MV Agusta Dragster 800 RC: Επίκληση στο... «αγωνιστικό» συναίσθημα!

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 3 Νοεμβρίου 2017, 09:00
MV Agusta Dragster 800 RC:  Επίκληση στο... «αγωνιστικό» συναίσθημα!

του Νίκου Τσαμάνδουρα

Το αγωνιστικό -α λα RC βάψιμο- μας είναι γνωστό εδώ και καιρό και σίγουρα σε όποια μοτοσυκλέτα της MV Agusta εφαρμόζεται αυτομάτως προσδίδει και το κύρος της -εντός πίστας- ιστορίας των Ιταλών. Ειδικά όταν δεν μένει μόνο στο «φαίνεσθαι», αλλά και στο (αγωνιστικό) «είναι», με τα όποια έξτρα καλούδια να δίνουν ένα θετικό πρόσημο στο στήσιμο της μοτοσυκλέτας. Εν προκειμένω, η μοτοσυκλέτα είναι η Dragster, η οποία ακολουθώντας τα βήματα της πιο καθαροαίμης F4 RC κρύβει μέσα της αντίστοιχα μια Dragster RR.

To πλέον ενδιαφέρον ωστόσο σημείο της «γυμνής» της αλήθειας είναι μάλλον αόρατο, καθώς είναι η μηχανολογική της εξέλιξη. Οι τρεις κύλινδροι του κινητήρα, όταν το στροφόμετρο περάσει τις 12.000 στροφές, ελευθερώνουν 140 ίππους και 87Nm ροπής (2.000 στροφές νωρίτερα). Βέβαια, η δύναμη πρέπει και να ακούγεται, για αυτόν τον λόγο η εξάτμιση της SC Project έχει υποστεί μετατροπές που τονίζουν τον ήχο του τρικύλινδρου, χωρίς να σπάνε τύμπανα, υπό πλήρη συμμόρφωση με νόμο και Euro4. Για να υποστηριχθεί η λέξη «εξέλιξη» ωστόσο, σημασία έχουν και άλλες αλλαγές, όπως εκείνες που αποσκοπούν στην παράταση της διάρκειας ζωής πολύ σημαντικών μερών της μοτοσυκλέτας. Η στροφή στην αξιοπιστία φαίνεται από τα νέα υλικά στις κυλινδροκεφαλές, που υπόσχονται ανοχή στη φθορά και την ενισχυμένη μίζα, αλλαγές που αποσκοπούν στη μείωση των τριβών, των κραδασμών και των μηχανικών θορύβων, ενώ οι αριθμοί υπόσχονται και ένα νέο κιβώτιο «ποίημα», με πιο «κοφτές» και εύκολες αλλαγές ταχυτήτων. Κλείνοντας το θέμα των μικροαλλαγών ουσίας στον κινητήρα, σημειώστε και τα νέα εξωτερικά καπάκια, με σκοπό την προστασία για το ενδεχόμενο της πτώσης, αλλά και την… ηχομόνωση που λέγαμε παραπάνω!

Και στον τομέα των ηλεκτρονικών βοηθημάτων τα πράγματα είναι ενδιαφέροντα, με νέες χαρτογραφήσεις αποκλειστικά για την Dragster RC, εξελιγμένο traction control 8 θέσεων και αντίστοιχα βελτιωμένη και την ηλεκτρονική υποβοήθηση για τις -γρήγορες- αλλαγές ταχυτήτων.

Τελευταίο αλλά διόλου ασήμαντο είναι το θέμα της λεπτομέρειας, όπου κλείνοντας με το θέμα της «εικόνας» από όπου και ξεκινήσαμε, δεν μπορεί να αγνοήσει κανείς μεταξύ άλλων την έμμετρη χρήση ανθρακονήματος αλλά και την περίτεχνη σέλα. Εκλεκτική και επιβλητική επιλογή λοιπόν η Dragster 800 RC, ειδικά με τα αρκετά παραπάνω από 20.000 ευρώ που ζητάει, ωστόσο περί αγωνιστικής ορέξεως… Φάτε μάτια ψάρια.    

Φωτογραφίες:

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 3 Νοεμβρίου 2017, 09:00