Το μικρό Adventure της Honda φρεσκάρεται χρωματικά για το 2019-2020 και συνεχίζει να αποτελεί την επιλογή ενός κοινού που ξέρει ακριβώς τι ψάχνει.

Από τη στιγμή που παρουσιάστηκε το 2017 ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά στα χρώματα των καθαρόαιμων off/road μοντέλων της εταιρείας (extreme red) και πιθανώς αυτός ήταν ένας παράγοντας που περιόριζε το αγοραστικό κοινό, ειδικά το μεγαλύτερο σε ηλικία. Η προσθήκη του πλέον «σοβαρού» black stealth σίγουρα είναι μια σωστή κίνηση εκ μέρους του εργοστασίου, που δείχνει ικανή να αυξήσει τις πωλήσεις του μοντέλου. Να θυμίσουμε εδώ πως πίσω από τα αεροδυναμικά βοηθήματα κρύβεται ένα απλό CRF250L, πλην όμως έχοντας δεχθεί αναβαθμισμένο κινητήρα και ψεκασμό (PGM-F1) προκειμένου να αποκτήσει επιπλέον 2 ίππους (25 έναντι 23) και να συμμορφωθεί με τις προδιαγραφές Euro4.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ιδιαίτερα οικονομικός και, όπως λένε οι άνθρωποι της Honda, συνδυαστικά με το 10λιτρο δοχείο καυσίμου επιτυγχάνει αυτονομία άνω των 300 χιλιομέτρων. Το ανεστραμμένο πιρούνι 43mm από τη Showa προσφέρει διαδρομή τροχού στα 250mm και συνδυάζεται με ένα μονό αμορτισέρ της Showa, με διαδρομή ακόμα μεγαλύτερη στα 265mm. Τα κέντρα και οι άξονες των τροχών έχουν τις απαραίτητες προδιαγραφές προκειμένου να προσφέρουν ευστάθεια και ακαμψία στο σύνολο, ειδικά σε συνθήκες οδήγησης εκτός δρόμου. Στα φρένα συναντάμε δύο δισκόφρενα και στάνταρ δικάναλο ABS, που δίνει τη δυνατότητα στον αναβάτη να το απενεργοποιήσει μόνο στον πίσω τροχό, άρα και να οδηγήσει πολύ πιο γρήγορα στο χώμα (με τη μέθοδο του πλασαρίσματος στις στροφές μπλοκάροντας το πίσω φρένο). Το βάρος και το ύψος της σέλας βρίσκονται στα 157 κιλά (πλήρης υγρών) και 895mm αντίστοιχα, δηλαδή αυξημένα κατά 13kg και 20mm σε σχέση πάντα με την απλή έκδοση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η διάμετρος των τροχών κλασικά χωμάτινη στις 18 και 21”, ίδιας ταυτότητας και τα ελαστικά της IRC, αμφότερα χαρακτηριστικά που δίνουν μια ξεχωριστή νότα Adventure κατασκευής. Το αλουμινένιο ψαλίδι είναι χυτό και μονοκόμματο, εγγυάται την ιδανική ακαμψία, ενώ παράλληλα μειώνει τη μη αναρτώμενη μάζα. Η μοτοσυκλέτα έχει τύχει ιδιαίτερης προσοχής από τους μηχανικούς της Honda, με τη σημασία στη λεπτομέρεια να βρίσκεται επί ποδός. Όπως, για παράδειγμα, το σύστημα ρύθμισης της αλυσίδας, που είναι φτιαγμένο από εξελασμένο αλουμίνιο! To ολόσωμο φέρινγκ προσφέρει προστασία σε κινητήρα, εξάτμιση και τελικό (!), ενώ οι στάνταρ προστατευτικές χούφτες χεριών και η ψηλή ζελατίνα θα εκτιμηθούν δεόντως στα δύσκολα (αέρας, πέτρες, κλαδιά, λάσπη κ.λπ).

Πού απευθύνεται, αξίζει τα χρήματά του;

Τo πρώτο σκέλος της ερώτησης απαντάται σχετικά εύκολα, η μοτοσυκλέτα είναι στιλιστικά εμπνευσμένη από το αγωνιστικό CRF450 Rally HRC, αποπνέοντας έναν μινιμαλιστικό σχεδιασμό α λα MX. Από την άλλη, οι τεχνολογίας LED ασύμμετροι προβολείς βγάζουν στην επιφάνεια αγωνιστικά γονίδια από αγώνες αντοχής τύπου Dakar, οπότε εύκολο να υποθέσουμε πως το κοινό που ψάχνει η Honda είναι αρκούντως… ανήσυχο. Τώρα, όσον αφορά στο δεύτερο σκέλος, που έχει να κάνει και με το ζουμί της ιστορίας, τα 6.490€ που στοιχίζει το μικρό Rally δεν είναι λίγα χρήματα στις μέρες μας, θα λέγαμε όμως πως δικαιολογούνται από την ποιότητα κατασκευής και τον εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας.

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης