του Νίκου Βιτσιλάκη

Πως θα σας φαινόταν ένα AK 550 που θα μπορούσε να πηγαίνει και εκτός δρόμου; Η Kymco το πήρε απόφαση και η έκδοση Adventure Tourer, για την οποία σας είχαμε προϊδεάσει εδώ, βρίσκεται προ των πυλών!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


​Το πρώτο Adventure mega scooter είναι γεγονός και ανήκει στην Kymco

Mην απορήσετε αν δείτε το CV2 (Concept Vehicle 2wheels) στην παραγωγή ακόμα και πριν το καλοκαίρι του 2018. Καρδιά και σώμα του εν λόγω δίτροχου SUV θα είναι βέβαια τα βασικά συστατικά του ΑΚ (κινητήρας, πλαίσιο, ανάρτηση), αλλά και πάλι μην εκπλαγείτε αν το δείτε με περισσότερη ισχύ σε σχέση με τους 53,5 ίππους του ΑΚ 550 Sport Touring. Ή μάλλον αν το δείτε με περισσότερα κυβικά, γιατί η αυξημένη ιπποδύναμη είναι ήδη ανακοινωμένη. Mέγας αντίπαλός του θα είναι το X-Adv 750 της Honda, αν και διαφέρουν σε χαρακτήρες, το CV2 είναι σαν να λέμε δίτροχο SUV ενώ το Honda πάει περισσότερο προς τον όρο Enduro. Κάτι αντίστοιχο ισχύει με τα Ducati Multistrada και Africa Twin, τα αναφέρουμε απλά για να γίνουμε πιο κατανοητοί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το CV2, όπως χαρακτηριστικά επιβεβαιώνει η Kymco, θα γίνει σύντομα πραγματικότητα και σαν Adventure Tourer θα απευθυνθεί σε ένα κοινό που αφενός ενδιαφέρεται να κινείται και εκτός ασφάλτου και αφετέρου να κάνει και πιο μακρινές διαδρομές. Όπως παρατηρούμε στις φωτογραφίες, το ψυγείο έχει μετατοπιστεί πίσω από το ρύγχος, προκειμένου να ψύχεται περισσότερο στην πολύωρη οδήγηση και να κρατά σταθερή τη θερμοκρασία του κινητήρα κάτω από κάθε συνθήκη. Σίγουρα η ανάρτησή του Tourer θα διαθέτει μεγαλύτερες διαδρομές και τα ελαστικά θα είναι διπλής χρήσης, κατασκευασμένα μάλιστα αποκλειστικά για την περίπτωση, ενώ θεωρούμε δεδομένη την ύπαρξη συστήματος traction control προκειμένου να χαλιναγωγείται η περισσότερη ισχύς του δικύλινδρου κινητήρα σε οδοστρώματα με περιορισμένη πρόσφυση. Παρόν θα είναι και το σύστημα infotainment Noodoe (δείτε εδώ), όπως επίσης και όλα τα κορυφαία περιφερειακά σε ανάρτηση και φρένα που είδαμε στο Sport Touring. Και επειδή το νέο Adventure Tourer θα έχει να καλύψει αυξημένες μεταφορικές ανάγκες, θα διαθέτει τη δυνατότητα μετατροπής της σέλας του συνεπιβάτη σε χώρο αποσκευών, είτε με τη μορφή της σχάρας είτε με την προσθήκη βαλίτσας top case. Ανάλογα με τις εκάστοτε ανάγκες θα γίνεται και η εκάστοτε προσαρμογή, η οποία μπορεί να περιλάβει ακόμα και τριπλέτα βαλιτσών με τον συνεπιβάτη στη θέση του. Αυτός είναι μάλλον και ο λόγος που το τελικό της εξάτμισης έχει μεταφερθεί και από το πλάϊ του οχήματος βρίσκεται πλέον κάτω από αυτό και με τις δύο απολήξεις του να σημαδεύουν το έδαφος.

Παράλληλα με το CV2 Adventure Tourer η Kymco παρουσίασε και το concept CV3 3Wheeler, που αφορά στο πρώτο τρίτροχο scooter στην ιστορία της. Περισσότερα όμως για αυτό θα σας πούμε σε μελλοντικό άρθρο, μέχρι τότε δείτε μια ιστορία ζωής με πρωταγωνιστές τα δύο πρωτότυπα της Kymco:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης