του Νίκου Βιτσιλάκη

Ακόμα ένας Ιταλός κατασκευαστής προχωρά σε συμφωνία με Κινεζικό εργοστάσιο και η συμμαχία τους θα αποφέρει μοτοσυκλέτες μικρομεσαίου κυβισμού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είναι τελικά μονόδρομος η λύση εξ ανατολών, τα κοστολόγια της Ευρώπης είναι πολύ υψηλά και μετά τη BMW ένας ακόμα “premium” κατασκευαστής μοτοσυκλετών καταφεύγει σε συνεργασία με τον Κινεζικό κολοσσό Loncin Motor. Οι δύο εταιρείες προχώρησαν σε μια μακροπρόθεσμη συμφωνία στρατηγικής εταιρικής σχέσης, με σκοπό τη δημιουργία μιας νέας σειράς μοτοσυκλετών MV Agusta με κινητήρες 350-500cc. Όλα τα μοντέλα θα είναι σχεδιασμένα στην Ιταλία, οι κινητήρες θα κατασκευάζονται από τη Loncin και η όλη συναρμολόγηση θα γίνεται σε εργοστάσιο της τελευταίας στην Κίνα.

Ένα βήμα παραπέρα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε πρώτη φάση θα παρουσιαστούν τέσσερα μοντέλα, όλα με μονοκύλινδρους τετράχρονες κινητήρες 350-500cc και με την MV Agusta να εγγυάται, μέσω δηλώσεών της, για ένα τελικό αποτέλεσμα που θα ταυτίζεται με την ποιότητα των κορυφαίων μοντέλων της. Το σίγουρο είναι πως αυτή η συμμαχία θα επιτρέψει στο θρυλικό ιταλικό εργοστάσιο τη διεύρυνση των πωλήσεών του, καθόσον θα προσφέρει στην αγορά μοτοσυκλέτες με προσιτή τιμή και “premium” χαρακτηριστικά. Ταυτόχρονα, η πρόσβαση στην Ασία μέσω της συνεργασίας με τη Loncin Motor θα αυξήσει σημαντικά την παρουσία των Ιταλών σε μια τεράστια αγορά με αντίστοιχου μεγέθους δυνατότητες.

Τα δύο εργοστάσια ανακοίνωσαν πως η συνεργασία τους δεν θα περιοριστεί μόνο στην παραγωγή των εν λόγω τεσσάρων μοντέλων, τα οποία θα δουν το φως της παραγωγής μέσα στο 2021, αλλά και πως θα περιλαμβάνει την “υποχρέωση” της MV Agusta να εξελίξει μια νέα σειρά “premium” μοτοσυκλετών με κινητήρα 800cc, οι οποίες θα κυκλοφορήσουν στην ασιατική αγορά κάτω από το brand “Voge”. Αυτός ο τίτλος ανήκει στη Loncin και αφορά σε μοτοσυκλέτες υψηλού ποιοτικού και κατασκευαστικού επιπέδου, μια τακτική που είναι συνήθης στο χώρο του αυτοκινήτου εδώ και πολλά χρόνια (Toyota-Lexus, Honda-Acura, Νissan-Infiniti κλπ). Σε απλά ελληνικά, αυτό σημαίνει πως στο άμεσο μέλλον θα δούμε αυτούσια τη σειρά Brutale/Dragster/Turismo Veloce 800 να κυκλοφορεί στις αγορές της Ασίας χωρίς το λογότυπο MV Agusta στο ρεζερβουάρ της…

Ο Πρόεδρος της Loncin Yong Gao δήλωσε: “Η σύναψη της στρατηγικής συμφωνίας συμβάλλει στην κοινή αντίδραση Loncin και MV Agusta απέναντι στα νέα δεδομένα της παγκόσμιας αγοράς. Η Loncin θα χρησιμοποιήσει προηγμένους παραγωγικούς πόρους και γνώση της κινεζικής αγοράς για να βοηθήσει την MV Agusta να επεκτείνει τη σειρά προϊόντων της και να ενισχύσει την ανταγωνιστικότητά τους. Η τεχνολογία της MV Agusta και η εξελιγμένη εμπειρία σχεδίασης μοτοσυκλετών υψηλής απόδοσης θα υποστηρίξουν το σήμα Voge της Loncin προκειμένου να καταστεί ηγέτης στην αγορά των μοντέλων premium στην Κίνα. Ανυπομονώ για τη στρατηγική μας συνεργασία με βάση τις αρχές του αμοιβαίου οφέλους και επιτυχίας.”
Ο Timur Sardarov, Διευθύνων Σύμβουλος της MV Agusta Motor, δήλωσε με τη σειρά του: “Αυτή η στρατηγική συμμαχία είναι ένα σημαντικό βήμα για την εδραίωση του οράματός μας για το μέλλον της MV Agusta. Στόχος μας είναι να επαναβεβαιώσουμε την ηγετική θέση μας στην παραγωγή μοτοσυκλετών ανώτερης ποιότητας, ενώ παράλληλα διευρύνουμε την πελατειακή μας βάση προσφέροντας μια ευρύτερη γκάμα προϊόντων χωρίς να διακυβεύουμε τον ξεχωριστό σχεδιασμό και τις επιδόσεις των μοντέλων μας. Ανυπομονούμε να προοδεύσουμε με τους σωστούς συνεργάτες και τα σωστά προϊόντα, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες μας θα απολαμβάνουν μια ευρύτερη επιλογή μοντέλων που θα μοιράζονται το ίδιο DNA με τα αντίστοιχα της MV Agusta.”

Λίγα λόγια για τη Loncin Motor Co

Είναι ο σημερινός ηγέτης της κατηγορίας premium στην Κίνα, κατασκευάζοντας, συνολικά, περισσότερες από ένα εκατομμύριο μοτοσυκλέτες ετησίως. Από το 2005 ξεκίνησε τη συνεργασία της με τη BMW Motorrad, η οποία μέχρι στιγμής έχει αποφέρει περισσότερες από 100.000 πωλήσεις μοντέλων της γερμανικής φίρμας με κινητήρες κατασκευασμένους από τη Loncin (G 650, F 700/750/800/850 GS, C 400 X/GT).

Και λίγη ιστορία

Μπορεί στις μέρες μας η MV Agusta να κατασκευάζει μόνο μοτοσυκλέτες με κυβισμό άνω των 675cc, αλλά μια ματιά στο παρελθόν θα φέρει στο φως μοντέλα του ιταλικού θρύλου με κινητήρες -κατά πολύ- μικρότερης χωρητικότητας. Η Meccanica Verghera Agusta ιδρύθηκε στις 12 February 1945 με έδρα στην Cascina Costa, κοντά στο Μιλάνο. Η εταιρεία ξεκίνησε την παραγωγή μοτοσυκλετών τύπου café racer 125 και 150cc, ενώ από τη δεκαετία του ’60 σκαρφάλωσε ψηλότερα, μπαίνοντας σε όλες τις κατηγορίες μοτοσυκλετών και φτιάχνοντας σταδιακά μονοκύλινδρες 250cc, δικύλινδρες 350cc και τετρακύλινδρες 600 & 750cc. Οι αγωνιστικές της επιτυχίες είναι αυτές που την καθιέρωσαν και οι οποίες, ακόμα και σήμερα, αποτελούν σημείο αναφοράς στα μοτοσυκλετιστικά στέκια.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης