του Νίκου Τσαμάνδουρα

Με αφορμή μια συνέντευξη του Lucio Cecchinello, team manager της LCR Honda, μπορούμε να έχουμε μια εικόνα για το πόσο κοστίζουν οι πτώσεις μιας χρονιάς όταν μιλάμε για μοτοσυκλέτες του MotoGP.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η… υπό εξέταση περίπτωση -μιας και πρόκειται για τη LCR Honda- είναι ο Cal Crutchlow, ένας εκ των πλέον από την τριβή και τη βαρύτητα προδομένους αναβάτες του MotoGP, καθώς ούτε λίγο ούτε πολύ έχει σημειώσει 115 πτώσεις από το 2013 μέχρι σήμερα. Σε αντιπαραβολή με τρεις νίκες στον θεσμό, τα 19 βάθρα και μια 5η θέση στο πρωτάθλημα του 2013. Οπότε φτάνουμε στο φλέγον ερώτημα: αξίζουν τα εν λόγω αποτελέσματα απέναντι στις κατεστραμμένες RC213V του Cal;

Η απάντηση κατά τον Lucio Cecchinello είναι κατηγορηματικά «ναι». Όπως δήλωσε στο GPOne.com, «Oι πτώσεις συμβαίνουν και στοιχίζουν μεταξύ 600.000 και 1.000.000 δολαρίων σε ετήσια βάση μόνο για τον Cal». Ωστόσο, η εκτίμηση του Lucio προς τον αναβάτη του είναι τέτοια, που δεν υπερβαίνει το χρήμα, ακόμα και αν θέτει εαυτόν σε σύγκριση με το Marquez ή ακόμα και όταν προκαλεί… «διπλωματικά» επεισόδια μεταξύ Honda και Michelin.

Όλα αυτά ενώ πιθανότατα το 2020 θα είναι η τελευταία αγωνιστική χρονιά του 34χρονου Βρετανού αναβάτη παρά την επιθυμία της LCR για τη συνέχιση της ενεργής του δράσης. Ας μην ξεχνάμε πως ο Cal έχει και μια κόρη να μεγαλώσει πλέον και στο κάτω κάτω η πιθανή ζωή του αναβάτη εξέλιξης της Honda δεν είναι και τόσο κακή…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης