Το μικρομεσαίο on/off των Aυστριακών περνάει από τη σφαίρα της εξέλιξης σε εκείνη της παραγωγής, με τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες να προδίδουν την σχεδόν τελική του μορφή.

Διαψεύδοντας τις πληροφορίες περί πρώτου τριμήνου του 2019 που σας είχαμε πει εδώ, η KTM διάλεξε έναν πιο αργό δρόμο εξέλιξης για τη μικρομεσαία σειρά των Adventure μοτοσυκλετών της. Ωστόσο, φαίνεται πως το πλήρωμα του χρόνου έχει σχεδόν έρθει, με το πολυαναμενόμενο 390 Adventure να κάνει τα βήματα προς τη πρεμιέρα του, πιθανότατα στη φετινή EICMA το Νοέμβριο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βασισμένο στη γνωστή πλατφόρμα της σειράς 390, το νεαρότερο περιπετειώδες τέκνο της πορτοκαλί οικογένειας πιθανότατα θα διαφοροποιείται από τα αδέρφια του, πέραν των εμφανών αναφορών στο 790 Αdventure, και σε τεχνικά χαρακτηριστικά όπως η χαρτογράφηση του κινητήρα, ένα ενισχυμένο πλαίσιο και αναρτήσεις –πάντα της WP- με αυτονόητα μεγαλύτερες διαδρομές. Ένα από τα μυστήρια που συνοδεύουν το μικρό adventure είναι οι τροχοί, μιας και οι αρχικά ακτινωτοί, μεγαλύτεροι και σαφώς πιο χωμάτινοι τροχοί των πρώτων κατασκοπευτικών φωτογραφιών, έχουν δώσει τη θέση τους σε χυτές ζάντες αλουμινίου. Οιωνός δύο εκδόσεων ή κάτι άλλο; Λέτε να δούμε και «R» έκδοση δηλαδή; Που μετά θα αποκτήσει μια ακόμα με τη λέξη Rally να ακολουθεί;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σκεπτόμενοι σαν μοτοσυκλέτα αναφοράς το 790 Adventure, o νους πάει και στο χαμηλά τοποθετημένο δοχείο καυσίμου, ωστόσο από ότι δείχνουν οι φωτογραφίες στην περίπτωση του 390 το ρεζερβουάρ τοποθετείται στην κλασική θέση πάνω από τον κινητήρα. Ορμώμενοι από την εικόνα και πάλι, βλέπουμε και προστατευτικά κάγκελα για τον κινητήρα. Θα είναι άραγε στο standard εξοπλισμό, όπως στην περίπτωση του Daytona T310; Το σίγουρο είναι πως θα υπάρχει πληθώρα έξτρα εξαρτημάτων, των γνωστών KTM Power Parts, σημασία έχει όμως τι θα υπάρχει και πάνω στη μοτοσυκλέτα όταν αυτή βγει από το εργοστάσιο. Στα φρένα περιμένουμε εξοπλισμό εφάμιλλο με των υπόλοιπων 390, ενώ όμοιες είναι και οι προσδοκίες για το ψηφιακό πολυόργανο (με τη δυνατότητα σύνδεσης με Bluetooth), τους φωτιζόμενους διακόπτες κτλ.

Τα κρίσιμα ερωτήματα είναι πολλά, όπως το αν θα υπάρξει και 250 Adventure, ενώ το μεγαλύτερο είναι η τιμή που θα συνοδεύσει τον ερχομό του μικρού on/off. Ο ανταγωνισμός, όπως το 310 GS της BMW, το Versys-X 300 και το T310 της Daytona είναι ήδη εδώ και το στοίχημα είναι αν θα προλάβουν οι Αυστριακοί να ανακτήσουν το χαμένο έδαφος. Εμείς, είμαστε σίγουροι γι αυτό..

Φωτογραφίες: Motorcycle.com, MCN

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης