Η είδηση μόλις ανακοινώθηκε από τη Honda και αφορά σε ολική αναβάθμιση του δημοφιλούς PCX 125, που πέραν της νέας εμφάνισης διαθέτει ολοκαίνουργιο διπλό σωληνωτό πλαίσιο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το PCX 125 είναι μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες της Honda όσον αφορά στα scooter, έχοντας κάνει πάνω από 140.000 πωλήσεις στην Ευρώπη από την άφιξή του το 2010. Η επιτυχία του στηρίζεται σε ​Οι αλλαγές πολλές, στόχος η οικονομίασυγκεκριμένα χαρακτηριστικά: υπερ-οικονομικός κινητήρας, μαζεμένες διαστάσεις, ευελιξία, εύκολος χειρισμός. Η όρθια θέση οδήγησης και ο χώρος κάτω από τη σέλα, που αποθηκεύει ένα κράνος full-face, ανέβαζαν τα επίπεδα άνεσης στον “Χ” βαθμό, και έτσι το “Personal Comfort” έγινε PCX, απ’ όπου πήρε και το όνομά του. Το 2010 ήταν το πρώτο δίτροχο στην Ευρώπη που υιοθέτησε την τεχνολογία Start & Stop, ενώ αργότερα έγινε το πρώτο scooter -πάντα στην Ευρώπη- που χρησιμοποίησε τον εξαιρετικά αποδοτικό σε κατανάλωση κινητήρα Smart Power (eSP). Το 2016 συμμορφώθηκε με τις προδιαγραφές Euro4 και τώρα, για να διατηρήσει το ανταγωνιστικό του πλεονέκτημα, έρχεται στις ευρωπαϊκές αγορές με σημαντικές αναβαθμίσεις.

Όχι μόνο εμφάνιση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ανανεωμένη σχεδίαση φυσικά και δεν “πειράζει” τις γνωστές κλασικές γραμμές του μοντέλου, γίνεται πιο μοντέρνα και δυναμική, αλλά και ελαφρώς πιο sport θα λέγαμε. Αυξάνει το χώρο κάτω από τη σέλα και διαθέτει πλέον -εκτός από παροχή ρεύματος- και ευκρινές πάνελ LCD, που ταιριάζει αισθητικά με τα LED φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω. Η οθόνη LCD εμφανίζει την ταχύτητα, το συνολικό και μερικό χιλιομετρητή, τη στάθμη της βενζίνης, τη μέση κατανάλωση καυσίμου και την ένδειξη “Idle Stop“. Ένα νέο διπλό σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα είναι αυτό που επιθυμεί να διατηρήσει τα χαρακτηριστικά ευελιξίας του PCX και να βελτιώσει το χειρισμό μέσα από την αυξημένη του ακαμψία. Τα αμορτισέρ διαθέτουν νέα ελατήρια (με σπείρες διαφορετικής πυκνότητας) και αυξημένη διαδρομή. Το ύψος της σέλας έχει αυξηθεί κατά 4mm, ενώ το νέο πλαίσιο επιτρέπει στο δάπεδο να επεκταθεί προς τα εμπρός, προσφέροντας περισσότερο χώρο για τα πόδια.

Τόσο η σέλα όσο και το καπάκι της τάπας του ρεζερβουάρ ανοίγουν μέσω διακοπτών με ένα πάτημα. Ο χώρος κάτω από τη σέλα έχει μεγαλώσει κατά ένα λίτρο, στα 28 συνολικά, χωρίς να αυξηθεί το πλάτος του. Το μεταξόνιο είναι κατά 2mm μικρότερο, ενώ τα γεωμετρικά χαρακτηριστικά -κάστερ και ίχνος-​Νέο πλαίσιο για αυξημένη στιβαρότητα παραμένουν ως είχαν. Οι τροχοί είναι ελαφρύτεροι και χρησιμοποιούν ζάντες με 8 ακτίνες (αντί για 5 του παρελθόντος). Οι διαστάσεις των ελαστικών είναι μεγαλύτερες, 100/80-14 και 120/70-14 (σε αντίθεση με τα 90/90-14 και 100/90-14) και σε συνδυασμό με τους νέους τροχούς, όπως λέει η Honda, όχι μόνο εξασφαλίζουν ελαφρύτερο χειρισμό αλλά και συμβάλλουν στη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου. Το πιρούνι με τα καλάμια διαμέτρου 31mm δεν αλλάζει (διαδρομή 89mm), ενώ τα πίσω αμορτισέρ εδράζονται σε διαφορετική θέση. Τα φρένα είναι δισκόφρενο διαμέτρου 220mm μπροστά με δαγκάνα δύο εμβόλων και ABS. Το ταμπούρο έχει παραμείνει για άλλη μια φορά στον πίσω τροχό, δίνοντας μια αναχρονιστική εικόνα στο σύνολο.

Δυνατότερος κινητήρας

Ο κινητήρας διαθέτει μεγαλύτερη ισχύ χάρη στην επανασχεδίαση που έχουν δεχθεί το φιλτροκούτι, η εισαγωγή καυσίμου και η εξάτμιση, χωρίς να έχουν γίνει θυσίες στη ροπή των χαμηλών στροφών. Ο τετράχρονος, μονοκύλινδρος, υγρόψυκτος Smart Power (eSP) των 125cc με τον ένα εκκεντροφόρο και τις δύο βαλβίδες έχει αυξήσει τη μέγιστη ισχύ του κατά 0.4 του ίππου, φτάνοντας τους 12, με μέγιστη ροπή 1,1kgm. Βελτιωμένο είναι το πλευρικό ψυγείο και οι λεπίδες της φτερωτής του, για καλύτερη ψύξη, ενώ έχει επανασχεδιαστεί η αυτόματη φυγοκεντρική μετάδοση V-Matic με στόχο την καλύτερη επιτάχυνση στις χαμηλές ταχύτητες. Βελτιωμένη ανακοινώνεται και η κατανάλωση, άρα μεγαλύτερη η αυτονομία από το ρεζερβουάρ των 8 λίτρων. Φυσικά ο κινητήρας συνεχίζει να διαθέτει το σύστημα Idle Stop αυτόματου σβησίματος και εκκίνησής του από στάση.

Πηγή: scooternet.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης