Έπειτα από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα με φήμες, πληροφορίες και κατασκοπικές φωτογραφίες, ανακοινώθηκε επίσημα η έλευση του πολυαναμενόμενου «μικρού» Αdventure, αν και σε πρώτη φάση μόνο για την… ινδική αγορά.

Είναι επίσημη πλέον η ανακοίνωση, αφού η Bajaj Auto (συνέταιρος της ΚΤΜ) επιβεβαίωσε στο Νέο Δελχί την άφιξη του νέου 390 Adventure, που θα κυκλοφορήσει στην Ινδία το πρώτο τρίμηνο του 2019! Με δεδομένο ότι τα μικρά μονοκύλινδρα της ΚΤΜ φτιάχνονται στην Ινδία (125-390 Duke και RC), έτσι και το Adventure θα κατασκευάζεται από την Bajaj, μια εταιρεία με πολύ μεγάλο κατασκευαστικό δυναμικό που δεν έχει πρόβλημα να προμηθεύει ευρωπαϊκή και παγκόσμια αγορά. Προς το παρόν πάντως, κρατήστε ότι όλες οι δηλώσεις και πληροφορίες μιλούν κυρίως για την ινδική αγορά και δεν υπάρχει επιβεβαίωση για την Ευρώπη. Αν συμβεί κάτι τέτοιο, τότε η μοτοσυκλέτα θα πρέπει να είναι έτοιμη για το σαλόνι του Μιλάνου τον ερχόμενο Νοέμβριο. Η ανακοίνωση αναφέρει ότι το 390 Adventure -όπως ήταν λογικό και για να κρατηθεί χαμηλά το κόστος- θα μοιράζεται πολλά από τα μηχανικά μέρη του Duke, ενώ η εμφάνιση θα ακολουθεί την εταιρική γραμμή της οικογένειας των KTM Adventure.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η KTM-Bajaj έχει δημιουργήσει στην Ινδία 430 καταστήματα σε 320 πόλεις και σημειώνει διαρκώς μεγάλη αύξηση πωλήσεων στην τοπική αγορά. Μια μοτοσυκλέτα όπως το 390 Adventure, που θα ταίριαζε στις οδικές συνθήκες της Ινδίας (και της Ελλάδας εννοείται), αναμένεται να έχει μεγάλη επιτυχία στην τοπική αγορά. Οι ενδείξεις υπάρχουν ήδη από την BMW Motorrad India, που δέχεται πλήθος παραγγελιών για το επίσης ινδικής κατασκευής -σε στυλ adventureκι αυτό- G 310 GS, το οποίο παραδόξως, παρότι πωλείται καιρό σε διάφορες αγορές του κόσμου, δεν διατίθεται ακόμα στην Ινδία. Αυτά που περιμένουμε για το 390 Adventure είναι -αφού θα βασίζεται στο 390 Duke– να κινείται από τον ίδιο μονοκύλινδρο τετράχρονο κινητήρα των 373cc και να έχει κάμποσους λιγότερους ίππους για να ενισχυθεί η ροπή, κοντά στους 40 υπολογίστε. Οι αναρτήσεις θα έχουν φυσικά μεγαλύτερες διαδρομές, το πλαίσιο θα είναι κοινό μέχρις ενός σημείου, ο μπροστινός τροχός θα είναι 19 ιντσών (ο πίσω 17) και οι ακτινωτές ζάντες θα φορούν ελαστικά διπλής χρήσης. Μια παρόμοια με το 390 Duke οθόνη TFT θα βρίσκεται στα όργανα και μεγάλης χωρητικότητας θα είναι το ρεζερβουάρ (18-20 λίτρα), με ενσωματωμένο φέρινγκ, έτσι ώστε να θυμίζει τα μεγαλύτερα Adventure της ΚΤΜ. Η τιμή του αναμένεται να είναι υψηλότερη από αυτή του 390 Duke, οπότε υπολογίστε την κοντά στα 6.000 ευρώ. Υπομονή και θα μάθουμε σε μερικούς μήνες.

Πηγή: motorbike.gr 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης