Αυτή η μανία που έχει πιάσει την Kymco, να παρουσιάζει συνέχεια νέα μοντέλα στην κατηγορία των maxi scooters 300-400cc, μάλλον δεν έχει προηγούμενο. Πρόσφατο παράδειγμα το X-Town 300i ABS, που ανέλαβε τον δύσκολο ρόλο του αντικαταστάτη ενός best seller, δηλαδή του Xciting 300 Ri. Και όταν το καθήκον που σου ανατίθεται είναι βαρύ, τότε δεν έχεις παρά να το αντιμετωπίσεις έτσι όπως πρέπει.​Ακόμα ένα 300αρι από την Kymco!

To X-Town δεν ξεφεύγει από τη φιλοσοφία της Kymco, που θέλει τα mega sccoter της να διακατέχονται από σπορ ανησυχίες ακόμα και μέσα στην πόλη. Eίναι σχεδιασμένο από την αρχή και δείχνει μελετημένο στη λεπτομέρεια. Παντρεύοντας συστατικά από τα μοντέλα Downtown και Xciting, δίνει έμφαση στον πλήρη εξοπλισμό και στην πολυτέλεια. Το πλαίσιο είναι τελείως νέο, η ανάρτηση προέρχεται από το Downtown και ο κινητήρας από το Xciting 300i έχει δεχθεί μια σειρά σημαντικών βελτιώσεων και έχει αποκτήσει νέο κύλινδρο, κεφαλή, πιστόνι, βαλβίδες και εκκεντροφόρο, καλύπτοντας πλέον και τις προδιαγραφές Euro4.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παράλληλα, έχει αυξηθεί τόσο η χωρητικότητά του (276 από 270 κ.εκ.) όσο και η ιπποδύναμή του (24,5 από 23,8 Hp). Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού και έχει ρυθμιστεί με τέτοιο τρόπο, που να βγάζει τη δύναμή του χωρίς σκαλοπάτια ισχύος, προσφέροντας μια μεστή απόκριση στο άνοιγμα του γκαζιού, ειδικά στους χαμηλομεσαίους ρυθμούς περιστροφής του εμβόλου. Σε ταχύτητες πόλης, δηλαδή 30 έως 90 χλμ./ώρα, η απόδοσή του είναι απρόσμενα καλή και αδιαφορώντας για το βάρος που μεταφέρει το scooter στη σέλα του επιταχύνει άμεσα και μεστά το σύνολο, ενώ κάλλιστα μπορεί να προσφέρει ταχύτητες ταξιδιού που κυμαίνονται στα 120-130 χλμ./ώρα. Οι κραδασμοί που εμφανίζονται όταν τον πιέζεις για παραπάνω είναι αυτοί οι ίδιοι που θα σε πείσουν ότι δεν χρειάζεται να το κάνεις. Η κατανάλωσή του κατά τη δοκιμή κυμάνθηκε από τα 3,9 έως τα 4,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, νούμερο που μεταφράζεται σε 300+ χιλιόμετρα αυτονομίας με το ρεζερβουάρ καυσίμου των 13 λίτρων που διαθέτει.


​Τα φρένα θυμίζουν μοτοσυκλέτα ​

Ζήσαμε μαζί με ένα λευκό/μπλε X-Town 300 για αρκετές μέρες και καταλάβαμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα maxi scooter που συνδυάζει προσωπικότητα, ποιότητα κατασκευής, χώρους, εξοπλισμό και compact διαστάσεις, ενώ παράλληλα είναι και ιδιαίτερα εύκολο σε χρήση και οδήγηση, μέσα ή/και έξω από την πόλη. Είναι όμως και εξαιρετικά ασφαλές, με τα φρένα του να αποδίδουν απρόσμενα καλά, τόσο σε αίσθηση όσο και σε τελικό αποτέλεσμα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μονάδα της Bosch σε συνδυασμό με την τριπίστονη δαγκάνα και τα σωληνάκια υψηλής έχουν κάνει τη δουλειά τους. Λογικό όταν βλέπουμε ότι πρόκειται για την M9.1, δηλαδή την ελαφρύτερη, μικρότερη σε διαστάσεις και πλέον σύγχρονη που υπάρχει στην αγορά σήμερα. Μέσα στην πόλη, τα 192 κιλά που ζυγίζει (πλήρες υγρών) το νέο X-Town δεν κάνουν δύσκολη τη ζωή του αναβάτη, αφού το ζύγισμα της κατασκευής επιτρέπει σιγουριά στους ελιγμούς. Παράλληλα, το τιμόνι βρίσκεται σε ιδιαίτερα βολική θέση, ενώ το κόψιμό του δίνει την ακτίνα στροφής που χρειάζεσαι για να κινηθείς με ευκολία ανάμεσα στα βραδυπορούντα οχήματα.

Έξω από την πόλη και όσο τα χιλιόμετρα στο ταχύμετρο ανεβαίνουν, το 300άρι της Kymco αποδεικνύεται στιβαρό, με πλαίσιο και αναρτήσεις να συνεργάζονται σωστά, χωρίς ταλαντώσεις και ελαστικότητες. Τηρουμένων των αναλογιών (τροχοί 13 και 14 ιντσών), η οδική συμπεριφορά κάλλιστα μπορεί να χαρακτηριστεί σπορ, χωρίς αυτό να σημαίνει πως χάνεται η άνεση του συνόλου. Τα ελαστικά που φοράει δουλεύουν σωστά σε συνθήκες νορμάλ οδήγησης, αλλά αν το δεξί σας χέρι είναι νευρικό, τότε υπολογίστε ένα extra έξοδο και αντικαταστήστε τα, καθόσον οι δρόμοι μας δεν είναι και ό,τι το καλύτερο.

Όσον αφορά σε εξοπλισμό και χρηστικά χαρακτηριστικά, το X-Town δεν θα αφήσει κανέναν παραπονεμένο. Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα, που φωτίζεται και ανοίγει από τον κεντρικό διακόπτη, μπορεί να χωρέσει δύο κράνη, το ένα εκ των οποίων full face. Κεντρικό και πλαϊνό σταντ είναι πανεύκολα στη χρήση τους, κάτι αντίστοιχο ισχύει και για τις χειρολαβές του συνεπιβάτη, που βρίσκονται πάνω στη σχάρα αποσκευών. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός στο κέντρο, με δύο στρογγυλά αναλογικά όργανα εκατέρωθεν, μοιάζει να έχει δραπετεύσει από αυτοκίνητο και παρέχει πλήρεις ενδείξεις αλλά και trip computer, κάτι εξαιρετικά χρηστικό στην καθημερινότητά μας.

Ο κεντρικός διακόπτης διαθέτει μαγνητική αντικλεπτική λειτουργία, οι δύο προβολείς, που ανάβουν μαζί, είναι τεχνολογίας LED, ενώ στο ντουλαπάκι της ποδιάς υπάρχει και θύρα USB. Για τον ανεφοδιασμό βενζίνης δεν απαιτείται ανέβα – κατέβα του αναβάτη, καθόσον η τάπα πλήρωσης είναι στο τούνελ, ανάμεσα στα πόδια του. Τέλος, οι προερχόμενοι από μοτοσυκλέτα θα εκτιμήσουν τις ρυθμιζόμενες μανέτες φρένων και τους καθρέφτες με τα κοντά μπράτσα και την καλή ορατότητα.

Πολυτέλεια σε προσιτή τιμή

Την περίοδο αυτή, η αντιπροσωπεία έχει βγάλει τιμή αγοράς τοις μετρητοίς στα 4.198€, αναδεικνύοντας το X-Town σε μια δυνατή επιλογή, με εξαιρετική σχέση τιμής-αξίας. Περισσότερα μπορείτε να μάθετε εδώ .

Και εδώ:

 

Ακολουθεί και το σχετικό πρoωθητικό video :

   

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης