…Ή τουλάχιστον έτσι φαίνεται με βάση ένα βίντεο που διέρρευσε με πρωταγωνιστή το φερόμενο ως νέας γενιάς CBR1000RR.

Ας μη γελιόμαστε, εδώ και μερικά χρόνια οι supersport μοτοσυκλέτες του λίτρου έχουν ξεφύγει σε κιλά και κυρίως σε ιπποδυνάμεις, με τον έλεγχό τους να εξαρτάται από τα ηλεκτρονικά βοηθήματα. Σε αυτό το «παράλογο» κυνήγι των απόλυτων επιδόσεων η Honda είχε μείνει εκτός εκ πεποιθήσεως, αποσκοπώντας σε διαχειρίσιμη ισχύ. Αυτή η λογική όμως σταδιακά μετέτρεψε το CBR1000RR σε «φτωχό συγγενή», κυρίως στα μάτια του “απαιτητικού” αγοραστικού κοινού.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυτή η περιθωριοποίηση του μεγάλου CBR, κατά καιρούς έφερνε στο φως φήμες για ένα νέο μοντέλο, το οποίο θα έβγαζε το ιαπωνικό μοντέλο από τις χαμηλότερες θέσεις των πωλήσεων και του παγκόσμιου πρωταθλήματος Superbike, τώρα όμως ένα βίντεο μόλις 11 δευτερολέπτων είναι αρκετό για αναζωπυρώσει τις φλόγες της φημολογίας και να μας πείσει πως αφού υπάρχει –τέτοιος- καπνός θα υπάρχει και η -αντίστοιχη- φωτιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αρκούντος καμουφλαρισμένο και εντός πίστας, ένα μυστηριώδες supersport περνάει μπροστά μας, με τη θέση του οδηγού να έχει πιθανότατα ο αναβάτης εξέλιξης της Honda, Stefan Bradl. To φέρινγκ φαίνεται σαφώς διαφορετικό από το τρέχον μοντέλο, με χαρακτηριστικά που παραπέμπουν σε αγωνιστικό. Ιδιαίτερη αίσθηση μάλιστα προκαλούν τα αεροδυναμικά βοηθήματα που «αχνοφαίνονται», θυμίζοντάς μας τα winglets των μοτοσυκλετών του MotoGP.

Τώρα δε μένει παρά να δούμε πότε θα έρθει το πλήρωμα του χρόνου για την όποια αποκάλυψη θα μας φέρει το μεγάλο «Η». Λέτε στην έκθεση του Μιλάνου την επόμενη εβδομάδα; Το μόνο σίγουρο είναι πως οι 189 ίπποι του παρόντος CBR είναι.. λίγοι, οπότε αναμένεται η απάντηση του γίγαντα. Ο tempora, o mores!

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης