Του Νίκου Τσαμάνδουρα

Η Indian είναι ο μακροβιότερος κατασκευαστής μοτοσυκλετών στην ιστορία της Αμερικής, με έτος ίδρυσης το 1901. Τώρα με το εφετινό και περιορισμένης παραγωγής Roadmaster έρχεται να μας δείξει τι εστί… «αμερικανιά».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ταξιδιάρικη μοτοσυκλέτα για τα αμερικανικά highways σίγουρα δεν χαρακτηρίζεται από διακριτικότητα, μιας και οι λεπτομέρειες με φύλλα χρυσού και το χρώμιο δίνουν το παρών σε μια μοτοσυκλέτα διόλου ευκαταφρόνητου όγκου. Σαν σωστό αυτοκίν… ε, μοτοσυκλέτα, δεν θα μπορούσε να στερείται και ηχοσυστήματος με ισχύ περί τα 600watt αλλά και πληθώρα ρυθμίσεων, ώστε κάθε ταξίδι να έχει τη μουσική υπόκρουση που του αξίζει σε high fidelity ήχο. Επίσης, υπάρχει και το Ride Command, το πλέον πλήρες σύστημα infotainment πάνω σε δύο τροχούς. Ενημέρωση και ψυχαγωγία δηλαδή, με συνδέσεις internet και Bluetooth, γιατί, όπως και να το κάνουμε, κάποια στιγμή θα βαρεθείς και κάτι θα θες να δεις στην 7 ιντσών οθόνη για να περάσει η ώρα. 

Στα αμιγώς μοτοσυκλετιστικά χαρακτηριστικά δεν θα βρείτε την ιπποδύναμη, καθώς δεν την λέει καν η ίδια η Indian, έχει όμως ροπή μπόλικη, ώστε να ξεκινήσει τα 433 κιλά που ζυγίζει η Elite των Roadmaster πλήρης υγρών. Τώρα, πώς με αυτό το βάρος δικαιολογούν εκεί στην Αμερική το «Sport Mode» μάλλον δεν θα το μάθουμε ποτέ, ωστόσο συναντάμε και πιο φυσιολογικές χαρτογραφήσεις, τις «Τour» και «Standard».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κατά τα άλλα, όλος ο εξοπλισμός χαρακτηρίζεται από πολυτέλεια, με τα πλέον άνετα υλικά για τους επιβάτες, αλλά και άπλετο αποθηκευτικό χώρο για κάθε μεγάλο ταξίδι, που είναι και ο λόγος ύπαρξης της Roadmaster. Οι επιλογές της εξατομίκευσης είναι σχεδόν άπειρες, ενώ κατόπιν των απαραίτητων ενεργειών μπορεί να γίνει δική σας με περίπου 40.000 ευρώ. Μετά οι θάλασσες θα είναι δικές σας.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης