Το Ιταλικό, πολύπαθο οικονομικά εργοστάσιο, φαίνεται πως έχει βρει μια πετυχημένη ενδεχομένως συνταγή για να έρχεται στο προσκήνιο. Βασικό συστατικό της συνταγής; Ο Lewis Hamilton! Μετά τη Dragster RR λοιπόν, άλλη μια μοτοσυκλέτα έρχεται με την υπογραφή του Βρετανού πρωταθλητή της F1, ο οποίος ουδέποτε έκρυψε την αγάπη του για τις μοτοσυκλέτες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτή τη φορά η «τυχερή» είναι η F4, και μάλιστα όχι μια απλή της «σειράς», αλλά η ντοπαρισμένη έκδοση RC.  Η μοτοσυκλέτα από άποψη απόδοσης είναι ίδια, με 205 ίππους στην πολιτισμένη εκδοχή της, οι οποίοι φτάνουν τους 212 με το κατάλληλο κίτ που τη συνοδεύει και μεταξύ άλλων περιέχει και αγωνιστική εξάτμιση τιτανίου. Σημειώστε και τα ίδια κορυφαία περιφερειακά εξαρτήματα, όπως οι αναρτήσεις της Ohlins. Κατά τα άλλα, η F4 RC, συγνώμη η F4 LH44 διαφέρει στο χρώμα και στις λεπτομέρειες. Βαμμένη σε αποχρώσεις του κόκκινου συνδυασμένο με επιβλητικό μαύρο (κρίμα όμως ρε παιδιά, όχι και μαύρες οι αναρτήσεις οι οποίες αν και χρυσές είναι οι μόνες που δεν ήταν κιτς) και πλήθος ανοδιωμένων λεπτομερειών που μεταφράζονται σε κομμάτια custom κομμένα με cnc.

Συνοψίζοντας, η F4 LH44 δεν είναι μια νέα μοτοσυκλέτα, όπως ενδεχομένως να έχει χαρακτηριστεί από κάποιους. Για την ακρίβεια, μέχρι το 2020 μάλλον δεν θα δούμε καθόλου νέο δίτροχο από τη Mv Agusta γιατί πολύ απλά κάτι τέτοιο δεν το επιτρέπει η οικονομική κατάσταση των Ιταλών. Έτσι αντί να επενδύσεις σε μια νέα γραμμή παραγωγής, είναι καλύτερα να φτιάξεις λίγες ακόμα (44 για την ακρίβεια) μοτοσυκλέτες που ήδη έχεις και να τις πουλήσεις αρκετές φορές πάνω από την αξία τους επειδή είναι «συλλεκτικές».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το αν συμφέρει να προσλαμβάνεις πρωταθλητές όπως ο Lewis Hamilton και φωτογράφους όπως ο Gigi Soldano (γνωστός φωτογράφος από τις συνεργασίες του με το Valentino Rossi), είναι άλλη υπόθεση βέβαια, αλλά ποιοί είμαστε εμείς για να κρίνουμε…

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης