Το νέο μεσαίο CBR-RR είναι κατά βάση το προηγούμενο μοντέλο μεν, με λίαν ουσιαστικές -αισθητικές και ηλεκτρονικές- αναβαθμίσεις δε. Στους δρόμους μας ωστόσο, μάλλον δεν θα το δούμε ποτέ.. 

Το ανανεωμένο CBR600RR του 2021 μπορεί να ήρθε στο προσκήνιο ξαφνικά ανοίγοντάς μας άγριες ορέξεις, ωστόσο οι κανονισμοί εκπομπών ρύπων το καθιστούν ακατάλληλο για Αμερική και Ευρώπη, κάτι που σημαίνει πως θα κυκλοφορήσει μόνο στους δρόμους της Ιαπωνίας, της Αυστραλίας και κάποιων ασιατικών χωρών.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το όλο παράλογο της υπόθεσης είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχουν μοντέλα (με ελάχιστες εξαιρέσεις όπως τα Ducati SS, Kawasaki ZX-6R και Yamaha YZF-R6) που να γεφυρώνουν το κενό μεταξύ των μικρών “φιλικών” supersport 300/400cc και των “τεράτων” των πολλών κυβικών και των 200+ ίππων. Η ζήτηση για ένα μεσαίο supersport λογικού κόστους και «τίμιων» επιδόσεων θα μπορούσε να είναι δεδομένη, όμως οι περισσότεροι κατασκευαστές μάλλον θεωρούν την εν λόγω κατηγορία ανάξια ενασχόλησης. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα παραπάνω δεδομένα σε συνδυασμό με την αξιοπιστία της Honda θα συνιστούσαν έναν αξιόλογο συνδυασμό για καθημερινές γρήγορες βόλτες μέχρι track days και συμμετοχή σε αγώνες τα σαββατοκύριακα. Είναι ξεκάθαρο πως το νέο CBR δεν βγήκε για να πουλήσει τρελλά νούμερα, δυστυχώς ή ευτυχώς τα SS600 δεν είναι ιδιαίτερα δημοφιλή εδώ και χρόνια, με τους μοτοσυκλετιστές να δίνουν βάση στα τερατώδη χιλιάρια των 200+ ίππων. Ο λόγος της ύπαρξής του είναι για να πάρει τη λεγόμενη “ομολογκασιόν”, που θα του επιτρέψει τη συμμετοχή του σε εθνικούς και διεθνείς αγώνες, προμηνύοντας το ενδιαφέρον της εταιρείας για το Π.Π. Supersport 600.

Στις φωτογραφίες μπορείτε να δείτε και την άκρως ενδιαφέρουσα αγωνιστική εκδοχή της μοτοσυκλέτας, έτσι όπως μας την προτείνει το εργοστάσιο του “Big H”. Φάτε μάτια ψάρια λοιπόν και ας μείνουμε με την ελπίδα ότι κάποια στιγμή κάποιο εξ αυτών θα βρεθεί και στη χώρα μας, έστω και μόνο για αγωνιστική χρήση. Εκτός και αν η ζήτηση είναι τέτοια που θα “υποχρεώσει” τον κατασκευαστή να αναθεωρήσει την άποψή του και να το βγάλει στην παραγωγή με κινητήρα προδιαγραφών Euro5. Μακάρι! 

CBR600RR – Τεχνικά χαρακτηριστικά 

  • Τετρακύλινδρος σε σειρά κινητήρας 599cc, DOHC, 16 βαλβίδες 
  • Συμπίεση: 12.2:1 
  • Ισχύς: 121Hp στις 14.000rpm 
  • Ροπή: 6,5Kg στις 11.500rpm 
  • Ύψος σέλας: 820mm 
  • Πλήρες βάρος: 194Kg 
  • Ρυθμιζόμενοι χάρτες απόδοσης κινητήρα 
  • Ρυθμιζόμενο “φρένο” κινητήρα 
  • Έλεγχος πρόσφυσης (traction control) 
  • Cornering ABS 
  • Αδρανειακή μονάδα IMU 
  • Γκάζι Ride by Wire 
  • Αεροδυναμικά πτερύγια (winglets) 
  • Φωτισμός full LED 
  • Εξάτμιση κάτω από τη σέλα 
  • Αλουμινένιο πλαίσιο και ψαλίδι  
  • Ακτινικές δαγκάνες  

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης