του Νίκου Βιτσιλάκη

Τα επίσημα αποκαλυπτήρια έγιναν κατά τη διάρκεια της έκθεσης μοτοσυκλέτας στο Μιλάνο και παρόντες ήταν τόσο ο CEO της ΚΤΜ Stefan Pierer όσο και ο ιδιοκτήτης της ομάδας Max Biaggi.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ουσιαστικά βέβαια, όπως συνέβη το 2014 και το 2015 που η Husqvarna αγωνιζόταν και πάλι στη Moto3, πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα KTM με άλλο λογότυπο. Όπως και να έχει, με αυτή θα κυνηγήσουν τη διάκριση οι αναβάτες Romano Fenati και Alonso Lopez, το δίδυμο της ομάδας του Biaggi για το 2020. Κι αν για την ώρα η Husqvarna είναι μια ΚΤΜ με άλλο λογότυπο, για το μέλλον τα πράγματα ενδεχομένως να αλλάξουν!

«Ως το 2021 θέλουμε να έχουμε μια αυτόνομη Husqvarna, με δική της δομή», δήλωσε ο Stefan Pierer. «Αυτό που θέλουμε είναι η Husqvarna να είναι ο τρίτος μεγαλύτερος κατασκευαστής στην Ευρώπη, μετά την ΚΤΜ και τη BMW. Χρειάστηκαν πέντε χρόνια για να αρχίσουμε να βλέπουμε αποτελέσματα με τα δικά μας μοντέλα. Την ίδια υπομονή θα κάνουμε και με το δεύτερό μας brand, την Husqvarna».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ομάδα που θα έχει την όλη επιμέλεια ονομάζεται Max Racing Team και ανήκει στον τέσσερις φορές παγκόσμιο πρωταθλητή GP250cc, ενώ team manager θα είναι ο Γερμανός παλιός αγωνιζόμενος Peter Öttl. Η κατηγορία Moto3 είναι αυτή που αντικατέστησε τα 125cc το 2012 με τετράχρονες μονοκύλινδρες μοτοσυκλέτες 250cc.

Για την ιστορία, το καλύτερο αποτέλεσμα της Husqvarna στο θεσμό ήταν δύο τρίτες θέσεις του Danny Kent το 2014 και μία του Isaac Vinales το 2015. Ο τελευταίος τίτλος της ΚΤΜ στη Moto3 ήρθε το 2016 με οδηγό τον Brad Binder, που είχε κυριαρχήσει εκείνη τη σεζόν στην κατηγορία.

Πηγή motograndprix.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης