του Νίκου Βιτσιλάκη

Έτοιμο να μπει στα χώματα και να πάρει νίκες και τίτλους, το νέο 450 της ΚΤΜ βασίζεται στη μοτοσυκλέτα που κέρδισε το Rally Dakar του 2018.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σχεδόν πανομοιότυπη με τις αγωνιστικές μοτοσυκλέτες των πολυ-πρωταθλητών Walkner, Price και Sunderland, διαθέτει σχεδίαση και τεχνολογία που παραπέμπει στο 450 Factory.  O SOHC ψεκαστός κινητήρας των 450cc και 80+ ίππων διαθέτει νέα κεφαλή κυλίνδρου και παρέα με τη νέα εξάτμιση της Akrapovič υπόσχεται περισσότερη δύναμη σε όλο το φάσμα των στροφών του. Το κουτί του φίλτρου αέρα είναι επανασχεδιασμένο, όπως και η μετάδοση, ενώ έχει γίνει μια προσπάθεια συγκέντρωσης των μαζών για καλύτερο ζύγισμα, άρα και καλύτερη αίσθηση στην οδήγηση. Το πλαίσιο είναι τελείως νέο και στα πρότυπα των εργοστασιακών μοτοσυκλετών, ενώ έχει εξελιχθεί από τους καλύτερους αναβάτες της αυστριακής φίρμας και σε απόλυτα αγωνιστικές συνθήκες.

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, έχει βελτιωθεί τόσο η ακαμψία όσο και η ευστάθεια του συνόλου, ειδικά στο φρενάρισμα. Και για να επιτευχθεί αυτό έχει αλλάξει και το ψαλίδι, το μοχλικό της πίσω ανάρτησης αλλά και το αμορτισέρ. Το πιρούνι των 48mm είναι η πλέον σοφιστικέ πινελιά της μοτοσυκλέτας, ανήκει στην WP και είναι τεχνολογίας cartridge. Όσον αφορά στα υπόλοιπα, η ΚΤΜ φρόντισε να δώσει στο 450 νέα εργονομικά και αεροδυναμικά χαρακτηριστικά, προκειμένου πολύωρη και flat out οδήγηση να κουράζουν λιγότερο τον οδηγό. Για τον λόγο αυτόν έχουν αλλάξει σέλα, πλαστικά, φέρινγκ, ρεζερβουάρ κ.λπ. Δυστυχώς, μόλις 75 μονάδες θα κατασκευαστούν, οι οποίες μάλιστα έχουν ήδη προπωληθεί! Αν και η τιμή δεν είναι ευκαταφρόνητη (περί τα 30.000 ευρώ), η ΚΤΜ έχει καταφέρει να πείσει τις μεγαλύτερες ομάδες να επενδύουν με σιγουριά σε αυτή. Δικαιολογημένα, θα προσθέσουμε εμείς, οι πορτοκαλί μοτοσυκλέτες κυριαρχούν στους χωμάτινους αγώνες εδώ και χρόνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης