειδικές περιπτώσεις και με πλήρη αιτιολογημένη απόφαση των αγωνοδικών, τα παραπάνω όρια μπορεί να αυξηθούν. Για την περίπτωση της κατηγορίας Οpen και στην περίπτωση που οι συνθήκες διεξαγωγής των δοκιμών είναι σημαντικά διαφοροποιημένες (πχ. στεγνό-βρεγμένο) σε κάθε κατηγορία και μετά από αιτιολογημένη απόφαση των αγωνοδικών, η επιλογή των αθλητών που θα λάβουν μέρος στον αγώνα θα γίνεται αναλογικά από τους αναβάτες που πέτυχαν τους καλύτερους χρόνους από κάθε κατηγορία χωριστά.
Για το έτος 2019 το παράβολο συµµετοχής ορίζεται στα 150€. Η συµµετοχή σε δεύτερη κατηγορία επιβαρύνεται µε 40€. Για την κατηγορία Νέων το παράβολο συμμετοχής ορίζεται στα 80 ευρώ. Το παράβολο του διπλού αγώνα ορίζεται στα 200€. Με σκοπό τη θέσπιση συνθηκών ίσων ευκαιριών για όλους ορίζονται τα παρακάτω:

–    Απαγορεύονται οι δοκιµές µε οποιαδήποτε µοτοσυκλέτα στο χώρο διεξαγωγής του αγώνα 11 µέρες πριν την Παρασκευή της εβδοµάδας τέλεσης αυτού
–    Οποιαδήποτε παράβαση του κανονισµού επιφέρει τον αποκλεισµό του αθλητή από τον αγώνα

Η αγωνιστική ομοσπονδία διατηρεί το δικαίωµα να επιτρέψει την ελεύθερη προπόνηση εντός της περιόδου απαγόρευσης µε αιτιολογηµένη απόφαση της µετά από αίτηση του ενδιαφερόµενου 45 µέρες νωρίτερα. Οι αθλητές µπορούν να συµµετέχουν σε 2 κατηγορίες στην κάθε αγωνιστική συνάντηση. Οι περιορισµοί της εκάστοτε κατηγορίας ισχύουν. Ο κάθε αθλητής δικαιούται να χρησιµοποιήσει µόνο µια µοτοσυκλέτα σε δοκιµές/αγώνα ανά κατηγορία (εξαιρούνται τα Racing). Τέλος, όλοι οι συµµετέχοντες πρέπει να είναι κάτοχοι έγκυρου αθλητικού δελτίου σωµατείου της ΑΜΟΤΟΕ.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης