Με το 5ο από τα συνολικά 10 βίντεο που θα δημοσιεύσει η Kawasaki, μας φανερώνεται ακόμα ένα χαρακτηριστικό της ηλεκτρικής, δίτροχης προσπάθειας της. Ο λόγος για την παρουσία κιβωτίου ταχυτήτων, σε μια προσέγγιση που έχουν και άλλοι κατασκευαστές όπως η Kymco με το RevoNEX.

Η αναγκαιότητα του κιβωτίου δεν είναι τόσο μηχανολογικής φύσης όσο αίσθησης, με την οδηγική εμπειρία να μοιάζει με εκείνη με μια μοτοσυκλέτα με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης