H Ιαπωνική εταιρεία κλιμακώνει την εμπλοκή της στην κατηγορία των premium maxi scooter με το Forza 350, το οποίο παρουσιάστηκε επίσημα στο σαλόνι αυτοκινήτου της Μπανγκόκ στην Ταϊλάνδη. 

Η κυριότερη εξέλιξη είναι ότι το νέο Forza 350 διαθέτει μεγαλύτερο και ισχυρότερο κινητήρα, καθώς και κάποιες διακοσμητικές αλλαγές και λειτουργίες, αναβαθμίζοντας δυναμικά την παρουσία του σε μια πολύ σημαντική κατηγορία. Μιλάμε για τα scooter των μεσαίων κυβικών, που αναπτύσσονται διαρκώς και γίνονται ολοένα και δημοφιλέστερα σε όλο τον πλανήτη. Το Forza 350, που θα διατεθεί αρχικά σε χώρες της Ασίας, θα κυκλοφορήσει σε δύο εκδόσεις, τη Standard και την Touring, με την τελευταία να διαθέτει βαλίτσα top case. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το μεγαλύτερο πλεονέκτημά του είναι αυτό που λέει και το όνομά του: ο μεγαλύτερος σε κυβισμό κινητήρας Euro5 των 4 βαλβίδων και 329,6cc. Έχει φυσικά ψεκασμό στην τροφοδοσία και έχει δεχτεί την περιποίηση των μηχανικών της Honda στον τομέα των μηχανικών τριβών, που έχουν ελαχιστοποιηθεί λόγω της τεχνολογίας eSP+. Η Honda δεν έχει ακόμη αποκαλύψει την ιπποδύναμη και τη ροπή του μοντέλου, το Forza 300 που κυκλοφορεί σήμερα έχει κινητήρα 279cc με ισχύ 25Hp και ροπή 27Nm. Το πιθανότερο είναι να το δούμε με μια αύξηση της ιπποδύναμης κατά 3-4 ίππους, καθόσον το εργοστάσιο έχει δώσει ιδιαίτερη σημασία στη γεμάτη απόδοση σε χαμηλές και μεσαίες στροφές. Όπως και να έχει, το σύστημα αντισπιναρίσματος HSTC (Traction Control) θα είναι παρόν. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το νέο 350 βασίζεται φυσικά στο υπάρχον 300, διατηρώντας το συμβατικό πιρούνι των 37mm μπροστά και τα δύο αμορτισέρ πίσω, πιθανά με νέα ελατήρια για περισσότερο προοδευτική λειτουργία. Για το φρενάρισμα υπάρχουν δισκόφρενα της Nissin και δικάναλο ABS. Οι ζάντες αλουμινίου είναι 15 ιντσών μπροστά και 14 πίσω, με το βάρος του Forza 350 να φτάνει τα 185Kg, δηλαδή τρία περισσότερα από το 300. Το ρεζερβουάρ καυσίμου έχει χωρητικότητα 11,7 λίτρων, που σημαίνει 0,2lt περισσότερο από πριν. 

Όσον αφορά στη σχεδίαση, το νέο Forza μοιάζει να είναι πανομοιότυπο με το 300, πέρα από μερικές λεπτομέρειες. Έχει διπλό προβολέα full LED, όπως και όλα τα φωτιστικά σώματα, αλλά και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ζελατίνα η οποία μπορεί να ανυψωθεί έως 150mm (40mm παραπάνω από το 300). Το νέο premium scooter της Honda διαθέτει τον ίδιο αναλογικό-ψηφιακό πίνακα οργάνων του 300, με δύο μεγάλα αναλογικά όργανα και μια ευμεγέθη ψηφιακή οθόνη στο κέντρο. Προσφέρει μια πληθώρα πληροφοριών, συμπεριλαμβανομένων της στάθμης καυσίμου, των οδόμετρων, της μέσης κατανάλωσης καυσίμου κ.λπ.

Επίσης υπάρχει υποδοχή φόρτισης USB, έξυπνο κλειδί Honda με τηλεχειριστήριο (Smart Key), θέση για μπουκάλι στην ποδιά, αλλά και χώρος κάτω από τη σέλα που μπορεί να αποθηκεύσει έως και δύο κράνη. Αυτό που δεν υπάρχει είναι η δυνατότητα συνδεσιμότητας με το κινητό μας, προφανώς γιατί θα ανέβαζε την τιμή του μοντέλου ακόμα πιο ψηλά. Καθόσον όμως η Honda δεν αναφέρει τις διαφορές που υπάρχουν ανάμεσα στις δύο εκδόσεις του μοντέλου, θέλουμε να πιστεύουμε ότι σε κάποια από τις δύο θα υπάρχει αυτή η τόσο χρήσιμη λειτουργία.  

Προς το παρόν δεν υπάρχει πληροφόρηση για εισαγωγή του μοντέλου στην Ευρώπη, κατ’ επέκταση και στη χώρα μας. Μόλις μάθουμε κάτι σχετικό, θα επανέλθουμε.   

Πηγή scooternet.gr 

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης