Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες θέλουμε δεν θέλουμε μπαίνουν όλο και περισσότερο στη ζωή μας. Πολλοί από Ο ήχος ειδοποιεί τους πεζούς και τα υπόλοιπα οχήματα ότι πλησιάζει η μοτοσικλέτα.τους παραδοσιακούς αναβάτες δεν θέλουν ούτε να σκέφτονται την μετάβαση στις “ήσυχες” μοτοσικλέτες αφού θεωρούν τον θερμικό κινητήρα με τον ήχο και τη μυρωδιά του αναπόσπαστο κομμάτι των δύο τροχών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Είχαμε την ευκαιρία πριν μερικές ημέρες να οδηγήσουμε την premium ηλεκτρική μοτοσικλέτα Zero SR/F η οποία μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις τόσο με τις εκπληκτικές επιδόσεις όσο και την πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο. Εκείνο που μας έλειψε ήταν ο ήχος του παραδοσιακού κινητήρα, ωστόσο και εδώ υπάρχει λύση. Η ιταλική εταιρεία βελτίωσης E-Racer προσφέρει ένα σύστημα ήχου Bose E-Raf στο Zero SR/F το οποίο θα σας κάνει να ξεχάσετε ότι οδηγείτε ηλεκτρική μοτοσικλέτα.

Στον αποθηκευτικό χώρο στο εμπρός μέρος της μοτοσικλέτας είναι τοποθετημένο το σύστημα της Bose.

Ηχεία ανάμεσα στο πλαίσιο!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η E-Racer έχει ξεκινήσει να πειραματίζεται από το 2019 με τις μοτοσικλέτες της Zero με το πιο πρόσφατο Η E-Racer έχει αλλάξει το πίσω αμορτισέρ με Airtender και τα φρένα με σύστημα της Brembo.επίτευγμά της να είναι το Bestial-E. Πρόκειται για μια νέα βελτίωση στο SR/F με αρκετά κομμάτια από ανθρακονήματα και έντονο streetfighter χαρακτήρα. Το εμπρός φωτιστικό σώμα είναι πλέον στρογγυλό, ενώ το πίσω μέρος είναι μονόσελο από ανθρακονήματα.

Εκείνο όμως που πραγματικά κλέβει την παράσταση είναι το ηχοσύστημα της Bose που έχει τοποθετήσει η εταιρεία στο μοντέλο της Zero. Το σύστημα ήχου είναι τοποθετημένο μέσα στο ντουλαπάκι που βρίσκεται στη θέση του ρεζερβουάρ και τα ηχεία βρίσκονται ανάμεσα στο πλαίσιο χωροδικτύωμα. Το εντυπωσιακό είναι ότι τα ηχεία, εκτός από τον ήχο θερμικού κινητήρα,  μπορούν να λειτουργήσουν σε χαμηλές συχνότητες για να δημιουργήσουν και να μιμηθούν τις δονήσεις ενός κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Τα ηχεία είναι ανάμεσα στο σωληνωτό πλαίσιο.

Το σύστημα της Bose μπορεί να το διαχειριστεί ο αναβάτης από την ειδική εφαρμογή της φίρμας. Για την ώρα μόνο ένας ήχος κινητήρα μπορεί να παραχθεί από το ηχοσύστημα, αλλά η Bose υπόσχεται να προχωρήσει στην δημιουργία νέων ήχων που να μιμούνται κινητήρες V2, τρικύλινδρους ή τετρακύλινδρους!

Άφθονα carbon και εκλεπτυσμένα εξαρτήματα σε όλα τα σημεία της μοτοσικλέτας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η εθιστική Zero SR/F μας βάζει στην… πρίζα!

Ήρθε στην Electromove το ηλεκτρικό scooter Ray 7.7

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης