Του Νίκου Τσαμάνδουρα

Ο χώρος των ιδιαίτερα εξατομικευμένων μοτοσυκλετών φαίνεται να ταιριάζει στη MV Agusta, ή τουλάχιστον να προσπαθεί να ταιριάξει με μια ακόμα ξεχωριστή δημιουργία μετά την FZ4 Zagato, την RVS#1.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο λόγος ύπαρξής της δημιουργικά ασαφής, ενώ και ο αναβάτης – αγοραστής επίσης αποτελεί μυστήριο. Ωστόσο δεν είναι όλα κρυμμένα στο «σκοτεινό» σχεδιασμό του αρκετά μεταλλαγμένου Brutale 800. Ξέρουμε ότι προέκυψε μέσα από το νέο τμήμα της εταιρίας RVS (Reparto Veicoli Speciali), που αποσκοπεί σε πιο ιδιαίτερες δίτροχες δημιουργίες, με την υποστήριξη και το σχεδιαστικό και μηχανολογικό οραματισμό του CRC, δηλαδή του κέντρου έρευνας της εταιρίας (Centro Ricerche Castiglioni).
​MV Agusta και να μην προκαλεί δεν γίνεται!

Η RVS#1 ταυτότητα δεν έχει, τουλάχιστον όχι με την έννοια τη συμβατική, της «ταμπέλας» που θα έδινε ένα χαρακτήρα και ως εκεί. Με βάση το Brutale, σχεδιαστικά δεν θα μπορούσε να προδιαθέτει για τίποτα άλλο πέρα από ένα «αιμοδιψές» streetfighter, ωστόσο κάτι τα χωμάτινου προσανατολισμού λάστιχα, κάτι τα προβολάκια (με τα led να κυριαρχούν) και τα λοιπά αξεσουάρ, παραπέμπουν και σε υπερτροφικό scrambler με υποψίες φουτουριστικού café racer.

Ας μην γελιόμαστε, η πρώτη δημιουργία του τμήματος RVS ήταν από τα πρώτα teaser της μια εξωτική μοτοσυκλέτα. Ανθρακόνημα, τιτάνιο, κομμένο με cnc αλουμίνιο και άλλα υλικά ονείρων συνετέλεσαν στη γέννηση της. Πως θα ήταν δυνατόν να είναι για τη μάζα και εμας τους κοινούς θνητούς; Μια εξωτική δημιουργία ωστόσο που κρύβει και τις δυσκολίες που πέρασε η MV Agusta τα τελευταία χρόνια και ίσως κρύβει τον τρόπο οικονομικής ανάκαμψης, δηλαδή μικρότερη παραγωγή με ακριβότερες, πιο «ελιτίστικες» μοτοσυκλέτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μια απορία αισθητικής φύσης την έχουμε όμως. Τόση «υψηλή ραπτική» για να κορυφωθεί σε λογότυπο νεκροκεφαλή με το κόκκινο ματάκι του Εξολοθρευτή;  

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης