Το πολυτελές 125άρι της Honda βελτιώνεται και πλουτίζει ακόμα περισσότερο τον εξοπλισμό του, αποκτώντας μέχρι και ηλεκτρικά ελεγχόμενη ζελατίνα! 

Τρεις μήνες μετά την παρουσίαση του μοντέλου των 300cc καταφτάνει και η μικρή έκδοση των 125. Το Forza 125 υποδέχεται το δεύτερο μισό του 2018 με το πληρέστερο οπλοστάσιο της κατηγορίας. Σχεδιάστηκε έχοντας κατά νου τους απαιτητικούς Ευρωπαίους σκουτερίστες, οι οποίοι επιζητούν το μέγιστο από το μοντέλο που επιλέγουν, ακόμα κι αν αυτό έχει κινητήρα μόλις 125cc. Εμφάνιση, ποιότητα κατασκευής, εξοπλισμός και επιδόσεις είναι τα στοιχεία στα οποία θέλει να κάνει τη διαφορά το νέο μικρό Forza. Από τότε που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2015, σαν premium 125άρι και παρότι κόστιζε κοντά στα 5.000 ευρώ, ξεπέρασε όλες τις προσδοκίες και πούλησε περισσότερες από 30.000 μονάδες μέχρι σήμερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πιθανώς την επιτυχία αυτή την οφείλει στις βολικές διαστάσεις του, στην απόδοση του κινητήρα, στην καλή αεροδυναμική προστασία και στη συνολική άνεση. Συνδυάζοντας χαρακτηριστικά ενός scooter τύπου GT (Grand Touring) με σπορ επιδόσεις και εύκολο χειρισμό, προσφέρει στον αναβάτη άφθονο αποθηκευτικό χώρο, πληθώρα ποιοτικών λεπτομερειών, αλλά και την ποιότητα κατασκευής που επιβάλλει η πανάκριβη τιμή του. Για το 2018 διατηρήθηκαν τα βασικά συστατικά της πετυχημένης συνταγής, όπως τετραβάλβιδος κινητήρας με χαμηλή κατανάλωση βενζίνης και ένα πλαίσιο που προσφέρει σταθερότητα στα πολλά και ευελιξία στα λίγα χιλιόμετρα. Με διαστάσεις που φιλοξενούν δύο άτομα και πλούσιο εξοπλισμό, κέντρισε το αγοραστικό ενδιαφέρον από την πρώτη στιγμή.

​Ο εξοπλισμός είναι αυτός που ξεχωρίζει Το μοντέλο του 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο νέο Forza 125 υπάρχουν σημαντικές νέες προσθήκες, ανεβάζοντας τις προδιαγραφές και τον ήδη πλούσιο εξοπλισμό του ακόμη ένα επίπεδο. Μία νέα -ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη σε ύψος- ζελατίνα (κατά 140mm) παρέχει την επιθυμητή αεροδυναμική προστασία ή -κατ’ επιλογή- μεγάλη ορατότητα στη χαμηλή της θέση (π.χ. σε ταχύτητες πόλης). Τα φλας μπροστά και πίσω είναι τύπου LED (όπως και τα φωτιστικά σώματα), ο χώρος αποθήκευσης κάτω από τη σέλα αυξήθηκε κατά 5,5 λίτρα, ενώ το Smart Key τώρα προσφέρει και έλεγχο του top box των 45 λίτρων, το οποίο όμως ανήκει στον προαιρετικό εξοπλισμό. Και η εμφάνιση έχει αλλάξει ελαφρά σε κάποια σημεία, με το νέο Forza να έχει επανασχεδιαστεί από τον ίδιο άνθρωπο που δημιούργησε το «αιρετικό» NM4 Vultus, με τις γραμμές να παραμένουν τολμηρές και εντυπωσιακές, προσφέροντας ταυτόχρονα μια ακόμα πιο σύγχρονη και «ρωμαλέα» εικόνα.

Το ύψος της σέλας παραμένει αμετάβλητο στα 780 mm, με τη σέλα να προσφέρει τον απαιτούμενο χώρο για δύο επιβαίνοντες, ενώ στον χώρο κάτω από αυτή μπορούν να αποθηκευτούν δύο κράνη full face, αφού ο όγκος του φτάνει πλέον τα 53,5 λίτρα. Είναι επίσης δυνατό να χωριστεί ο χώρος αποθήκευσης για να μπορεί να μπει ένα κράνος και άλλα μικροαντικείμενα. Επίσης, στην ποδιά υπάρχει εξτρά ντουλαπάκι, το οποίο κλειδώνει και διαθέτει πρίζα φόρτισης 12V. Με το Smart Key στην τσέπη του αναβάτη, το top box κλειδώνει αυτόματα όταν αυτός απομακρυνθεί, ενώ μπορεί επίσης να κλειδωθεί και με ξεχωριστό κλειδί.

Τα αναθεωρημένα όργανα -με αναλογικές ενδείξεις ταχύμετρου και στροφόμετρου- διαθέτουν και μια ψηφιακή οθόνη, τις πληροφορίες της οποίας ο αναβάτης μπορεί να διαχειριστεί από διακόπτη που βρίσκεται στο αριστερό άκρο του τιμονιού. Οι ενδείξεις είναι τρεις χιλιομετρητές, ένας ολικός και δύο μερικοί, χιλιόμετρα που απομένουν με τη ρεζέρβα, τρέχουσα κατανάλωση καυσίμου, μετρητής ταξιδιού, μέση κατανάλωση καυσίμου, ρολόι, θερμοκρασία περιβάλλοντος και ένδειξη μπαταρίας.

Δυνατό 125

Ο κινητήρας παραμένει ο γνωστός τετραβάλβιδος 125cc τεχνολογίας eSP και με idle stop (σβήνει στα φανάρια). Η ιπποδύναμη σταθερά στους 14,7Hp και η μέγιστη ροπή στο 1,25 kgm. Τα 0-200m καλύπτονται σε 13,4”, ενώ έμφαση έχει δοθεί στην απόκριση του γκαζιού σε ταχύτητες 40-60km/h, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 108 km/h (σύμφωνα πάντα με το εργοστάσιο). Ο κινητήρας ​Σχεδόν 15 ίπποι δεν είναι και λίγοι (για 125)τροφοδοτείται από ψεκασμό PGM-FI -με φιλτροκούτι όγκου 4,7 λίτρων- ενώ η εκκίνηση γίνεται από σύστημα ACG, χωρίς ψύκτρες, που βρίσκεται στο άκρο του στροφαλοφόρου άξονα και γυρίζει απευθείας τον κινητήρα χωρίς τον παραμικρό θόρυβο ή εμπλοκή γραναζιών. Το σύστημα Start&Stop (idle stop σύμφωνα με τη Honda) σταματά αυτόματα τη λειτουργία του κινητήρα έπειτα από τρία δευτερόλεπτα στο ρελαντί (όταν το scooter είναι σταματημένο) και επανεκκινεί αμέσως όταν περιστραφεί το γκάζι.

Το μεγάλο δοχείο καυσίμου των 11,5 λίτρων, σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση του κινητήρα, μάλλον θα προσφέρει μεγάλη αυτονομία, ενώ το συνολικό βάρος του scooter φτάνει τα 162 κιλά (με όλα του τα υγρά). Το μεταξόνιο των 1.490mm και ο μπροστινός τροχός των 15 ιντσών έχουν σαν στόχο την παροχή σταθερότητας, ενώ ο πίσω τροχός των 14 ιντσών συμβάλλει με τη μικρότερη διάστασή του στην αυξημένη χωρητικότητα κάτω από τη σέλα. Μπροστά υπάρχει δίσκος διαμέτρου 256mm, πίσω 240mm, αλλά και δικάναλο ABS. 

Πληροφορίες σχετικές με τιμή και άφιξη δεν υπάρχουν αυτήν τη στιγμή, μόλις τις μάθουμε θα σας ενημερώσουμε πάραυτα.

Πηγή: scooternet.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης